Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.923(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
15(02)
П 30


    Петровский, В. А.
    Личность в психологии: парадигма субъектности [Текст] : учебное пособие для студентов вузов / В. А. Петровский. - Ростов-на-Дону : [б. в.], 1996. - 512 с. : рис., сх. - ISBN 5-85880-188-9 : 10.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
Кл.слова (ненормовані):
психология субъективности -- феномены субъективности

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Терновик, Н. А.
    Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності [Текст] / Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 298-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
суб'єктність особистості -- пізнавальна діяльність -- діалогічна взаємодія -- педагогічне спілкування -- пізнавальна активність -- інтеракція -- діалогічність мислення
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителей та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб'єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Зазначено, що міжособистісна взаємодія підлітків з педагогами має неоднозначний характер, проте вона набуває великого значення для них, оскільки вчителі є носіями соціальних норм, саме вони допомагають підліткам входити до соціуму. Велике значення для формування гармонійної особистості відіграє взаємодія підлітків з вчителями. Розкрито, що діалогічність мислення певною мірою визначається увагою, пам'яттю людини, її волею та почуттями, особливостями характеру, темпераменту. Зокрема, на успішній перебіг внутрішнього діалогу в процесі пізнавальної діяльності впливає розвиток розумових здібностей, які забезпечують можливість вираження думки, виконання цілогу ряду логічних операцій: зіставлення сприйнятого з певними критеріями, нормами, закономірностями; відокремлення спільного та відмінного у об'єктах, що вивчаються. Також наголошено, що важливу роль у формуванні образного мислення вчителі приділяють читацькому сприйманню, проблемним та ігровим ситуаціям. Встановлено, що завдяки створенню проблемних ситуацій спостерігається активізація творчої думки учнів. Зазначено, що прояв діалогічності пізнавальної діяльності - цілісний процес, система взаємопов'язаних рівнів, що забезпечує отримання результату (глибокого та багатостороннього проникнення в образний зміст художнього твору). Результат може бути досягнутий за умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес, що, у свою чергу є можливим в ситуації творчої роботи з текстом. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обгрунтовано умови максимальної включеності підлітка в мисленнєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку підлітків як суб'єктів пізнавальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 06.06.2024
Кількість запитів 222
Кількість відвідувачів 185
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя