Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73-053.4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописний текст
Автор(и) : Ригель, Олеся Володимирівна
Назва : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-747352 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Розвиток стратегічних тенденцій аналогування в творчій діяльності старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-202.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічні тенденції--аналогізування--старший дошкільник--творча діяльність--мисленнєві дії--творче завдання--природа--концептуальна модель--комплексна методика
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей розвитку стратегічних тенденцій аналогізування дітей старшого шкільного віку. На основі теоретичного аналізу сформульовано визначення творчої діяльності, стратегічних тенденцій аналогізування суб"єкта, вивчено особливості їх прояву, механізми вияву та розвитку. Зроблено концептуальні висновки про стан розвитку творчих мисленнєвих дій старших дошкільників, з"ясовано умови їх розвитку. Експериментально досліджено особливості прояву стратегічних тенденцій аналогізування у творчій діяльності старших дошкільників, визначено рівень розвитку аналогізування, здійснено аналіз отриманих результатів. У дисертації побудовано концептуальну модель розвитку стратегічних тенденцій аналогізування, розроблено та експериментально перевірено відповідну комплексну методику. Методика творчого тренінгу має в основі творчі завдання, які забезпечують: розвиток позитивного емоційного ставлення старших дошкільників до творчої діяльності, формування сенсорного досвіду та вдосконалення навичок аналогізування. Розроблено методичні рекомендації для педагогів та психологів дошкільних навчальних закладів щодо розвитку стратегічних тенденцій аналогізування у старших дошкільників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/В 13-549874 рукописний текст
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-186.
УДК : 159.922.73-053.4+159.955.1:165.243 + 159.922.73-053.4 + 159.955.1:165.243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нова інформація--розуміння--суб`єктивні орієнтири--конструювання образів-понять--аналогізування--комбінування--творча діяльність
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей розуміння старшими дошкільниками нових для них інформаційних структур у аудіо- та візуальних формах (вірші, поняття, байки, оповідання, репродукції картин, малюнки). Здійснено теоретичний аналіз проблеми розуміння, визначено основні психологічні індикатори та детермінанти його проявів. Виявлено характеристики процесу розуміння старшими дошкільниками нової для них інформації через визначення ними суб"єктивних орієнтирів та конструювання нових образів-понять, що складають основу розуміння. Визначено роль аналогізування та комбінування як основних механізмів розбудови нових смислових конструкцій. Розроблено експериментальну навчальну програму як основу для здійснення навчання дітей вмінням аналізувати нові інформаційні структури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/В 61 рукописний текст
Автор(и) : Вовчик-Блакитная , Елена Александровна
Назва : Мотивы взаимодействия старших дошкольников с младшими детьми : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1988
Кільк.характеристики :139 с.: табл., рис., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 124-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Взаимодействие
Возрастная психология-- Старшие дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивы--старшие дошкольники--младшие дошкольники--взаимодействие между детьми
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Б 61-014211 рукописний текст
Автор(и) : Біла, Ірина Миколаївна
Назва : Психологія творчого конструювання в дошкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :530 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 452-495.
УДК : 159.922.73-053.4+159.954.4 + 159.922.73-053.4 + 159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творче конструювання
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільник--конструювання--творчі мисленеві тенденції--творчий процес--розуміння--задум--апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/С 60-798807 рукописний текст
Автор(и) : Соловйова, Людмила Іванівна
Назва : Індивідуальні особливості розвитку вольової поведінки старших дошкільників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-203.
УДК : 159.922.73-053.4+159.947-053.4 + 159.922.73-053.4 + 159.947-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вольова поведінка
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вольова поведінка--дошкільний вік--індивідуальні особливості--пізнавальна активність--рухова активність--диференційований підхід
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню індивідуального аспекту розвитку вольової поведінки старших дошкільників. Визначено зміст, структуру та рівні прояву вольової поведінки дітей старшого дошкільного віку в пізнавальній та руховій активності. Охарактеризовано ступені прояву показників структурних компонентів вольової поведінки дошкільника. Розкрито психологічний зміст індивідуалізації психолого-педагогічної роботи з дітьми. Розроблено та апробовано авторську програму розвитку вольової поведінки старших дошкільників, спрямовану на гармонізацію структури вольових дій дітей шляхом збалансування рівнів розвитку показників її мотиваційного та регуляційного структурних компонентів в пізнавальній та рухливій активності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/Д 79 рукописний текст
Автор(и) : Дуткевич, Татьяна Викторовна
Назва : Особенности развития познавальной деятельности дошкольников в условиях детской группы : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1990
Кільк.характеристики :122 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 109-122.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особенности развития--познавательная деятельность--дошкольники--детская группа
Анотація: Диссертация посвящена особенностям развития познавательной деятельности дошкольников в условиях детской группы. В работе изучены аспекты совместной деятельности дошкольников как средство их развития. Дается оценка взаимодействия сверстников с точки зрения его возможностей влиять на познавательную деятельность дошкольников; установлена способность старших дошкольников самостоятельно выявлять и решать познавательные задачи во взаимодействии со сверстниками; показана возможность совместной познавательной деятельности в старшем дошкольном возрасте; определены особенности влияния группы на познавательную деятельность ее участников в зависимости от содержания взаимодействия между ними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 21-105778 рукописний текст
Автор(и) : Карабаєва, Ірина Іванівна
Назва : Психологічна готовність до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :195 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-174.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052 + 159.922.73-053.4 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Писемне мовлення
Вікова психологія-- Старші дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічна готовність--писемне мовлення--діти--старші дошкільники--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертація присвячена психологічній готовності до писемного мовлення дітей старшого дошкільного віку. В роботі розкрито зміст готовності дітей до оволодіння писемним мовленням як компонента готовності до шкільного навчання. Обґрунтовані умови підвищення ефективності підготовки дошкільників до оволодіння писемним мовленням. Доведено, що усвідомлене диференційоване сприймання і відтворення звуків, букв, слів, речень в усній формі і графічними засобами має важливе значення як для вирішення проблеми підготовки дітей до навчання їх читанню і письму, так і для розв'язання питань початкового навчання дітей в школі писемному мовленню.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/К 93-233474 рукописний текст
Автор(и) : Курганская, Людмила Олеговна
Назва : Влияние семьи на взаимодействие дошкольника со сверстниками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :151 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 133-147.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.5:316.362 + 159.922.73-053.4 + 316.614.5:316.362
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Семья
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семья--дошкольники--сверстники--родители--ориентация на себя--ориентация на других
Анотація: Диссертация посвящена влиянию семьи на взаимодействие дошкольников со сверстниками. В работе раскрывается взаимосвязь становления способов взаимодействия дошкольника со сверстниками от особенностей внутрисемейных отношений. Установлено прямое влияние на взаимодействие дошкольника со сверстниками не только реализуемых в поведении отношений "взрослый-ребенок" и "взрослый-взрослый". но и способа (прямого или косвенного) репрезентации родителями этих отношений ребенку. Семья рассматривается как исходная педагогическая система, определяющая успешность последующего включения ребенка в широкий социальный контекст.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Л 13-473031 рукописний текст
Автор(и) : Лаврентьева, Галина Прокофьевна
Назва : Роль эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1982
Кільк.характеристики :154 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 140-155.
УДК : 159.922.73-053.4+159.942 + 159.922.73-053.4 + 159.942
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Эмоции
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоции--дошкольники--сверстники--взаимоотношения--сопереживание--доброжелательность
Анотація: Диссертация посвящена роли эмоций в овладении дошкольниками правилами взаимоотношений со сверстниками. Была проведена экспериментальная работа по влиянию природы усвоения детьми дошкольного возраста правил взаимоотношений со сверстниками и определены психологические основы формирования взаимоотношений на почве этих правил, в частности выделены образец должного поведения и оценочные отношения в качестве эмоциональных механизмов нравственной регуляции. Экспериментально прослежена зависимость овладения правилами взаимоотношений от развития нравственных качеств детей. Установлены этапы формирования правил взаимоотношений у дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 19-032153 рукописний текст
Автор(и) : Пасічніченко, Анжела Василівна
Назва : Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :193 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-190.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29 + 159.922.73-053.4 + 373.29
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Групова діяльність-- Соціально-психологічний статус
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічний статус--міжособистісні взаємини--статусна структура група--рефлексія--адаптація до школи
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження процесу становлення соціально-психологічного статусу дитини на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. У роботі здійснено порівняльний аналіз структурних, діяльнісних, особистісних параметрів соціально-психологічного статусуі чинників його детермінації у групах дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, виявлено їх значимість на різних вікових етапах, визначено шляхи та умови ефективного регулювання статусу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/П 27 рукописний текст
Автор(и) : Переверзева, Валентина Михайловна
Назва : Психологический анализ прямых и косвенных форм регуляции поведения детей дошкольного возраста : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1981
Кільк.характеристики :141 с.: рис., табл., фот.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 128-136.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Регуляция поведения
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведение--дошкольники--речевые воздействия--саморегуляция поведения--игровые правила--самоконтроль
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния различных форм организации поведения ребенка взрослым на развитие механизмов саморегуляции поведения детей. Исследована зависимость действенности речевых воздействий от побудительных средств речи. Экспериментально показана зависимость действенности игровых правил от усвоения функций контроля и самоконтроля и формирования авторитета детей во взаимоотношениях. Определены типы действенностиречевых и игровых воздействий, соответствующие уровням саморегуляции поведения детей. Апробирована система психолого-педагогических приемов формирования механизмов саморегуляции поведения у дошкольников.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/П 33-936294 рукописний текст
Автор(и) : Пироженко, Тамара Александровна
Назва : Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1995
Кільк.характеристики :213 с.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 195-213.
УДК : 159.922.73-053.4+159.928+81'233 + 159.922.73-053.4 + 159.928 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Коммуникативные способности-- Речевая деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшие дошкольники--коммуникативно-речевые способности--трудности речевой коммуникации--речевое общение
Анотація: В исследовании раскрыта содержательная психологическая характеристика коммуникативно-речевой способности дошкольника. Выявлена структурно-функциональная взаимосвязь коммуникативных, когнитивно-лингвистических, произвольных признаков речевого высказывания, которое принято единицей анализа в процессе формирующих воздействий. Представлена авторская методика обследования уровня коммуникативно-речевого развития детей старшего дошкольного возраста. Определены закономерности развития коммуникативно-речевых способностей в условиях целенаправленных психолого-педагогических воздействий. Разработаны индивидуальные стратегии психолого-педагогической коррекции, направленной на развитие структуры и содержания коммуникативно-речевых способностей детей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-053.4:3/С 12-918294 рукописний текст
Автор(и) : Савченко, Юрій Юрійович
Назва : Становлення психологічної статі дитини дошкільного віку в умовах сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :199 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.180-199.
УДК : 159.922.1-053.4:316.362+159.922.73-053.4 + 159.922.1-053.4:316.362 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічна стать
Вікова психологія-- Дошклільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--психологічна стать--статева ідентичність--батьківсько-дитячі стосунки--статево-рольова поведінка
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення психологічної статі старших дошкільників у системі батьківсько-дитячих стосунків. Уточнено зміст понять "психологічна стать" і "батьківсько-дитячі стосунки", структурно представлені трьома компонентами: емоційним, когнітивним, діяльнісним. Визначено взаємозв'язок між рівнями прояву психологічної статі старших дошкільників і батьківсько-дитячих стосунків у їх сім'ях. Обґрунтовано ефективні умови розвитку психологічної статі хлопчиків і дівчаток дошкільного віку у структурі сімейних стосунків, розроблено програму впровадження у практику роботи закладів дошкільної освіти системи психолого-педагогічних впливів розвивального характеру.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/С 53 рукописний текст
Автор(и) : Снигур, Людмила Анатольевна
Назва : Психологические особенности выполнения трудовых поручений дошкольниками в зависимости от требований взрослых : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1990
Кільк.характеристики :140 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 123-132.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Трудовая деятельность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): трудовая деятельность--трудовые поручения--дошкольники--поведение дошкольников--произвольность--продуктивное руководство
Анотація: Диссертация посвящена установлению специфических черт произвольной регуляции поведения в дошкольном возрасте. Показано, что успешность выполнения детьми трудовых поручений определяется уровнем развития произвольности. Выявлены условия продуктивного руководства трудовой активностью дошкольников со стороны воспитателей и родителей. Показана возрастная специфика трансформации детьми младшего, среднего и старшего дошкольного возраста внешних требований во внутренние побуждения личности, мотивы деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018.1+159.922./С 11-737933 рукописний текст
Автор(и) : Стадник, Галина Анатольевна
Назва : Развитие познавательной активности дошкольников в семье : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1992
Кільк.характеристики :124 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 108-121.
УДК : 37.018.1+159.922.73-053.4 + 37.018.1 + 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная активность
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкольники--познавательная активность--семья--влияние семьи на познавательную активность
Анотація: В диссертации выявлены способы влияния родителей на детей, стимулирующие развитие познавательеной активности дошкольников, способствует формированию у них творческого отношения к окружающей среде. Определены и апробированы методы психолого-педагогической коррекции способов влияния близких на ребенка с целью оптимизации процесса развития его интеллектуальной сферы.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/С 93-897567 рукописний текст
Автор(и) : Счастная, Анна Михайловна
Назва : Психологические особенности межличностных отношений детей шестилетнего возраста в условиях детского сада и подготовительных классов школы : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Минск, 1980
Кільк.характеристики :167,[13] с.: табл., рис.
Колективи : Минский государственный педагогический институт им. А. М. Горького (Минск)
Примітки : Библиогр.: с. 150-167.
УДК : 159.922.73-053.4+373.29-052"465*0/6" + 159.922.73-053.4 + 373.29-052"465*0/6"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Межличностные отношения
Возрастная психология-- Шестилетки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): межличностные отношения--шестилетки--малая группа--общение--взаимоотношения--детская группа--творческая игра
Анотація: В исследовании изучаются социально-психологические аспекты межличностного взаимодействия детей шести лет в зависимости от значимой деятельности. Характеризируется влияние систематической учебной деятельности в условиях подготовительных классов на динамику и содержание межличностных отношений и общения.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4+/Т 66-712350 рукописний текст
Автор(и) : Третьяченко, Виктория Витальевна
Назва : Психологическое воздействие оценки на успешность деятельности дошкольника : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :130 с.: рис., табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 121-130.
УДК : 159.922.73-053.4+37.091.212.7 + 159.922.73-053.4 + 37.091.212.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Психологическое воздействие оценки
Педагогическая психология-- Успешность деятельности
Возрастная психология-- Дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогическая оценка--дошкольники--психологическое воздействие--успешность деятельности
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния педагогической оценки на успешность деятельности ребенка-дошкольника. Выявлено несоответствие применяемой в практике педагогической оценки и детского оценивания собственной деятельности. Показано, что условием повышения эффективности педагогической оценки является ориентация воспитателя на не только на результат деятельности ребенка, но и на его отношение к себе и своей деятельности, выражающееся в степени включенности дошкольника в деятельность и в пристрастности его собственной оценки ее результатов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.4/У 52 рукописний текст
Автор(и) : Уманец, Любовь Илларионовна
Назва : Формирование самооценки старших дошкольников в игровой деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1984
Кільк.характеристики :145 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 129-143.
УДК : 159.922.73-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Самооценка
Педагогическая психология-- Игровая деятельность
Возрастная психология-- Старшие дошкольники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самооценка--игровая деятельность--самосознание--игровые ситуации--игровые взаимоотношения--старшие дошкольники
Анотація: Диссертация посвящена экспериментальному изучению особенностей развития самооценки в игровой деятельности старших дошкольников. Обнаружен психологический механизм влияния ожидаемой оценки группы на самооценку ребенка. Показано, что условиями формирования самооценки выступают такие формы оптимизации оценочных отношений старших дошкольников в процессе их игровой деятельности, при которых развивается способность ребенка к рефлексированию групповой оценки и одновремеенно обогащается содержание самооценки.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 112779
Кількість відвідувачів 1758
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя