Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.07<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-42 
1.
154
А 43


    Хамініч, О. М.
    Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей [Текст] / О. М. Хамініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- розлучення -- адаптація -- психологічна стійкість -- резільєнтність
Анотація: У статті звертається увага на наявність маловивченої в теоретичному і психопрактичному плані проблеми психологічної стійкості молоді юнацького віку, що переживають розлучення своїх батьків. Викладені деякі положення теорії резільєнтності як засади для створення психопрактичних програм з подолання соціально-психологічних наслідків перебування в несприятливих обставинах, стресових ситуаціях. Представлена модель соціальної резільєнтності – CommunityResilienceModel™ – навчальної програми з актуалізації і створення вмінь та ресурсів резільєнтності. Наводяться результати апробації даної моделі в умовах вищого навчального закладу, у тому числі із студентами, які переживають ситуацію розлучення своїх батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9.07+159.953.2
Д 36


    Деркач, Лидия Николаевна.
    Ассоциативный эксперимент как метод исследования индивидуальных и возрастных особенностей вербальной памяти [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Деркач Лидия Николаевна ; науч. рук. Смирнов А. А., Максименко С. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 174 с. : табл. - Библиогр.: с. 145-161. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Вербальная память--Диссертации
   Педагогическая психология--Ассоциативный эксперимент--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ассоциативный эксперимент -- индивидуальные особенности -- возрастные особенности -- вербальная память -- исследование памяти
Анотація: В диссертационной работе изучается ассоциативный эксперимент как метод исследования индивидуальных и возрастных особенностей вербальной памяти. Описаны психологические и педагогические особенности данных ассоциативного эксперимента. Изучен ассоциативный эксперимент как психодиагностическое средство определения успеваемости по иностранному языку. Раскрыто особенности вербальной памяти в ассоциативном эксперименте.
: Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергей Дмитриевич \науч. рук.\; Смирнов, А. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.9.07
Р 21


    Рамуль, К. А.
    Введение в методы экспериментальной психологии [Текст] / К. А. Рамуль ; Тартуский государственный университет, Кафедра логики и психологии. - второе издание, исправленное. - Тарту : [б. в.], 1965. - 329 с. - 0.67 грн.
УДК
РУБ 159.9.07
Рубрики: Експериментальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологические опыты -- опыты с отдельным лицом -- опыты с группой


Дод.точки доступу:
Тартуский государственный университет; Кафедра логики и психологии
Примірників всього: 5
ЧЗ (5)
Свободны: ЧЗ (5)
Знайти схожі

4.
159.9.07+159.922.73-053.5+37.016:81-028.31
П 25


    Пенькова, Елена Ивановна.
    Диагностика словарного развития младших школьников со специфическим отставанием по языку [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пенькова Елена Ивановна ; науч. рук. Гильбух Ю. З. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1982. - 147 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 118-134. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Речевая деятельность--Обучение языку--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
отставание по языку -- словарное развитие -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- речевая деятельность
Анотація: Диссертация посвящена проблеме специфического отставания по языку в младших школьников. В результате эксперимента определены психологические факторы, ответственные за это отставание. Построена психолого-педагогическая типология учащихся со специфическим отставанием по языку. Разработана и апробирована психодиагностограмма этого отставания. Осуществлена модификация, апробация и нормализация тестов словарного запаса и вербального ассоциирования. Разработана и апробирована система коррекционных воздействий, направленных на обогащение и активизациюсловаря учащихся со специфическим отставанием по языку.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Гильбух, Юрий Зиновьевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Близнюкова, О. М.
    Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів [Текст] / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерна психодіагностика -- ІКТ -- інтернет-дослідження -- веб-додаток -- психодіагностичний інструментарій -- фасилітація розвитку особистості -- фасилятивність -- якісні показники фасилятивності
Анотація: У статті розглядається проблематика використання комп'ютерних технологій в рамках психологічних досліджень. Проаналізовано сучасний стан досліджень у сфері комп'ютерної психодіагностики та перспективи застосування веб-додатків для специфічних психодіагностичних задач. Зокрема, описується методика дослідження фасилятивності та її реалізація у вигляді веб-додатку. Фасилітація розвитку особистості визначається як вид допомагаючої взаємодії, соціально обумовленої й особистісно значущої, формування якої є передумовою формування успішної професійної діяльності майбутніх практичних психологів. Розроблений веб-додаток реалізовано на платформі РНР як закрита система з обов'язковою реєстрацією учасників та можливістю дистанційного консультування досліджуваних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Присяжнюк, О. В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Андрушко, Я. С.
    Дослідження корпоративної культури вищого закладу освіти (на основі кореляційного аналізу) [Текст] / Я. С. Андрушко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 25-35. - Бібліогр.: с. 33-34 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
корпоративна культура -- ціннісна та мотиваційна сфера -- студентська молодь -- вищий навчальний заклад -- кореляції
Анотація: У статті розглядається аналіз актуальної проблеми сучасної освіти - корпоративної культури вищого навчального закладу як однієї із складових соціально-психологічних та матеріально-духовних явищ, що потребує всебічного розгляду. Зокрема, у нашому дослідженні було використано стохастичний кореляційний аналіз, метою якого було кількісне опис форми, близькості та спрямованості взаємозв'язку між виявленими змінними. У контексті емпіричного дослідження було використано 5 методик: методологія Г. Хофштеде "Дослідження систем цінностей", анкета щодо визначення типу організаційної культури, методологія вивчення спрямованості організаційної культури у вищому навчальному закладі, методика вивчення мотивації професійної діяльності К. Замфіра (модифікована А. Реаном), методологія PVQ (Анкета портретних значень) - "Портрет цінностей" (адаптація І. Семків). У цьому дослідженні взяли участь 200 студентів 19-23 років з різних вищих навчальних закладів Львова. Результати дослідження підтверджують наявність взаємозв'язку задоволеності умовами у вищому навчальному закладі, домінування відповідного типу цінностей, зокрема, багатоцільовості (значення виходу за межі "Я") та загальної орієнтації навчального закладу, а саме - управлінська модель корпоративної культури у вищому навчальному закладі. Також встановлено, що орієнтація на час у корпоративній культурі важлива для студентської молоді, а саме її короткострокові характеристики, що підтверджується зв'язком з такими цінностями, як універсалізм, традиція, безпека, доброзичливість та конформізм.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
159.9.07+159.942.5
А 89


    Аршава, Ірина Федорівна.
    Емоційна стійкість людини та її діагностика [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02 / Аршава Ірина Федорівна ; наук. конс. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т. - Дніпропетровськ, 2007. - 480 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 381-406. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Емоційна стійкість--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
емоційна стійкість -- емоційна напруженість -- ЕМОЦІЙНА вразливість -- СТРЕС -- мотиваційно-емоційна саморегуляція -- діагностика емоційної стійкості -- емоційний інтелект -- психосоматичні захворювання
Анотація: В дослідженні розроблені підходи до операціоналізації феномена "емоційна стійкість" як підгрунтя для вдосконалення його діагностики. Розроблено психологічні індикатори для розпізнавання переживання суб'ктом цього стану, що відрізняють його від стану оптимального функціонування. Обгрунтована комп'ютерна модель для відображеної діагностики емоційної стійкості / вразливості суб'єкта за параметрами перебігу психічних процесів під час виконання ним інформаційно-перероблюваної перцептивно-мнемічної діяльності. Експериментально перевірено валідність розробленої моделі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. консультант.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
159.9.07
С 20


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сараєва, Надія Михайлівна.
    Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті [Текст] / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 333-346 : табл. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- біо-психо-соціальне явище -- психологічна адаптація -- екологічна неблагополучність -- молодь
Анотація: Подано обґрунтування можливості розгляду показників життєстійкості в якості одного з параметрів, за яким визначається успішність психологічної адаптації людини, що проживає в екологічно неблагополучному міському середовищі. наводяться результати емпіричного вивчення життєстійкості молодіжного населення кількох екологічно неблагополучних міст Забайкальського краю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Суханов, Олексій Анатолійович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.9.07+37.015.3:005.32+37.091.33:001.895:004
К 57


    Коган, Аркадий Федорович.
    Использование компьютерных систем диагностики целеполагания в образовании [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коган Аркадий Федорович ; науч. рук. Швалб Ю. М. ; Ин-т психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины. - Киев, 2001. - 206 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 160-174. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Образование--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
цель -- целеполагание -- гипертекст -- свобода выбора -- инструментарий -- ситуация -- состав личности -- педагогическая деятельность учителя -- образование
Анотація: Диссертация посвящена вопросам создания компьютерной системы психодиагностики целеполагания, пригодной для массового применения в педагогической практике. Разработано теоретическое исследование принципов, на основании которых может быть построена такая система. Определено, что топология поля должна представлять собой гипертекст. Подробно рассмотрены ситуационные факторы психодиагностики, излагается детализированное определение ситуации, рассматривается вопрос склада психики с точки зрения ситуационного анализа, введено понятия ситуационного феномена как психического механизма осуществляемого субъектом овладения инструментарием.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрий Михайлович \науч. рук.\; Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9.07+159.954
К 29


    Католик, Галина Викторовна.
    Исследование воображения учащихся экспресс-диагностическим методом [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Католик Галина Викторовна ; науч. рук. Кизименко Л. Д. ; Львов. ордена Ленина политехнический ин-т им. Ленинского комсомола. - Львов, 1989. - 174 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 132-149. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Воображение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ВООБРАЖЕНИе -- экспресс-диагностика -- ЭКСПЕРИМЕНТ -- учащиеся
Анотація: В диссертационной работе исследуется воображение учащихся экспресс-диагностическим методом. Разработан метод измерения качественного определения специальных способностей (наличия элементов творчества), благодаря чему можно дифференцировать испытуемых по уровню воображения, что позволит прогнозировать будущие результаты деятельности каждого индивида. Обоснованы возможности выявления наличия элементов творчества на различных интеллектуальных уровнях путем использования разработанной экспресс-методики. Показано, что экспресс-тест "Седнор" позволяет, учитывая совокупность субъективных реакций на стандартные стимулы, диагностировать наличие элементов творчества на разных интеллектуальных уровнях.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кизименко, Леонід Дмитрович \науч. рук.\; Львовский ордена Ленина политехнический институт им. Ленинского комсомола (Львов)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чайка, Галина Василівна.
    Напрямки корекції я - концепції комп'ютерних гравців [Текст] / Г. В. Чайка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 579-584. - Бібліогр.: с. 583-584 (9 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
Я-концепция -- самоотношение -- образы -- компьютерные игры -- коррекция
Анотація: Статья раскрывает проблему становления позитивной Я-концепции студентов. Показано, что Я-концепции молодых людей, которые выбирают разные жанры компьютерных игр, различаются. Также существуют различия в Я-концепции тех личностей, которые слишком увлекаются компьютерными играми. На основе таких различий предложены направления коррекционной работы с различными группами студентов в зависимости от их игровых преференций для создания у них положительной Я-концепции.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Ведмідь, В. А.
    Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) [Текст] / В. А. Ведмідь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
професія -- розвиток -- становлення -- особистість -- поліграфолог -- філософія -- етика
Анотація: Стаття присвячена аналізу особливостей особистісного становлення професіонала-поліграфолога. Наголошується, що професійне становлення будь-якого фахівця пов'язане з розвитком професійних навичок. Вказується, що професія поліграфолога висуває ряд вимог та задає основні орієнтири моральних підстав професійної практики. Зазначається, що моральні настанови професії поліграфолога впливають на особистісне становлення представників цього фаху. Підкреслюється, що однією із важливих моральних дилем професії поліграфолога є використання в роботі "нешкідливої брехні". Іншим аспектом професійного становлення поліграфолога є розвиток професійно важливих якостей пов'язаних з відстороненим мінімально діалогічним контактом з людиною, яка проходить поліграфологічне обстеження. Робиться висновок, що особистісне становлення професіонала-поліграфолога має ряд психологічних особливостей, які повинні стати предметом детального психологічного вивчення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

13.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи [Текст] / А. М. Грись, С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 102-113 : табл. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- психологічний запит -- травма -- ресурси -- психологічна реабілітація
Анотація: У статті наведено фрагменти практичної діяльності психологів із військовослужбовцями. що повернулись із зони АТО. Зосереджено увагу на окремих орієнтирах для психологів, які включають як напрямки роботи психолога: просвітницьку, психодіагностичну, корекційну, так і конкретні методи та техніки роботи у різних модальностях психотерапії. Зазначено про необхідність побудови теоретичних моделей реабілітаційного процесу та розробці практичних рекомендацій для психологів на основі нових досліджень щодо адаптації та посттравматичного оновлення військовослужбовців, вибудовування ними меж безпечного особистісного простору.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максименко , Сергій Дмитрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(06)
П 68


    Маслюк, А. М.
    Проективна методика "неіснуюча тварина": практичні аспекти [Текст] / А. М. Маслюк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 14. - С. 465-475. - Бібліогр.: с. 474-475 (6 назви)
УДК
РУБ 15(06)


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.
154
А 43


    Фурс, О. Й.
    Психічна саморегуляція фахівців екстремальних видів діяльності: поняття, зміст, особливості та структура [Текст] / О. Й. Фурс // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 44-49. - Бібліогр.: с. 49 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психічна саморегуляція -- структура психічної саморегуляції -- фахівці -- екстремальні види діяльності -- стрес-чинники -- офіцери оперативно-тактичного рівня
Анотація: У статті аналізується психолого-педагогічна література щодо поняття, змісту, структури й особливостей психічної саморегуляції фахівців екстремальних видів діяльності. Наведено структуру психічної саморегуляції майбутніх фахівців екстремальних видів діяльності, яка розвивається в процесі їхньої фахової підготовки. Описано сукупність рефлексивно-суб’єктних елементів, які включають у себе такі елементи: ціннісно-мотиваційний, когнітивний, емоційно-вольовий, поведінково-діяльнісний. Досліджено основні стрес-фактори, які впливають на майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня та фахівців спеціальних підрозділів. Розкрито особливості формування здатності до психічної саморегуляції у процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.9.07+159.944
Г 20


    Гарби Мохамед Рашед
    Психодиагностика состояния утомления при напряженной мышечной деятельности в учении [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гарби Мохамед Рашед ; науч. рук. Клименко В. В. ; Киев. гос. ин-т физ. культуры . - Киев, 1978. - 147 с. - Библиогр.: с. 134-147. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Психодиагностика--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
мышечная деятельность -- напряжение -- обучение -- утомление

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \науч. рук.\; Киевский государственный институт физической культурs (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
159.9.07
З-78


    Зозуль, Таміла Володимирівна.
    психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці [Текст] / Т. В. Зозуль // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 266-275 : табл. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
сім'я -- шлюб -- спілкування -- подружній конфлікт -- конфліктна сфера -- конфліктна реакція -- конфліктна взаємодія
Анотація: За результатами вивчення сутності подружнього конфлікту автором означено та досліджено конфліктні сфери різновікових шлюбних союзів. Описано показники конфліктної взаємодії подружжя, співвідношення вини за конфліктні ситуації та визнання себе ініціатором конфлікту. Обґрунтовано статистичну значимість співвідношень пасивних та активних реакцій у подружньому конфлікті в асиметричних за віком шлюбних союзах.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Митник, Олександр Якович.
    Психологічні особливості міжособистісної взаємодії викладачів з обдарованими студентами [Текст] / О. Я. Митник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- міжособистісна взаємодія -- психологічний бар'єр -- конфлікт -- спільна діяльність -- диференційованість навчання -- репродуктивні завдання
Анотація: Розкриваються психологічні особливості обдарованих студентів, описуються особливі вимоги щодо організації процесу міжособистісної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Матвієнко, Г. М.
    Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти [Текст] / Г. М. Матвієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 145-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- напруга -- організаційний стрес -- навчальний стрес -- тривожність -- стратегії оптимізації організаційного стресу
Анотація: У статті розглядається поняття стресу і ситуацій напруги в житті і діяльності людини. Наведено короткий аналіз основних напрямів, які присвячені дослідженням проблеми стресу в сучасній психології, позначені домінуючі тенденції. Основна увага спрямована на вивчення впливу навчального стресу на учасників навчально-освітнього процесу. Представлено емпіричне дослідження академічного стресу в приватному вищому навчальному закладі м. Києва. У результаті аналізу виділено основні чинники навчальної напруги, показники прояву, в тому числі під час екзаменаційної сесії, визначено копінг-стратегії, які застосовують студенти навчального закладу. Для дослідження стресу в навчальній діяльності була використана авторська розробка Ю. В. Щербатих. В якості додаткових інструментів застосовані методики Ч.Д. Спілбергера і С.А. Райзаса. Дане дослідження виступає як емпіричний матеріал групового та індивідуального вивчення стресу і показує комплексний підхід до вивчення організаційного стресу в навчально-освітній діяльності, пропонує напрями оптимізації навчального стресу в закладі вищої освіти. Водночас дослідження не висвітлює всі проблеми академічного стресу, проте отримані результати можуть сприяти розширенню емпіричної бази наукових досліджень стресу в навчально-професійній діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
153
А 43


    Грись, А. М.
    Психологічна допомога особистості після розриву значимих стосунків у контексті адаптації [Текст] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 51-64
УДК
РУБ 153

Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога -- значимі стосунки -- адаптація -- аутоагресія -- самозвинувачення
Анотація: Устатті представлено досвід практичної діяльності психолога із клієнтами після розриву значимих стосунків. Зосереджено увагу на окремих психологчних техніках, які є ресурсними у діяльності психолога у процесі надання психологічної допомоги. Розглянуто наслідки розриву значимих стосунків у контексті порушення адаптивних процесів особистості, зокрема неуспішність у провідній діяльності, міжособистісних стосунках, аутопсихологічна некомпетентність та порушення психологічного благополучча. Розкрито динамічні аспекти процесу розгортання деструктивних тенденцій у значимих стосунках від початку їх існування до розриву, що дає змогу виокремити ряд значимих тем, які можуть виступати мішенню подальшого психотерапевтичного впливу у процесі роботи з клієнтом. Охарактеризовано глибинні переживання, які можуть виникати у відповідь на розрив значимих стосунків: переживання втрати сенсу життя, депресія, переживання самотності, недовіра, відчуття провини, переживання глибокого неприйняття себе, аутоагресія, самозвинувачення. Зроблено висновок про те, що для ефективного пропрацювання психологічних проблем пов'язаних із розривом значимих стосунків, необхідно звертатися до історій батьківсько-дитячих стосункі, характеру взаємин клієнта у минулому, у яких можливо віднайти індивідуальний патогенний фактор впливу на якість значимих стосунків. Оскільки саме індивідуальний характер дій та рекцій на дії партнера визначаються досвідом та схильностями, які несвідомо впливають на трактування ситуацій у значимих стосунках та надання їм особливого значення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-42 
 
Статистика
за 18.07.2024
Кількість запитів 188287
Кількість відвідувачів 945
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя