Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+3/А 65-120299 рукописний текст
Автор(и) : Ангеліс, Катерина Олегівна
Назва : Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-224.
УДК : 159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4 + 159.922.7-053.6 + 37.015.3:159.955.4 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісна рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність--самоорганізація--самомобілізація--трансцендентне передбачення--культурно-етична ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) механізм самоорганізації; 2)механізм самомобілізації ; 3)механізм перенесення;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 24674
Кількість відвідувачів 1104
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя