Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.923.2:364-051<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:364-051/Б 20 рукописний текст
Автор(и) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Назва : Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :595 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 434-494 (800 назв).
УДК : 159.923.2:364-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--фахівець--соціальна робота--професійна діяльність--становлення особистості--дієвість і рефлексивність становлення--професійно-особистісні новоутворення--професіоналізація--соціально-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:364-051/Б 20 рукописний текст
Автор(и) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Назва : Психологія становлення особистості фахівця з соціальної роботи : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :46 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 39-43 (50 назв).
УДК : 159.923.2:364-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--фахівець--соціальна робота--професійна діяльність--становлення особистості--дієвість і рефлексивність становлення--професійно-особистісні новоутворення--професіоналізація--соціально-психологічний супровід
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню соціально-психологічнихособливостейстановлення особистості фахівців з соціальної роботи як ключових суб’єктів реалізації соціальної політики держави.Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, соціально-психологічні особливості, показники та умови становленняособистості фахівця з соціальної роботи. Виокремленоосновні теоретико-методологічні підходи до становлення особистості фахівцята його стадії. Розробленоконцептуальну модель становлення особистості фахівця з соціальної роботи з урахуванням соціально-психологічної специфіки його професійної діяльності.Подано результати емпіричногодослідженняосновнихтенденцій становлення особистості фахівців з соціальної роботи,рівні та чинники сформованості професійно-особистісних новоутворень на різних стадіях становленняособистості. Визначеносоціально-психологічні умови становлення особистості фахівця з соціальної роботи у процесі його професіоналізації. Обґрунтованосистему соціально-психологічного супроводу становлення особистості фахівця з соціальної роботи на різних стадіях його професіоналізації.Апробованота експериментально доведено ефективність авторської моделісоціально-психологічного супроводу становленняособистості фахівця з соціальної роботи на рівнях базової професійної підготовки (здобуттявищої освіти), первинної (на стадіях професійної адаптації) та вторинної професіоналізації (на стадії вдосконалення професійної майстерності і передачі досвіду).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Балахтар К. С.
Назва : Креативність як складова професійної компетентності викладача іноземної мови
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 54-61 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 59-61 (17 назв)
УДК : 159.923.2:364-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативність--професійна компетентність--викладач іноземної мови--показники креативності
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз поняття "креативність". Розглянуто складові професійної компетентності викладача іноземної мови закладів вищої освіти, що містить сукупність професійних якостей, знань, умінь і навичок, необхідних для виконання педагогічної діяльності. Висвітлено соціально-психологічний зміст та показники креативності (висока мотивація, високі очікування, вміння спілкуватися і слухати, вміння зацікавити, здатність до ризику, імпровізації тощо). Проаналізовано креативність викладача іноземної мови як складову його професійної компетентності, що слугує підгрунтям для досягнення вершин професіоналізму, самореалізації у педагогічній діяльності, стимулює до набуття креативного потенціалу і розвитку професійно-важливих якостей. Розглянуто психологічні умови розвитку професійної креативності викладача іноземної мови.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 44245
Кількість відвідувачів 759
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя