Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.91<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/Л 49
Автор(и) : Лермитт Ж.
Назва : Биологические основы психологии
Вихідні дані : Харьков: Научная мысль, 1929
Кільк.характеристики :158 с.
Примітки : Пер. с франц.
Ціна : 1.90, 0.75, 0.19, р.
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33+159.91/Н 72 рукописний текст
Автор(и) : Нончева, Румяна Тихомирова
Назва : Влияние суггестопедического обучения на психофизиологическое состояние обучающихся : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1983
Кільк.характеристики :141,[40] с.: фот., рис., табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 122-141.
УДК : 37.091.33+159.91 + 37.091.33 + 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Суггестопедия-- Психофизиология
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суггестология--суггестопедия--суггестопедическое обучение--умственная работоспособность--сенсомоторная реактивность
Анотація: В диссертационном исследовании установлены возрастные и половые характеристики работоспособности, реактивностии общего психического состояния обучающихся по суггестопедической методике. Идентифицированы основные суггестологические закономерности на различных возрастных и половых группах. Выявлены общепсихологические закономерности воздействия суггестопедии на функционирование и актуализацию потенций психофизиологического и психического аппарата обучающихся. Продемонстрирована педагогическая эффективность суггестопедического обучения. Обоснован способ построения экспериментального исследования с учетом возрастных, половых, антропометрических и психофизиологических характеристик субъекта обучения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Воропаев Е.П., Соколова Е.В.
Назва : Двигательная находчивость артиста
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 27-36 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психология художественного творчества--уровни управления движением--ловкость--телесно-коинестетический интелект--педагогика искусства--артистизм
Анотація: Теоретической базой эксперимента по совершенствованию исполнительской пластики, проводимого в Харьковском национальном университете искусств имени И. П. Котляревского, стала концепция физиологии активности Н. Бернштейна. Она позволяет дать интерпретацию большому количеству разнородных эмпирических методов, используемых в нашем исследовании, представляющих собой как традиционные приемы артистической работы, так и упражнения, взятые из прикладной психологии, оздоровительных, боевых, религиозных практик. В статье представлено обоснование выбора этой концепции, позволяющей в деталях проследить этапы преобразования смысловой структуры (художественного образа) в соответствующие ему выразительные движения. Также преодолена операционализация конструкта "двигательная находвивость артиста" (производного от "ловкости") в контексте эксперимента - то есть выявление эмпирических показателей, характеризующих его.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.91/Т 48
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 284-294 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіантна поведінка--нейропсихологія--еволюційний підхід--особистість
Анотація: Розглянуто девіантну поведінку з позиції еволюційно-нейропсихологічного підходу. Охарактеризовано нейропсихологічні відмінності та подібність різних форм девіантної поведінки. Розкрито нове розуміння девіацій та недостатність синдромологічного підходу до класифікації її форм.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.943.3:/М 18-389106 рукописний текст
Автор(и) : Малков Н. Е.
Назва : Индивидуальные различия подвижности нервных процессов у старших школьников при формировании двигательных навыков : дис. ... канд. пед. наук (по психол.)
Вихідні дані : Киев, 1956
Кільк.характеристики :198 с.: граф., рис., табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 186-198.
УДК : 159.91+159.943.3:612.82 + 159.91 + 159.943.3:612.82
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Двигательные навыки
Общая психология-- Нервные процессы
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нервные процессы--двигательные навыки--старшие школьники--подвижность--система временных связей
Анотація: Диссертация посвящена проблеме индивидуальных различий подвижности нервных процессов у старших школьников при формировании двигательных навыков. Изучены индивидуальные различия подвижности нервных процессов при первоначальном образовании и дальнейшей автоматизации системы временных связей. Описано образование дифференцировки между двигательными стереотипами как показатель подвижности нервных процессов человека. Выявлено функциональное состояние коры головного мозга и подвижность нервных процессов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153(06)/А 43
Автор(и) : Оверчук, Вікторія Валеріївна
Назва : Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 177-191 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примітки : Бібліогр.: С. 189-191 (10 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичні ситуації--подолання кризових ситуацій--психологічна адаптація--копінг-стратегія--копінг-реакція--копінг-поведінка--механізми психологічного захисту
Анотація: Стаття присвячена вивченню копінг-поведінки та захисних механізмів особистості в подоланні кризових станів. Копінг охоплює широку сферу, від несвідомих психологічних захистів до усвідомленого й цілеспрямованого вміння впоратися зі стресовими та тривожними ситуаціями. Існує тісний взаємозв'язок копінгу та механізмів психологічного захисту. Близькість понять копінгу і механізмів психологічного захисту зумовлює необхідність їх розмежування. Захисні механізми, з метою подолання психологічної напруги й тривоги, в більшості випадків викривляють, спотворюють інформацію. Копінг-стратегія виробляється усвідомлено, спонукаючи особистість пристосуватись, впоратися, подолати проблемні ситуації або ж уникнути їх наслідків. Поняття «механізми психологічного захисту» і «механізми опанування» (копінг-поведінка) розглядаються як найважливіші форми адаптаційних процесів і реагування індивідом на стресові ситуації, що доповнюють один одного.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91+159.938+15/К 55-421864 рукописний текст
Автор(и) : Кокун, Олег Матвійович
Назва : Оптимізація адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :426 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 374-416.
УДК : 159.91+159.938+159.943 + 159.91 + 159.938 + 159.943
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психофізіологія--адаптація--адаптаційні можливості--дезадаптація
Анотація: В дослідженні обґрунтовані загальні теоретико-методологічні основи оптимізації адаптаційних можливостей людини. Визначено зміст етапів оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності. Розроблено алгоритм оптимізації адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності, обґрунтована його загальна методологія.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мазяр, Наталія Олександрівна
Назва : Особистісний контрапункт на перехресті парадигм
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 165-172 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-171 (17 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природничо-наукова парадигма--гуманітарна парадигма--абсурд--особистісний контрапункт--психофізіологія
Анотація: Природничо-наукова і гуманітарна парадигми не забезпечують необхідних умов проведення релевантного дослідження процесу психічної саморегуляції людини. У статті пропонується підхід, за якого фізіологічний аспект нервово-психічної діяльності вивчається у межах природно-наукової парадигми, а когнітивний - методами гуманітарної парадигми. Їхнє загальне теоретичне положення полягає у тому, що основу психіки людини складає базова психічна суперечність між першою та другою сигнальними системами, взаємодія яких набуває контрапунктного характеру. Водночас елементарна психічна одиниця є бінарною за структурою і контрапунктною за змістом, що обумовлює розгляд психічного розвитку з позицій подвійної суперечності.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.91/М 51 рукописний текст
Автор(и) : Меньших, Олена Емануілівна
Назва : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- Фізичний стан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Цвєткова О. Є.
Назва : Практичне мислення офіцера та ірраціональні установки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 595-605 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 603-604 (15 назв)
УДК : 159.91
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): раціонально-емотивна терапія--практичне мислення--мислення--емоційні стани--ірраціональні установки
Анотація: У даній статті досліджено проблему впливу ірраціональних установок на практичне мислення офіцера. Описані основні типи ірраціональних установок: установки повинності, катастрофічні установки, установка обов'язкової реалізації своїх потреб, оціночна установка. Виявлено, що існує зв'язок між загальною схильністю до ірраціональних ідей і спрямованістю мислення: відсутністю схильності до формування ірраціональних ідей пов'язано з практичною спрямованістю мислення.
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
Статистика
за 24.09.2024
Кількість запитів 82414
Кількість відвідувачів 1419
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя