Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.7-053.6<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/Д 53-525625 рукописний текст
Автор(и) : Дмитрова, Тетяна Володимирівна
Назва : Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :187 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-179.
УДК : 159.922.7-053.6+159.923.2+316.47 + 159.922.7-053.6 + 159.923.2 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Педагогіічна психологія-- Міжособистісні стосунки
Вікова психологія-- Рання юність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--міжособистісні стосунки--рання юність--гендерні відмінності
Анотація: У дисертації розкривається образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності. У роботі досліджуються понятійне моделювання образу "Я", особливості, структурно-функціональний аналіз та функції образу "Я". Вивчено та експериментально підтверджено образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+3/М 12-350876 рукописний текст
Автор(и) : Мащак, Світлана Остапівна
Назва : Психологічний аналіз розвиваючої взаємодії підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 151-173.
УДК : 159.922.7-053.6+316.454.52+37.064.3 + 159.922.7-053.6 + 316.454.52 + 37.064.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиваюче спілкування
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиваюче спілкування--розвиваюча взаємодія--продуктивне спілкування--комунікативна активність--соціальна активність
Анотація: Рукопис містить розгляд проблеми розвиваючої взаємодії підлітків під час навчально-виховного процесу сучасної школи. Визначені зміст, структура і закономірності її здійснення. Показані психологічні умови і способи організацїї розвиваючої взаємодії підлітків. Особливу увагу приділено питанням корекції спілкування. Розроблена тренінгова методика формування раціональних способів спілкування підлітків, яка при відповідній адаптації може бути використана в педагогічній практиці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+1/О-66-568183 рукописний текст
Автор(и) : Орлова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості розвитку сприймання підлітками поетичної форми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :225,[9] с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний педагогічний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-225.
УДК : 159.922.7-053.6+159.937.53 + 159.922.7-053.6 + 159.937.53
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприймання поезії
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприймання поетичної форми--семантичний простір--конотативна семантика--поетичний стиль--програма "поетика"
Анотація: В дисертації з'ясовано рівні і детермінанти розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Розкрито співвідношення естетичних і загальнопсихологічних складників у структурі цього процесу. Сформульовано психолого-педагогічні умови активізації розвитку сприймання підлітками поетичної форми. Встановлені критерії успішності сприймання поетичної форми, рівні розвитку такого сприймання в підлітковому віці, а також чинники, від яких залежить досягнення цих рівнів. Розроблено й апробовано методи діагностики рівня розвитку сприймання поетичної форми підлітками, а також педагогічні засоби підвищення цього рівня.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.6+3/А 65-120299 рукописний текст
Автор(и) : Ангеліс, Катерина Олегівна
Назва : Розвиток особистісної рефлексії у пізнавальній активності підлітків : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :198 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-224.
УДК : 159.922.7-053.6+37.015.3:159.955.4+159.955.4 + 159.922.7-053.6 + 37.015.3:159.955.4 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісна рефлексія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна активність--самоорганізація--самомобілізація--трансцендентне передбачення--культурно-етична ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особистісної рефлексії у пізнавальній активності на уроках української та зарубіжної літератури.У роботі розроблено концептуальну модель розвитку особистісної рефлексії в підлітковому віці. Виокремлено механізм особистісної рефлексії підлітка, а саме:1) механізм самоорганізації; 2)механізм самомобілізації ; 3)механізм перенесення;4) механізм культурно-етнічної ідентифікації; 4) механізм трансцендентного передбачення. запропоновану схему психолого-педагогічних впливів на учнів з метою розвитку іх особистісної рефлексії і пізнавальної активності, яка базується на активних методах навчання, зокрема дискусіях, творчих завданнях на уроках української та зарубіжної литературиі психологічного тренінгу. Обрано психолого-педагогічні засоби стимулювання пізнавальної активності підлітків: створення ситуацій, коли учень має обгрунтувати свою думку, задавати запитання іншим суб"єктам по взаємодії. здійснення рецензування текстів, творчих робіт, надання допомоги однокласникам, якщо вони її потребують, виконання так званих "завдань+", розрахованих на вивчення додаткової літератури, прийняття участі у навчальних бесідах, дискусіях, моделювання самоперевірки, аналізу власних знань, сомокорекції, тощо. Доведено, що процес формування особистісної рефлексії, який відбувається в ході навчальної діяльності. зумовлюється пізнавальною активністю школярів через діалогічне наповнення мотиваційної, змістовної та операційної сторінпізнавальної діяльності. Обгрунтовано, що становленню особистісної рефлексії сприяє пізнавальна діяльність підлітків, яка передбачає здійснення міжетнічної комунікації школярів в ситуаціях когнітивного дисонансу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 86364
Кількість відвідувачів 1547
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя