Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30  
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописний текст
Автор(и) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Назва : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :223 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Анотація: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6:004/Ч-37-707329 рукописний текст
Автор(и) : Чекстере, Оксана Юріївна
Назва : Психологічні особливості децентрації дітей, залежних від комп'ютерно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :301 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-225.
УДК : 159.922.7+159.922.73-056.49:004 + 159.922.7 + 159.922.73-056.49:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комп'ютерні ігри
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): децентрація--егоцентризм--дошкільники--молодші школярі--віртуальні комп'ютері ігри--комп'ютерна депривація--залежність від комп"ютера
Анотація: У дисертації досліджуються психологічні особливості впливу ігр у віртуальному просторі на розвиток децентрації у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано вплив реального і віртуального світу на види діяльності й процеси розвитку дітей. Встановлено, що раннє залучення дітей до віртуального світу є чинником депривації, що зачіпає соціальний, емоційний, сенсорний, руховий і інші аспекти їх особистісного розвитку. Доведено негативний вплив на дітей комп'ютерних ігр. Розроблено та апробовано корекційну програму з подолання затримки становлення децентрації, породженої депривуючим впливом надмірного занурення у віртуальний простір, в дошкільників на основі групової психокорекції
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/П 75 рукописний текст
Автор(и) : Приходько, Юлия Алексеевна
Назва : Формирование положительного эмоционального отношения детей друг к другу в процессе совместной деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1980
Кільк.характеристики :143 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 125-140.
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Совместная деятельность
Возрастная психология-- Дети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоции--отношения--общение--совместная деятельность--эмоциональное содействие
Анотація: Диссертация посвящена изучению положительного эмоционального отношения ребенка-дошкольника к сверстнику не только в ходе его выявления, но и формирования в процессе совместной деятельности. Проведено исследование роли эмоций в формировании положительных эмоциональных отношений между детьми-дошкольниками. Экспериментально прослежена зависимость положительного эмоционального отношения детей друг к другу от формы организации их совместной деятельности и ее мотивов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+159.937/Р 82-643752 рукописний текст
Автор(и) : Рубцова Т. В.
Назва : Психология восприятия детьми литературного героического персонажа : дис. ... канд. пед. наук (по психол.)
Вихідні дані : Киев, 1948
Кільк.характеристики :372 с.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 349-372.
УДК : 159.922.7+159.937+37.015.3:17+37.016:808.1 + 159.922.7 + 159.937 + 37.015.3:17 + 37.016:808.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Восприятие
Возрастная психология-- Дети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): героика--воспиятие литературного персонажа--отношение к персонажу--творческое воображение--психология персонажа--поведение персонажа
Анотація: В диссертационном исследовании изучается место героической литературы в чтении детей, мотивы выбора детьми книг о героях. Подана характеристика восприятия детьми литературного персонажа, интерпретация и эмоциональные компоненты в восприятии детьми литературного героя. Исследуются особенности восприятия детьми героических черт характера литературного персонажа: интерпретация детьми отдельных героических черт характера литературного персонажа, роль психологического опыта юного читателя в восприятии им героических черт характера литературного персонажа.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.015./С 38-563600 рукописний текст
Автор(и) : Сингаївська, Ірина Валентинівна
Назва : Психологічні особливості прогнозування моральної поведінки в молодшому шкільному віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :149 с.: табл.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 123-140.
УДК : 159.922.7+37.015.31:17 + 159.922.7 + 37.015.31:17
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Моральна поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральна поведінка--прогнозування--молодші школярі--прогнозування поведінки
Анотація: У дисертації теоретично та експериментально розроблена проблема прогнозування моральної поведінки учнями молодшого шкільного віку. Визначена структура процесу прогнозування моральної поведінки та параметри його оцінки. Виявлена залежність між розвитком саморегуляції моральної поведінки молодших школярів та їх здатністю до прогнозування поведінки. Розроблені засоби психолого-педагогічного впливу на розвиток здатності прогнозувати моральну поведінку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 41 рукописний текст
Автор(и) : Сіткар, Віктор Ілліч
Назва : Психологічні особливості виникнення та прояву дитячих пустощів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :197 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-160.
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Поведінка
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пустощі--активність--неадаптованість--молодші школярі
Анотація: В дисертації досліджується психологічна природа і механізм виникнення пустощів як форми активності молодшого школяра. Виявлені психологічні особливості дитячих пустощів у побутових умовах та під час навчання. Простежено вікову динаміку активності дітей. Визначено зв'язок між специфікою дитячих пустощів, їх динамікою і характером контактів з дорослим, встановлено розходження в трактуванні вчителями мотивації пустування і фактичними цілями поведінки пустунів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/С 90 рукописний текст
Автор(и) : Сурьянинова, Татьяна Ильинична
Назва : Социально-психологические аспекты совместной деятельности детей дошкольного и младшего школьного возраста : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Курск, 1990
Кільк.характеристики :140,[17] с.: табл., рис.
Колективи : Курский государственный педагогический институт (Курск)
Примітки : Библиогр.: с. 1-12.
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Совместная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Возрастная психология-- Младшие школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкольники--младшие школьники--совместная деятельность--организованность--лидерство--межличностные взаимоотношения--неопределенность деятельности
Анотація: В диссертации разработаны эмпирические критерии оценки динамических характеристик совместной деятельности и проявления основных организационных свойств групп детей данного возраста. Определен методический блок исследования системы организационных отношений и взаимодействий в группах детей дошкольного и младшего школьного возраста.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/Ш 91 рукописний текст
Автор(и) : Штивельман М. Г.
Назва : Подражания у детей : дис. ... канд. пед. наук (по психол.)
Вихідні дані : Киев, 1948
Кільк.характеристики :234 с.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 219-234.
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Подражание
Возрастная психология-- Дети
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подражание--школьники--формирование личности
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописний текст
Автор(и) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Назва : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Анотація: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+37.018./Я 14-352737 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :505 с.: табл. + 1 (додатки)
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 456-506.
УДК : 159.922.7+37.018.1 + 159.922.7 + 37.018.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сімейне виховання
Вікова психологія-- Ідентичність-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність особистості--самоідентифікація--становлення особистості--сімейні взаємини--сімейне консультування
Анотація: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30  
 
Статистика
за 26.08.2024
Кількість запитів 62956
Кількість відвідувачів 974
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя