Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73-053.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Діагностика творчості дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--дитяча творчість--творча задача--творчі мисленнєві тенденції--творчий процес--творча діяльність
Анотація: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-014211 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :530 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-495.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче конструювання
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--конструювання--творчі мисленеві тенденції--творчий процес--розуміння--задум--апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Світосприймання: основи і передумови у дошкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 4-13 (Шифр 372/А 43-483084)
Примітки : Бібліогр.: с. 13 (2 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитина--дошкільний вік--світосприймання--світобачення--методи діагностики
Анотація: В статті описуються методи діагностики, які виявляють провідні тенденції у світосприйманні дитини, визначаються індивідуальні та загальні особливості його формування у онтогенезі дошкільного дитинства, аналізуються вікові та індивідуальні тенденції світосприймання як основи формування світогляду.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Байєр О. М.
Назва : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 5-14 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--здібності--потенційна інтелектуальна обдарованість--модель діяльності психологічної служби
Анотація: Статтю присвячено проблемі виявлення та підтримки дитячої обдарованості в старшому дошкільному віці, змісту діяльності психологчної служби в ДНЗ щодо діагностики потенційної інтелектуальної обдарованості дітей та складання соціального профілю обдарованої дитини.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/В 13-549874 рукописний текст
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-186.
УДК : 159.922.73-053.4+159.955.1:165.243 + 159.922.73-053.4 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова інформація--розуміння--суб`єктивні орієнтири--конструювання образів-понять--аналогізування--комбінування--творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/В 61 рукописний текст
Автор(и) : Вовчик-Блакитная , Елена Александровна
Назва : Мотивы взаимодействия старших дошкольников с младшими детьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1988
Кільк.характеристики :139 с.: табл., рис., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Взаимодействие
Возрастная психология-- Старшие дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивы--старшие дошкольники--младшие дошкольники--взаимодействие между детьми
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Г 79-379217 рукописний текст
Автор(и) : Грединарова, Елена Михайловна
Назва : Психологические условия овладения старшими дошкольниками начальными формами учебной деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 172-182.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Учебная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкольники--учебная деятельность--психическое развитие детей--игровая деятельность--готовность к овладению учебной деятельностью
Анотація: В работе осуществлен теоретический анализ особенностей взаимосвязи игровой и учебной деятельности на переходном этапе от старшего дошкольного возраста к младшему школьному. Создана модель учебно-игровой деятельности, которая обеспечивала бы органический переход к школьному обучению. Разработана система учебно-игровых ситуаций на основе исходной генетической единицы "функция-структура-свойство". Выявлены психологические условия формирования готовности к овладению учебной деятельностью и прогностичность успешности обучения в начальной школе.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дуткевич, Татьяна Викторовна
Назва : Особенности развития познавальной деятельности дошкольников в условиях детской группы : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1990
Кільк.характеристики :122 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 109-122.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особенности развития--познавательная деятельность--дошкольники--детская группа
Анотація: Диссертация посвящена особенностям развития познавательной деятельности дошкольников в условиях детской группы. В работе изучены аспекты совместной деятельности дошкольников как средство их развития. Дается оценка взаимодействия сверстников с точки зрения его возможностей влиять на познавательную деятельность дошкольников; установлена способность старших дошкольников самостоятельно выявлять и решать познавательные задачи во взаимодействии со сверстниками; показана возможность совместной познавательной деятельности в старшем дошкольном возрасте; определены особенности влияния группы на познавательную деятельность ее участников в зависимости от содержания взаимодействия между ними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73-053.4/З-13
Автор(и) : Завязун Т.
Назва : Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--дружба--дошкільники
Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73-053.4/К 21
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Суб'єкт-суб'єктна взаємодія педагога та дошкільника в процесі формування ціннісного ставлення дитини до оточення
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 91-102 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 102 (8 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--діалог--суб'єкт-суб'єктна взаємодія--діалогове спілкування--дошкільники
Анотація: У статті надається характеристика сучасних підходів до визначення поняття суб'єкт-суб'єктна взаємодія, діалогове спілкування. Окреслюються сучасні підходи до пошуку засобів, які допомагають розвитку активної суб'єктної позиції дитини в виховному процесі. Описується діалогове спілкування як один із важливих кроків на шляху до формування суб'єкт-суб'єктної взаємодії в умовах суспільного дошкільного виховання.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Карасьова, Катерина Володимирівна
Назва : Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 57-63: табл. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтири--термінальні цінності--старші дошкільники--сюжетно-рольова гра--рольова активність
Анотація: Розглядається характеристика прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольових іграх. Розглянуто можливості використання методики спостереження за сюжетно-рольовими іграми шестирічок у процесі діагностики їх рольової активності як основного показника рівня прояву термінальних цінностей старшими дошкільниками.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) : Наукова монографія
Вихідні дані : Київ: Стилос, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 315-336.
ISBN, Ціна 966-73-21-62-2
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Дошкільники-- Особистісне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--особистісний розвиток--особистісне становлення--суб'єкт діяльності--суб'єктна активність--самостійність--ціннісне ставлення--психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 93-233474 рукописний текст
Автор(и) : Курганская, Людмила Олеговна
Назва : Влияние семьи на взаимодействие дошкольника со сверстниками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :151 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 133-147.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.5:316.362 + 159.922.73-053.4 + 316.614.5:316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Семья
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семья--дошкольники--сверстники--родители--ориентация на себя--ориентация на других
Анотація: Диссертация посвящена влиянию семьи на взаимодействие дошкольников со сверстниками. В работе раскрывается взаимосвязь становления способов взаимодействия дошкольника со сверстниками от особенностей внутрисемейных отношений. Установлено прямое влияние на взаимодействие дошкольника со сверстниками не только реализуемых в поведении отношений "взрослый-ребенок" и "взрослый-взрослый". но и способа (прямого или косвенного) репрезентации родителями этих отношений ребенку. Семья рассматривается как исходная педагогическая система, определяющая успешность последующего включения ребенка в широкий социальный контекст.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Л 13-473031 рукописний текст
Автор(и) : Лаврентьева, Галина Прокофьевна
Назва : Роль эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1982
Кільк.характеристики :154 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 140-155.
УДК : 159.922.73-053.4+159.942 + 159.922.73-053.4 + 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Эмоции
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоции--дошкольники--сверстники--взаимоотношения--сопереживание--доброжелательность
Анотація: Диссертация посвящена роли эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками. Была проведена экспериментальная работа по влиянию природы усвоения детьми дошкольного возраста правил взаимоотношений со сверстниками и определены психологические основы формирования взаимоотношений на почве этих правил, в частности выделены образец должного поведения и оценочные отношения в качестве эмоциональных механизмов нравственной регуляции. Экспериментально прослежена зависимость овладения правилами взаимоотношений от развития нравственных качеств детей. Установлены этапы формирования правил взаимоотношений у дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописний текст
Автор(и) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Назва : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/П 27 рукописний текст
Автор(и) : Переверзева, Валентина Михайловна
Назва : Психологический анализ прямых и косвенных форм регуляции поведения детей дошкольного возраста : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1981
Кільк.характеристики :141 с.: рис., табл., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 128-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Регуляция поведения
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведение--дошкольники--речевые воздействия--саморегуляция поведения--игровые правила--самоконтроль
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния различных форм организации поведения ребенка взрослым на развитие механизмов саморегуляции поведения детей. Исследована зависимость действенности речевых воздействий от побудительных средств речи. Экспериментально показана зависимость действенности игровых правил от усвоения функций контроля и самоконтроля и формирования авторитета детей во взаимоотношениях. Определены типы действенностиречевых и игровых воздействий, соответствующие уровням саморегуляции поведения детей. Апробирована система психолого-педагогических приемов формирования механизмов саморегуляции поведения у дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 33-506418 рукописний текст
Автор(и) : Пироженко, Тамара Александровна
Назва : Психология коммуникативно-речевого развития ребенка : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2004
Кільк.характеристики :466 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 400-431.
УДК : 159.922.73-053.4+81'233 + 159.922.73-053.4 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Речевое развитие
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникативно-речевое развитие--речевая деятельность--дошкольники--профессиональная подготовка педагогов--речевое взаимодействие с детьми--речевое общение--коммуникативно-речевая характеристика
Анотація: В диссертации разработана эмпирическая модель коммуникативно-речевого онтогенеза как интегрированной составляющей психичес4кого развития ребенка. Разработана методика диагностики как средства исследования сущности, структуры и особенностей коммуникативно-речевого развития ребенка. Обобщены психологические особенности речевого онтогенеза ребенка дошкольного возраста через проявления закономерностей взросления ребенка как субъекта общения. Разработана психолого-педагогическая модель взаимодействия педагога с детьми с целью формирования речевого общения ребенка. Осуществлен психологический анализ факторов, которые оказывают содействие своевременному становлению качеств коммуникативно-речевого развития дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 6640
Кількість відвідувачів 598
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя