Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.73-053.6+159.923.2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 25-440301 рукописний текст
Автор(и) : Свіденська, Галина Миколаївна
Назва : Психологічні особливості розвитку самосвідомості особистості в період підліткової кризи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :224 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-182.
УДК : 159.922.73-053.6+159.923.2 + 159.922.73-053.6 + 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самосвідомість підлітка--типи "я-концепції"--підліткова криза--психокорекція
Анотація: Визначено складові "Я-концепції", співвідношення, самооцінки. компоненти самосвідомості підлітка: змістовний. ціннісно-рефлексивний, динаміко-саморегулятивний. Розкрито психологічні особливості розвитку підструктур, складових компонентів самосвідомості особистості в період підліткової кризи. Розроблено, обгрунтовано доцільність впровадження програми психокорекційної роботи з розвитку самосвідомості підлітка. Визначено позитивний вплив психокорекційного тренінгу на розвиток взаємозв"язку між "Я-концепцією". самоповагою, підструктурних складових компонентів самосвідомості-зі станом тривожності та ставленням підлітка до особистісного успіху. Результати, що були отримані в ході формувального експерименту, повністю підтвердили ефективність програми корекційної роботи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 48-421355 рукописний текст
Автор(и) : Слободянюк, Игорь Антонович
Назва : Психологические условия формирования адекватного "я-образа" в подростковом возрасте : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1989
Кільк.характеристики :113 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 81-90.
УДК : 159.922.73-053.6+159.923.2 + 159.922.73-053.6 + 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Я-образ
Возрастная психология-- Подростки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): подростки--"я-образ"--самосознание--"мы-образ"--семиклассники
Анотація: Диссертация посвящена разработке и уточнению психологической структуры "я-образа", выявлению психолого-педагогических условий развития "я-образа" в подростковом возрасте, определению путей его эффективного формирования. Экспериментально подтверждена возможность оптимизации самопознания подростка в процессе специально организованных занятий.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/К 11-891905 рукописний текст
Автор(и) : Краєва, Оксана Анатоліївна
Назва : Подолання кризи ідентичності в підлітковому віці : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-218.
УДК : 159.922.73-053.6+159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ідентичність-- Кризи
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза ідентичності--піділітки--я-концепція--структура особистості--рефлексивна свідомість--подолання кризи ідентичності
Анотація: В роботі обґрунтовано концептуальний підхід до вивчення кризи ідентичності підлітків, розроблено модель кризи ідентичності. Запропоновано програму діагностики дослідження особливостей показників кризи ідентичності підліткового віку. Емпірично досліджено складові фізичної, особистісної та соціальної ідентичності, особливості прояву її кризи, проаналізовано їх динаміку у підлітків 13-14 років. Розроблено тренінгову програму для подолання кризи ідентичності у підлітків для застосування у закладах освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 70090
Кількість відвідувачів 1041
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя