Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.9.23<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Євдокимова Н.О., Дроботун О.С.
Назва : Рефлепрактикум як засіб формування професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 172-185. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 183-184 (7 назв)
УДК : 159.9.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--психолого-педагогічна рефлексія--я-концепція--рефлексивний підхід--рефлексивні вміння--рефлексивне середовище--рефлепрактикум
Анотація: У статті розглянуто актуальну проблему формування та розвитку професійної самоідентичності студентів педагогічних спеціальностей. Визначено чинники, котрі обумовлюють труднощі у формуванні професійної ідентичності студентів педагогічних вишів. Наведено рівні ієрархії профідентичності. Запропоновано модель формування професійної самоідентичності майбутніх педагогів, засновану на усвідомленні структури педагогічної рефлексії, визначенні критеріїв та умов її формування та розвитку. В основу моделі покладено рефлексивний підхід, одним із засобів реалізації котрого, автори вважають рефлексивний практикум. Зазначено, що вихідною позицією процесу розвитку педагогічної рефлексії є діяльність викладача, спрямована на створення умов, що сприяють прояву психолого-педагогічної рефлексії та підвищенню рівня її розвитку (сформованості) у процесі професійної освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/Г20
Автор(и) : Костюченко, Олена Вікторівна
Назва : Соціально-нормативний конформізм особистості у психологічному вимірі : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :343 с.
ISBN, Ціна 978-617-579-045-8: 55.00 грн
УДК : 159.9.23
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-нормативний конформізм--психологія особистості
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 113256
Кількість відвідувачів 1049
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя