Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>U=159.923:[005.336.2]<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:[005.336./И 24-727488609 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Ірина Владиславівна
Назва : Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2017
Кільк.характеристики :344 с.: рис., табл.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-228.
УДК : 159.923:[005.336.2]
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--мотиваційно-цільовий компонент--когнітивний компонент--соціальний компонент--аксіологічний компонент--аутопсихологічний компонент--функції юриста
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 09.08.2024
Кількість запитів 9633
Кількість відвідувачів 596
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя