Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.928<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Особливості вивчення психологічних характеристик інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 125-133. - Бібліогр.: с. 132 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані підлітки -- інтелектуальна обдарованість
Анотація: Наведено результати дослідження взаємозв'язку когнітивної сфери і особистісних властивостей обдарованих школярів у період підліткового віку. Проведено аналіз особистісних характеристик обдарованих підлітків, досліджуються динамічні зміни в особистісному й мотиваційному розвитку в учнів з високими інтелектуальними показниками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


    Сніжна, Марина Анатоліївна.
    Особливості психодіагностики образотворчої обдарованості на етапі отроцтва [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 196-210. - Бібліогр.: с. 209-210 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- образотворча обдарованість -- діагностика обдарованості -- обдаровані підлітки -- художні здібності
Анотація: Надано огляд існуючих тенденцій у діагностиці образотворчої обдарованості та проаналізовано можливості наявних методів діагностики у підлітковому віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психологічні критерії ідентифікації інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 98-108. - Бібліогр.: с.107 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелект -- інтелектуальна обдарованість -- креативність -- коефіцієнт інтелекту
Анотація: Аналізуються коефіцієнт інтелекту, креативність та рівень навчальних досягнень як індикатори прогнозу інтелектуальних досягнень високого рівня. Розглядаються інтелектуальні інтенції як специфічні характеристики, що визначають спрямованість та вибірковістьіндивідуальної інтелектуальної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153.6
А 43


    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивна картина здібностей -- літературні здібності -- ціннісна регуляція -- цінності -- потреби
Анотація: У статті описано особливості рефлексії старшокласниками розвитку литературних здібностей. Літератупні здібності розглядаються як ресурс розвитку особистості в літературній діяльності; при усвідомленні їх цінності особистістю вони стають внутрішнім регулятором її поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


    Марчук, К. А.
    Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- свідомість -- підсвідомість -- образ -- асоціація -- уява -- фантазія -- відчуття
Анотація: У статті розкрито особливості наукового підходу Івана Франка до питання психологічної природи літературної творчості. Зокрема проаналізовано трактат "Із секретів поетичної творчості", в якому дослідник наполягає на винятковій ролі підсвідомого у творчій діяльності письменника, акцентує увагу на особливостях творчої уяви, фантазії, асоціативного мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


    Мазяр, Олег Васильович.
    Проблема обдарованості: субособистісний підхід [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
субособистість -- обдарованість -- творчість -- інвенції -- наслідування -- рефлексія -- імітація -- досвід
Анотація: У статті відображено теоретичні положення субособистісного підходу, зокрема питання структури та онтогенезу особистості. У відповідності з субособистісним підходом існує три основні форми обдарованості: інвенційна, реконструктивна і наслідувальна.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153.6
А 43


    Яценко, Тетяна Володимирівна.
    Особливості організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей [Текст] / Т. В. Яценко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 226-233. - Бібліогр.: с. 233 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- психолого-педагогічна просвіта -- батьки обдарованих дітей
Анотація: Описано систему роботи з батьками обдарованих дітей в умовах суспільних дошкільних навчальних закладів. наголошено на необхідності забезпечення психолого-педагогічної підготовки батьків, яка сприяє стимулювання і розвитку потенційних творчих можливостей дитини.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Науменко, Ольга Степанівна.
    Психологічні особливості побудови розвивального освітнього середовища для соціально обдарованихмолодших школярів і підлітків [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - Бібліогр.: с. 336 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна обдарованість -- соціальні здібності -- освітнє середовище -- розвивальне освітнє середовище
Анотація: В статті розкрита структура соціальної обдарованості, зокрема, її компоненти, для розвитку яких сенситивним є молодший шкільний та підлітковий вік; визначені основні функції розвивального середовища для соціально обдарованих молодших школярів та підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Принципи побудови освітнього середовища для інтелектуально обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 337-345. - Бібліогр.: с. 344-345 (13 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- підлітковий вік -- освітнє середовище -- психологічна безпека -- розвивальне середовище -- соціальні взаємовідносини
Анотація: Стаття присвячена проблемам проектування й моделювання освітнього середовища для учнів підліткового віку з ознаками інтелектуальної обдарованості. Наведені основні структурні компоненти освітнього середовища, його загальні характеристики. Викладені основні особливості підліткового віку в контексті побудови освітнього середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, Марина Анатоліївна.
    Аналіз сучасних підходів до освіти образотворче обдарованих дітей та молоді [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 420-437. - Бібліогр.: С. 436-437 (19 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- образотворча обдарованість -- обдаровані діти -- обдарована молодь
Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків у європейських країнах, США та Україні.Здійснено порівняльний аналіз організації освітнього середовища в європейських середніх спеціалізованих школах мистецтв та українських спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням мистецьких предметів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Проблема інтелектуальної обдарованості в контексті побудови розвивального освітнього середовища [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 297-308. - Бібліогр.: с. 308 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвиток обдарованості -- компетентність
Анотація: Стаття присвячена ролі освітнього середовища в становленні інтелектуально обдарованої особистості.Аналізуються специфічні ознаки дитячої обдарованості та характеристики освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
153.6
А 43


    Корольов, Д. К.
    Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 67-79. - Бібліогр.: с. 75-79 (35 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані особи -- особистість -- цінності -- мораль -- розвиток
Анотація: У роботі виділено та проаналізовано напрями вивчення зв'язку обдарованості та ціннісної сфери особистості: моральна відповідальність обдарованих дорослих; морально-ціннісне виховання обдарованих дітей; етнічна обдарованість та етнічне лідерство; зв'язок обдарованості та моральності в дорослих та дітей; емоційні, ціннісні особливості та особистісні якості, що пов'язані з обдарованістю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Теоретичні засади дослідження освітнього середовища для обдарованих у зарубіжній науці [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 46-61. - Бібліогр.: с. 59-60 (18 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- освіта обдарованих учнів і студентів -- розвиток обдарованості
Анотація: У статті поданий аналіз теоретичних підходів до розробки проблеми освіти обдарованих. Визначено головні характеристики освітнього середовища для обдарованих учнів та студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Крилов, С. М.
    Психологічний аналіз проблеми наукових збідностей майбутнього фахівця юридичного профілю [Текст] / С. М. Крилов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 227-235. - Бібліогр.: с. 235 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
здібності -- наукові здібності -- наукові здібності юристів -- модель
Анотація: У статті представлено гіпотетичну модель структури наукових здібностей студентів - юристів. Матеріал буде корисним для спеціалістів юридичної психології, які проявляють інтерес до пошуку методів розвитку високоінтелектуальної студентської молоді.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Анотація: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Сніжна, М. А.
    Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків. Розглянуто підходи до визначення освітнього середовища, основні його компоненти та принципи побудови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Науменко, О. С.
    Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна обдарованість -- соціально обдарована особистість -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- емпатія
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз розробок вітчизняних та зарубіжних вчених щодо визначення та розуміння понять "соціальний інтелект" та "емоційний інтелект" як складових соціальної обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Мельник, М. О.
    Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- компетентність -- освітнє середовище -- психогенетична та соціокультурна детермінація
Анотація: Стаття присвячена проблемі психогенетичної та соціокультурної детермінації розвитку обдарованості. Аналізується роль освітнього середовища у розвитку інтелектуально обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.928+159.93:159.95
Ш 14


    Шавинина, Лариса Владимировна.
    Психологические особенности организации познавательного опыта интеллектуально одаренной личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Шавинина Лариса Владимировна ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1993. - 142 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 126-137. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Познавательная деятельность--Диссертации
   Общая психология--Одаренность--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
одаренность -- интеллектуальная одаренность -- познавательный опыт -- старшеклассники -- познавательный опыт В. И. Вернадского
Анотація: В исследовании выделены и проанализированы основные подходы к исследованию интеллектуальной одаренности. Выявлено своеобразие познавательного опыта ученого В.И.Вернадского. Проведено исследование специфики организации познавательного опыта интеллектуально одаренных старшеклассников и не одаренных. Проанализированы индивидуальные случаи интеллектуальной одаренности .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
Статистика
за 22.08.2024
Кількість запитів 9683
Кількість відвідувачів 289
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя