Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.07<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.
154
А 43


    Хамініч, О. М.
    Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей [Текст] / О. М. Хамініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- розлучення -- адаптація -- психологічна стійкість -- резільєнтність
Анотація: У статті звертається увага на наявність маловивченої в теоретичному і психопрактичному плані проблеми психологічної стійкості молоді юнацького віку, що переживають розлучення своїх батьків. Викладені деякі положення теорії резільєнтності як засади для створення психопрактичних програм з подолання соціально-психологічних наслідків перебування в несприятливих обставинах, стресових ситуаціях. Представлена модель соціальної резільєнтності – CommunityResilienceModel™ – навчальної програми з актуалізації і створення вмінь та ресурсів резільєнтності. Наводяться результати апробації даної моделі в умовах вищого навчального закладу, у тому числі із студентами, які переживають ситуацію розлучення своїх батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9.07+159.953.2
Д 36


    Деркач, Лидия Николаевна.
    Ассоциативный эксперимент как метод исследования индивидуальных и возрастных особенностей вербальной памяти [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Деркач Лидия Николаевна ; науч. рук. Смирнов А. А., Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 174 с. : табл. - Библиогр.: с. 145-161. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Вербальная память--Диссертации
   Педагогическая психология--Ассоциативный эксперимент--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ассоциативный эксперимент -- индивидуальные особенности -- возрастные особенности -- вербальная память -- исследование памяти
Анотація: В диссертационной работе изучается ассоциативный эксперимент как метод исследования индивидуальных и возрастных особенностей вербальной памяти. Описаны психологические и педагогические особенности данных ассоциативного эксперимента. Изучен ассоциативный эксперимент как психодиагностическое средство определения успеваемости по иностранному языку. Раскрыто особенности вербальной памяти в ассоциативном эксперименте.
: Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Смирнов, А. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9.07
Р 21


    Рамуль, К. А.
    Введение в методы экспериментальной психологии [Текст] / К. А. Рамуль ; Тартуский государственный университет, Кафедра логики и психологии. - второе издание, исправленное. - Тарту : [б. в.], 1965. - 329 с. - 0.67 грн.
УДК
РУБ 159.9.07
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологические опыты -- опыты с отдельным лицом -- опыты с группой


Дод.точки доступу:
Тартуский государственный университет; Кафедра логики и психологии
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

4.
159.9.07+159.922.73-053.5+37.016:81-028.31
П 25


    Пенькова, Елена Ивановна.
    Диагностика словарного развития младших школьников со специфическим отставанием по языку [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пенькова Елена Ивановна ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 147 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 118-134. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая деятельность--Обучение языку--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
отставание по языку -- словарное развитие -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- речевая деятельность
Анотація: Диссертация посвящена проблеме специфического отставания по языку в младших школьников. В результате эксперимента определены психологические факторы, ответственные за это отставание. Построена психолого-педагогическая типология учащихся со специфическим отставанием по языку. Разработана и апробирована психодиагностограмма этого отставания. Осуществлена модификация, апробация и нормализация тестов словарного запаса и вербального ассоциирования. Разработана и апробирована система коррекционных воздействий, направленных на обогащение и активизациюсловаря учащихся со специфическим отставанием по языку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гильбух, Юрий Зиновьевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Близнюкова, О. М.
    Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів [Текст] / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерна психодіагностика -- ІКТ -- інтернет-дослідження -- веб-додаток -- психодіагностичний інструментарій -- фасилітація розвитку особистості -- фасилятивність -- якісні показники фасилятивності
Анотація: У статті розглядається проблематика використання комп'ютерних технологій в рамках психологічних досліджень. Проаналізовано сучасний стан досліджень у сфері комп'ютерної психодіагностики та перспективи застосування веб-додатків для специфічних психодіагностичних задач. Зокрема, описується методика дослідження фасилятивності та її реалізація у вигляді веб-додатку. Фасилітація розвитку особистості визначається як вид допомагаючої взаємодії, соціально обумовленої й особистісно значущої, формування якої є передумовою формування успішної професійної діяльності майбутніх практичних психологів. Розроблений веб-додаток реалізовано на платформі РНР як закрита система з обов'язковою реєстрацією учасників та можливістю дистанційного консультування досліджуваних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Присяжнюк, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Андрушко, Я. С.
    Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) [Текст] / Я. С. Андрушко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- ціннісна та мотиваційна сфера -- студентська молодь -- вищий навчальний заклад -- кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.9.07+159.942.5
А 89


    Аршава, Ірина Федорівна.
    Емоційна стійкість людини та її діагностика [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Аршава Ірина Федорівна ; наук. конс. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т. - Дніпропетровськ, 2007. - 480 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 381-406. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Емоційна стійкість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- емоційна напруженість -- ЕМОЦІЙНА вразливість -- СТРЕС -- мотиваційно-емоційна саморегуляція -- діагностика емоційної стійкості -- емоційний інтелект -- психосоматичні захворювання
Анотація: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. консультант.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9.07
С 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сараєва, Надія Михайлівна.
    Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті [Текст] / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 333-346 : табл. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- біо-психо-соціальне явище -- психологічна адаптація -- екологічна неблагополучність -- молодь
Анотація: Подано обґрунтування можливості розгляду показників життєстійкості в якості одного з параметрів, за яким визначається успішність психологічної адаптації людини, що проживає в екологічно неблагополучному міському середовищі. наводяться результати емпіричного вивчення життєстійкості молодіжного населення кількох екологічно неблагополучних міст Забайкальського краю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Суханов, Олексій Анатолійович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.9.07+37.015.3:005.32+37.091.33:001.895:004
К 57


    Коган, Аркадий Федорович.
    Использование компьютерных систем диагностики целеполагания в образовании [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Аркадий Федорович ; науч. рук. Швалб Ю. М. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2001. - 206 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 160-174. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Образование--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
цель -- целеполагание -- гипертекст -- свобода выбора -- инструментарий -- ситуация -- состав личности -- педагогическая деятельность учителя -- образование
Анотація: Диссертация посвящена вопросам создания компьютерной системы психодиагностики целеполагания, пригодной для массового применения в педагогической практике. Разработано теоретическое исследование принципов, на основании которых может быть построена такая система. Определено, что топология поля должна представлять собой гипертекст. Подробно рассмотрены ситуационные факторы психодиагностики, излагается детализированное определение ситуации, рассматривается вопрос склада психики с точки зрения ситуационного анализа, введено понятия ситуационного феномена как психического механизма осуществляемого субъектом овладения инструментарием.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрий Михайлович \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9.07+159.954
К 29


    Католик, Галина Викторовна.
    Исследование воображения учащихся экспресс-диагностическим методом [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Католик Галина Викторовна ; науч. рук. Кизименко Л. Д. ; Львов. ордена Ленина политехнический ин-т им. Ленинского комсомола. - Львов, 1989. - 174 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 132-149. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Воображение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ВООБРАЖЕНИе -- экспресс-диагностика -- ЭКСПЕРИМЕНТ -- учащиеся
Анотація: В диссертационной работе исследуется воображение учащихся экспресс-диагностическим методом. Разработан метод измерения качественного определения специальных способностей (наличия элементов творчества), благодаря чему можно дифференцировать испытуемых по уровню воображения, что позволит прогнозировать будущие результаты деятельности каждого индивида. Обоснованы возможности выявления наличия элементов творчества на различных интеллектуальных уровнях путем использования разработанной экспресс-методики. Показано, что экспресс-тест "Седнор" позволяет, учитывая совокупность субъективных реакций на стандартные стимулы, диагностировать наличие элементов творчества на разных интеллектуальных уровнях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кизименко, Леонід Дмитрович \науч. рук.\; Львовский ордена Ленина политехнический институт им. Ленинского комсомола (Львов)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 45562
Кількість відвідувачів 1842
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя