Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73-053.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/С 60-798807 рукописний текст
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-203.
УДК : 159.922.73-053.4+159.947-053.4 + 159.922.73-053.4 + 159.947-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вольова поведінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вольова поведінка--дошкільний вік--індивідуальні особливості--пізнавальна активність--рухова активність--диференційований підхід
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/Ш 37 рукописний текст
Автор(и) : Шевчук, Александр Сергеевич
Назва : Взаимосвязь волевых проявлений и мышления у дошкольников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :142 с.: рис., табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 137-142.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Воля
Педагогическая психология-- Мышление
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): воля--дошкольники--мышление--произвольная регуляция--мыслительные задачи--целенаправленность
Анотація: В работе выявлены взаимоотношения меджу произвольными и мыслительными компонентами действия. Показана взаимосвязь между познавательными и волевыми процессами в умственном развитии ребенка, раскрыто ее существенное влияние на развитие как продуктивной деятельности, так и элементов учебной деятельности. Определены условия формирования целенаправленности и развития на этой основе мыслительных действий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 93-233474 рукописний текст
Автор(и) : Курганская, Людмила Олеговна
Назва : Влияние семьи на взаимодействие дошкольника со сверстниками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :151 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 133-147.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.5:316.362 + 159.922.73-053.4 + 316.614.5:316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Семья
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семья--дошкольники--сверстники--родители--ориентация на себя--ориентация на других
Анотація: Диссертация посвящена влиянию семьи на взаимодействие дошкольников со сверстниками. В работе раскрывается взаимосвязь становления способов взаимодействия дошкольника со сверстниками от особенностей внутрисемейных отношений. Установлено прямое влияние на взаимодействие дошкольника со сверстниками не только реализуемых в поведении отношений "взрослый-ребенок" и "взрослый-взрослый". но и способа (прямого или косвенного) репрезентации родителями этих отношений ребенку. Семья рассматривается как исходная педагогическая система, определяющая успешность последующего включения ребенка в широкий социальный контекст.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Діагностика творчості дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 14-24 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 19 (3 назви)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--дитяча творчість--творча задача--творчі мисленнєві тенденції--творчий процес--творча діяльність
Анотація: Дослідження присвячено вивченню специфіки творчості у дошкільному віці. В роботі поглиблено знання про дитячу творчість крізь призму системно-стратегіальної концепції, визначено психолого-педагогічний підхід до вивчення, аналізу та організації творчого конструювання у дошкільному віці.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73-053.4/З-13
Автор(и) : Завязун Т.
Назва : Дружба - важлива цінність дошкільного дитинства
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 69-79 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 78 (5 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--дружба--дошкільники
Анотація: Розкривається поняття дружби як важливої цінності дошкільного дитинства. Аналізується психологічні умови, які сприяють зародженню та встановленню дружби у дошкільників.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/В 61 рукописний текст
Автор(и) : Вовчик-Блакитная , Елена Александровна
Назва : Мотивы взаимодействия старших дошкольников с младшими детьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1988
Кільк.характеристики :139 с.: табл., рис., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Взаимодействие
Возрастная психология-- Старшие дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивы--старшие дошкольники--младшие дошкольники--взаимодействие между детьми
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дуткевич, Татьяна Викторовна
Назва : Особенности развития познавальной деятельности дошкольников в условиях детской группы : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1990
Кільк.характеристики :122 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 109-122.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особенности развития--познавательная деятельность--дошкольники--детская группа
Анотація: Диссертация посвящена особенностям развития познавательной деятельности дошкольников в условиях детской группы. В работе изучены аспекты совместной деятельности дошкольников как средство их развития. Дается оценка взаимодействия сверстников с точки зрения его возможностей влиять на познавательную деятельность дошкольников; установлена способность старших дошкольников самостоятельно выявлять и решать познавательные задачи во взаимодействии со сверстниками; показана возможность совместной познавательной деятельности в старшем дошкольном возрасте; определены особенности влияния группы на познавательную деятельность ее участников в зависимости от содержания взаимодействия между ними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Байєр О. М.
Назва : Особливості виявлення та підтримки обдарованості дитини в умовах дошкільного навчального закладу
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 5-14 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 12-14 (12 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--здібності--потенційна інтелектуальна обдарованість--модель діяльності психологічної служби
Анотація: Статтю присвячено проблемі виявлення та підтримки дитячої обдарованості в старшому дошкільному віці, змісту діяльності психологчної служби в ДНЗ щодо діагностики потенційної інтелектуальної обдарованості дітей та складання соціального профілю обдарованої дитини.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/К 64
Автор(и) : Кононко, Олена Леонтіївна
Назва : Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) : Наукова монографія
Вихідні дані : Київ: Стилос, 2000
Кільк.характеристики :336 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 315-336.
ISBN, Ціна 966-73-21-62-2
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Дошкільники-- Особистісне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--особистісний розвиток--особистісне становлення--суб'єкт діяльності--суб'єктна активність--самостійність--ціннісне ставлення--психологічна характеристика
Анотація: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Товкач І.Є.
Назва : Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 242-249 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча особистість--креативність--індивідуальний розвиток--закономірності--старший дошкільний вік--спілкування --уява
Анотація: У статті порушується проблема психологічних особливостей прояву креативності у дітей старшого дошкільного віку, розкрито підходи до вивчення вікових закономірностей розвитку креативності; підкреслюється значення гри як основного виду діяльності дошкільнят, як способу прояву індивідуальних особливостей та відображення рівня розвитку психічних процесів; розкрито фактори прояву креативності у старшому дошкільному віці.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописний текст
Автор(и) : Ригель, Олеся Володимирівна
Назва : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-014211 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :530 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-495.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче конструювання
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--конструювання--творчі мисленеві тенденції--творчий процес--розуміння--задум--апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/С 53 рукописний текст
Автор(и) : Снигур, Людмила Анатольевна
Назва : Психологические особенности выполнения трудовых поручений дошкольниками в зависимости от требований взрослых : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1990
Кільк.характеристики :140 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 123-132.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Трудовая деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трудовая деятельность--трудовые поручения--дошкольники--поведение дошкольников--произвольность--продуктивное руководство
Анотація: Диссертация посвящена установлению специфических черт произвольной регуляции поведения в дошкольном возрасте. Показано, что успешность выполнения детьми трудовых поручений определяется уровнем развития произвольности. Выявлены условия продуктивного руководства трудовой активностью дошкольников со стороны воспитателей и родителей. Показана возрастная специфика трансформации детьми младшего, среднего и старшего дошкольного возраста внешних требований во внутренние побуждения личности, мотивы деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/С 93-897567 рукописний текст
Автор(и) : Счастная, Анна Михайловна
Назва : Психологические особенности межличностных отношений детей шестилетнего возраста в условиях детского сада и подготовительных классов школы : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Минск, 1980
Кільк.характеристики :167,[13] с.: табл., рис.
Колективи : Минский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Минск)
Примітки : Библиогр.: с. 150-167.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052"465*0/6" + 159.922.73-053.4 + 373.29-052"465*0/6"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Межличностные отношения
Возрастная психология-- Шестилетки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): межличностные отношения--шестилетки--малая группа--общение--взаимоотношения--детская группа--творческая игра
Анотація: В исследовании изучаются социально-психологические аспекты межличностного взаимодействия детей шести лет в зависимости от значимой деятельности. Характеризируется влияние систематической учебной деятельности в условиях подготовительных классов на динамику и содержание межличностных отношений и общения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Г 79-379217 рукописний текст
Автор(и) : Грединарова, Елена Михайловна
Назва : Психологические условия овладения старшими дошкольниками начальными формами учебной деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :182 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 172-182.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Учебная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкольники--учебная деятельность--психическое развитие детей--игровая деятельность--готовность к овладению учебной деятельностью
Анотація: В работе осуществлен теоретический анализ особенностей взаимосвязи игровой и учебной деятельности на переходном этапе от старшего дошкольного возраста к младшему школьному. Создана модель учебно-игровой деятельности, которая обеспечивала бы органический переход к школьному обучению. Разработана система учебно-игровых ситуаций на основе исходной генетической единицы "функция-структура-свойство". Выявлены психологические условия формирования готовности к овладению учебной деятельностью и прогностичность успешности обучения в начальной школе.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/П 27 рукописний текст
Автор(и) : Переверзева, Валентина Михайловна
Назва : Психологический анализ прямых и косвенных форм регуляции поведения детей дошкольного возраста : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1981
Кільк.характеристики :141 с.: рис., табл., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 128-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Регуляция поведения
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведение--дошкольники--речевые воздействия--саморегуляция поведения--игровые правила--самоконтроль
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния различных форм организации поведения ребенка взрослым на развитие механизмов саморегуляции поведения детей. Исследована зависимость действенности речевых воздействий от побудительных средств речи. Экспериментально показана зависимость действенности игровых правил от усвоения функций контроля и самоконтроля и формирования авторитета детей во взаимоотношениях. Определены типы действенностиречевых и игровых воздействий, соответствующие уровням саморегуляции поведения детей. Апробирована система психолого-педагогических приемов формирования механизмов саморегуляции поведения у дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Т 66-712350 рукописний текст
Автор(и) : Третьяченко, Виктория Витальевна
Назва : Психологическое воздействие оценки на успешность деятельности дошкольника : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :130 с.: рис., табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 121-130.
УДК : 159.922.73-053.4+37.091.212.7 + 159.922.73-053.4 + 37.091.212.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Психологическое воздействие оценки
Педагогическая психология-- Успешность деятельности
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогическая оценка--дошкольники--психологическое воздействие--успешность деятельности
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния педагогической оценки на успешность деятельности ребенка-дошкольника. Выявлено несоответствие применяемой в практике педагогической оценки и детского оценивания собственной деятельности. Показано, что условием повышения эффективности педагогической оценки является ориентация воспитателя на не только на результат деятельности ребенка, но и на его отношение к себе и своей деятельности, выражающееся в степени включенности дошкольника в деятельность и в пристрастности его собственной оценки ее результатов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 33-506418 рукописний текст
Автор(и) : Пироженко, Тамара Александровна
Назва : Психология коммуникативно-речевого развития ребенка : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2004
Кільк.характеристики :466 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 400-431.
УДК : 159.922.73-053.4+81'233 + 159.922.73-053.4 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Речевое развитие
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коммуникативно-речевое развитие--речевая деятельность--дошкольники--профессиональная подготовка педагогов--речевое взаимодействие с детьми--речевое общение--коммуникативно-речевая характеристика
Анотація: В диссертации разработана эмпирическая модель коммуникативно-речевого онтогенеза как интегрированной составляющей психичес4кого развития ребенка. Разработана методика диагностики как средства исследования сущности, структуры и особенностей коммуникативно-речевого развития ребенка. Обобщены психологические особенности речевого онтогенеза ребенка дошкольного возраста через проявления закономерностей взросления ребенка как субъекта общения. Разработана психолого-педагогическая модель взаимодействия педагога с детьми с целью формирования речевого общения ребенка. Осуществлен психологический анализ факторов, которые оказывают содействие своевременному становлению качеств коммуникативно-речевого развития дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 33-936294 рукописний текст
Автор(и) : Пироженко, Тамара Александровна
Назва : Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1995
Кільк.характеристики :213 с.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 195-213.
УДК : 159.922.73-053.4+159.928+81'233 + 159.922.73-053.4 + 159.928 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Коммуникативные способности-- Речевая деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшие дошкольники--коммуникативно-речевые способности--трудности речевой коммуникации--речевое общение
Анотація: В исследовании раскрыта содержательная психологическая характеристика коммуникативно-речевой способности дошкольника. Выявлена структурно-функциональная взаимосвязь коммуникативных, когнитивно-лингвистических, произвольных признаков речевого высказывания, которое принято единицей анализа в процессе формирующих воздействий. Представлена авторская методика обследования уровня коммуникативно-речевого развития детей старшего дошкольного возраста. Определены закономерности развития коммуникативно-речевых способностей в условиях целенаправленных психолого-педагогических воздействий. Разработаны индивидуальные стратегии психолого-педагогической коррекции, направленной на развитие структуры и содержания коммуникативно-речевых способностей детей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 16485
Кількість відвідувачів 727
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя