Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.922.8-057.875<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/К 66-837336 рукописний текст
Автор(и) : Корнієнко, Інокентій Олександрович
Назва : Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :256 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 230-256.
УДК : 159.922.8-057.875+316.62 + 159.922.8-057.875 + 316.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Копінг-поведінка
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): важка ситуація--ситуація неуспіху--опанування--копінг-ресурси--стратегії копінг-поведінки--копінг-стилі--тренінг--опанувальна компетентність--професіоналізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.922/В 19-156030 рукописний текст
Автор(и) : Васильченко, Ольга Миколаївна
Назва : Етносоціальні уявлення в структурі "Я"-концепції університетської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 178-193.
УДК : 159.922.4+159.922.8-057.875+159.923.2-057.875 + 159.922.4 + 159.922.8-057.875 + 159.923.2-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Етносоціальність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--ідентифікація--етнічна ідентифікація--ідентифікаційна матриця--соціальні уявлення--етносоціальні уявлення--етнічні стериотипи--соціальна адаптація
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено зв`язок між етносоціальними уявленнями (головним змістом етнічної ідентичності) і рівнем сформованості "Я"-концепції. Визначено і обгрунтовано вплив етносоціальних уявлень на успішність соціальної адапртації молоді в умовах трансформації суспільства. Доведено, що етнічну ідентичність, утворену етносоціальними уявленнями, треба розглядати як складовий компонент соціальної ідентичності, а не як незалежне психологічне утворення. ПОказано, но найважливішитм чинником соціальної дезедаптації є внутрішня дисгармонійність - неузгодженість ідентичностей в ідентифікаційній матрицізанижена самооцінка і негативне самоставлення, есктернальність, конформізм. Трансформації етнічної ідентичності у вигляді гіпо- та гіперідентичності можна розглядати як гіперкомпенсаторні утворення, що виникають у дисгармонійних особистостей з проблемами адаптації і сомореалізації, заниженною сомооцінкою та очікуваною оцінкою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8-057.875/Д 79-182880 рукописний текст
Автор(и) : Дубчак, Галина Михайлівна
Назва : Внутрішньоособистісні конфлікти студентів у період навчання у ВУЗі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Чернівці, 2000
Кільк.характеристики :244 с.: табл., рис.
Колективи : Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-225.
УДК : 159.922.8-057.875+316.48 + 159.922.8-057.875 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія юнацтва-- Внутрішньоособистісні конфлікти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньоособистісні конфлікти--конфлікти--студенти--навчання у вузі--ціннісні орієнтації
Анотація: Дисертація присвячена проблемі внутрішньоособистісних конфліктів студентів у період навчання у ВУЗі. В роботі дослідженно зміст, суть, особливості та причини виникнення внутрішньоособистісних конфліктів. Проаналізовано прояви та протікання, типологію внутрішноьоособистісних конфліктів. Охарактеризовано види внутрішноьоособистісних конфліктів на основі аналізу суперечностей, що лежать в їх основі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 55251
Кількість відвідувачів 791
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя