Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.928<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Цыгульская Т. Ф. Психологический анализ структуры музыкально-педагогических способностей/Цыгульская Татьяна Федоровна ; науч. рук. Лепихова Л. А. . - 1983
2.

Шавинина Л. В. Психологические особенности организации познавательного опыта интеллектуально одаренной личности/Шавинина Лариса Владимировна. - 1993
3.

Пироженко Т. А. Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста/Пироженко Тамара Александровна ; науч. рук. Кулачковская С. Е.. - 1995
4.

Мединцев В. А. Диалогическая интерпретация музыкальной активности ребенка/Мединцев Владислав Александрович ; науч. рук. Балл Г. А.. - 2005
5.

Мельник М. О. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.98-108
6.

Корольов Д. К. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6
7.

Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.- Ст.1.-С.5-14
8.

Науменко О. С. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.115-125
9.

Яценко Т. В. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.226-233
10.

Сніжна М. А. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.196-210
11.

Нечаєва О. С. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.125-133
12.

Мельник М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.140-147
13.

Науменко О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.147-155
14.

Сніжна М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.197-206
15.

Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.5-22
16.

Корольов Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.23-51
17.

Карабаєва І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.51-61
18.

Мельник М. О. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.135-149
19.

Нечаєва О. С. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.161-174
20.

Сніжна М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.185-203
 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 1413
Кількість відвідувачів 415
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя