Пошуковий запит: <.>U=159.928<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Цыгульская Т. Ф. Психологический анализ структуры музыкально-педагогических способностей/Цыгульская Татьяна Федоровна ; науч. рук. Лепихова Л. А. . - 1983
|
>2.
| Шавинина Л. В. Психологические особенности организации познавательного опыта интеллектуально одаренной личности/Шавинина Лариса Владимировна. - 1993
|
>3.
| Пироженко Т. А. Развитие коммуникативно-речевых способностей детей старшего дошкольного возраста/Пироженко Тамара Александровна ; науч. рук. Кулачковская С. Е.. - 1995
|
>4.
| Мединцев В. А. Диалогическая интерпретация музыкальной активности ребенка/Мединцев Владислав Александрович ; науч. рук. Балл Г. А.. - 2005
|
>5.
| Мельник М. О. Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.98-108
|
>6.
| Корольов Д. К. Адаптивна модель психодіагностики обдарованості/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6
|
>7.
| Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.- Ст.1.-С.5-14
|
>8.
| Науменко О. С. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.115-125
|
>9.
| Яценко Т. В. Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей/Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.226-233
|
>10.
| Сніжна М. А. Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.196-210
|
>11.
| Нечаєва О. С. Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.125-133
|
>12.
| Мельник М. О. Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.140-147
|
>13.
| Науменко О. С. Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.147-155
|
>14.
| Сніжна М. А. Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.197-206
|
>15.
| Семенова Р. О. Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності/Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.5-22
|
>16.
| Корольов Д. К. Методологічні засади психодіагностики обдарованості: принципи, підходи та методи/Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.23-51
|
>17.
| Карабаєва І. І. Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку/І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 8.-С.51-61
|
>18.
| Мельник М. О. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень/М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.135-149
|
>19.
| Нечаєва О. С. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва/О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.161-174
|
>20.
| Сніжна М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 7.-С.185-203
|
|
|