Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Модель розвитку здібностей на етапі дитинства
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 20-31 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здібності--задатки--обдарованість--дитинство--розвиток здібностей--модель розвитку--умови розвитку--онтогенез
Анотація: У статті викладено різні погляди на етимологію поняття здібностей, природу та закономірності розвитку здібностей. Розглянуто компонентний склад здібностей, види здібностей, особливості їх прояву та умови розвитку в онтогенезі. Представлено модель розвитку здібностей.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Сім'я як простір формування цінностей дитини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 23-24 (10 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--дитина--цінності--ціннісна взаємодія--сімейне виховання--аксіогенез
Анотація: Основні особистісні якості дитини, її ціннісні уявлення формуються у дошкільному віці. Перші знання про світ, перший досвід буття дитина отримує у сім'ї. Сім'я на початкових стадіях індивідуального розвитку є єдиною і найбільш значимою референтною малою групою, що опосердковує засвоєння соціальних цінностей у межах існуючих сімейних цінностей. Успішність процесу формування системи ціннісних орієнтацій особистості на всіх вікових стадіях, соціалізації в сім'ї забезпечують механізми розуміння, підкріплення та ідентифікація. Важливою при цьому є готовність батьків до ціннісної взаємодії з дитиною, яка включає мотиваційний, когнітивний, операційний, емоційно-вольовий та рефлексивний компонент. Запорукою успішного аксіогенезу дитини є також дотримання батьками основних принципів сімейного виховання: гуманність, оптимістичність, демократичність, батьківсько-дитячих взаємин, залучення дітей до життєдіяльності сім'ї як рівноправних учасників, врахування їхніх вікових та індивідуальних особливостей, послідовність та єдність батьківських вимог.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+316.454/В 67-305871 рукописний текст
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-186.
УДК : 159.922.2+316.454.52 + 159.922.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Маніпуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--критерії маніпуляції--рівні маніпуляції--маніпулятивні наміри--взаємодія--позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1(048)+159/Д 44-661546 рукописний текст
Автор(и) : Дідук, Інна Анатоліївна
Назва : Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :166, [5] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-166.
УДК : 37.018.1(048)+159.922.27 + 37.018.1(048) + 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сім'я--взаємини між дітьми--сиблінгова взаємодія--адаптація дітей--емоційна взаємодія--старша дитина в сім'ї--молодша дитина в сім'ї
Анотація: У дисертації розкриваються психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. Значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвлення, відчути власну значимість, цінність та компетентність. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, вдосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Дубініна Д.Е.
Назва : Психологічні складові екологічної компетентності студентської молоді
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 127-134 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-34 (8 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна компетентність--діяльнісно-поведінковий--когнітивний--емоційно-вольовий--рефлексивний компоненти
Анотація: У статті розглядаються психологічні складові екологічної компетентності. Представлено результати емпіричного дослідження компонентів екологічної компетентності у студентів психологічного профілю навчання. Показано, що більш виражений ціннісно-смисловий компонент екологічної компетентності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/К 32-753758 рукописний текст
Автор(и) : Квас, Олена Валеріївна
Назва : Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :443 с.: рис., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.2+159.922.4 + 159.922.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Етносоціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісне оцінювання--соціальна перцепція--етнічний стереотип--ентоцентризм--міжособистісне сприймання--автостереотип--гетеростереотип
Анотація: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Підлісна С. В.
Назва : Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 187-195 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-195 (8 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивний урок--психологічні вправи--учень початкової школи--шкільна тривожність
Анотація: У статті викладені результати лонгітюдного дослідження шкільної тривожності учнів початкової школи. Визначений вплив інтерактивних уроків на зниження учнів рівня шкільної тривожності , зменшення переживання соціального стресу, Фрустарції потреби у досягненні успіху, страху самовираження, страху ситуації перевірки знань, страху невідповідності очікуванням оточуючих, низькій фізіологічній опірності стресу і зменшення проблем і страхів у відносинах з учителями.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Черевко І. С.
Назва : Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 214-230 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примітки : Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відповідальність--екологічна відповідальність
Анотація: Розроблено модель формування екологічної відповідальності підлітків. Для дослідження рівня екологічної відповідальності автором модифікований опитувальник "Відповідальність".
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Черевко І. С.
Назва : Становлення екологічної відповідальності у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 479-487 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: С. 486-487 (23 назв)
УДК : 159.922.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітковий вік--новоутворення підліткового віку--відповідальність--екологічна відповідальність
Анотація: У статті автор аналізує різні підходи до періодизації підліткового віку. Обгрунтовує та доводить доцільність вивчення становлення екологічноївідповідальності у підлітковому віці.Розглядає психологічні особливості, новоутворення та завдання розвитку підліткового віку у контексті відповідальності.
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 32887
Кількість відвідувачів 1690
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя