Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.928<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-49 
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- коефіцієнт інтелекту -- психометричний інтелект
Анотація: Розглядається проблема пошуку психологічного критерію ідентифікації та стратегічного прогнозу розвитку інтелектуально обдарованої особистості. Аналізуються можливості прогнозу індивідуальних досягнень в сучасних психологічних дослідженнях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- підлітки -- психодіагностика обдарованості -- психодіагностичне обстеження
Анотація: Проаналізовано основні принципи, на яких будується психодіагностика обдарованих, обґрунтовано важливість і необхідність їх дотримання й урахування при проведенні психодіагностичного обстеження серед підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карабаєва, Ірина Іванівна.
    Психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- дитяча обдарованість -- психологія обдарованості -- старші дошкільники -- розвиток обдарованості
Анотація: Стаття присвячена питанню визначення обдарованості в старшому дошкільному віці. Розглянуто структурні компоненти обдарованості, умови. які сприяють її розкриттю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Рима Олександрівна.
    Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- соціальна ситуація розвитку -- діагностика обдарованості
Анотація: Представлено концептуальну модель психодіагностичного обстежеження обдарованих дітей та молоді, спрямована на розкриття системної взаємодії психічних можливостей індивіда.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- валідність -- ідентифікація обдарованості
Анотація: Досліджується в культурному контексті України діагностичні можливості методу оцінки ознак обдарованості. Висвітлено результати емпіричного аналізу діагностичних можливостей методу оцінки стабільності ознак обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, М. А.
    Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- образотворчі здібності -- діагностика здібностей -- діагностика обдарованості -- символізація -- підлітки
Анотація: Розглянуто специфіку діагностики образотворчої обдарованості в підлітковому віці та застосування тесту Г.Кларка та інших образотворчих методик.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації [Текст] / Е. В. Кіричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 140-152. - Бібліогр.: с. 1151-152 (12 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- релігійна інформація -- духовність -- символ -- образ -- знак -- метафора
Анотація: У статті представлений стратегіальний підхід у дослідженні процесу творчого сприймання релігійної інформації з метою подальшого розвитку основних положень системно-стратегіальної концепції діяльності. Наші дослідження показали, що в юнацькому віці присутні прояви творчого сприйняття релігійної інформації, такі як вміння здійснювати аналіз продуктів релігійної творчості знаково-символічної, образної, архетипічної форми.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мазяр, Олег Васильович.
    Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 211-218. - Бібліогр.: с. 217-218 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
структура особистості -- обдарованість -- спадковість -- здібності -- задатки -- темперамент -- характер
Анотація: Проблема обдарованості на початку ХХ століття розглядалася у зв'язку з психофізіологічними чинниками розвитку особистості. У цьому питанні І. О. Сікорський обґрунтовує важливість ролі спадковості, зокрема психічної.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Сікорський, І. О. \о нем\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- цінності -- особистісні цінності -- соціальне середовище
Анотація: Розглянуто вплив системи ціннісних пріоритетів макро- та мікросередовища, ціннісних характеристик типу освітнього середовища та стилю сімейного виховання на особливості прояву та розвитку обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Римма Олександрівна.
    Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст. 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психічна реальність -- освітнє середовище -- освітні технології -- творчий акт -- проблемно-розвивальна ситуація
Анотація: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Дмитро Констянтинович.
    Адаптивна модель психодіагностики обдарованості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Бібліогр.: с. 22 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психодіагностика -- ідентифікація обдарованості -- потенційна обдарованість
Анотація: Автор аналізує побудову психодіагностичного обстеження обдарованих. Запропоновано адаптивну модель психодіагностики обдарованості, що включає 5 стадій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

12.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159.928
М 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Психологічні особливості мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 176-189. - Бібліогр.: с. 187-188 (18 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- мотивація -- емоційна спрямованість
Анотація: Аналізуються сучасні підходи в дослідженнях особливостей мотиваційної сфери інтелектуально обдарованих старшокласників. Розглядається структурно-динамічна модель обдарованості Гордєєвої Т.О., що містить чотири базових блоки мотивації, які необхідні для прояву і розвитку обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
159.928
К 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63 : рис. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вища освіта -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- методика оцінювання
Анотація: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.928
С 53


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сніжна, М. А.
    Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 207-216. - Бібліогр.: с. 215 (14 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані учні -- обдаровані діти -- вчителі для обдарованих
Анотація: Розглянуто психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями, найважливіші особистісні та професійні властивості вчителів. Розглянуто напрямки вдосконалення підготовки вчителів для обдарованих учнів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.928
М 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мазяр, Олег Васильович.
    Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- обдарованість -- вольові здібності -- пізнавальні процеси -- особистісні якості
Анотація: Означено основні концептуальні положення проблеми обдарованості, які висувалися вченими в кін. ХІХ-поч. ХХ ст. В результаті дослідження індивідуальності на нейропсихологічному, психофізіологічному та соціально-психологічному рівнях було визначено загальні положення функціональної природи і специфіки взаємозв'язку структурних компонентів індивідуальності обдарованих осіб.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
159.928
К 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кіричевська, Елеонора Всеволодівна.
    Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак [Текст] / Е. В. Кіричевська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 123-131. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- релігійна інформація -- духовність -- символ -- образ -- символ
Анотація: В межах дослідження смислового поля релігійних форм та видів інформації розкривається значення образу, знаку, символу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Особистісні цінності інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 137-152
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
цінності обдарованої особистості -- інтелектуальна обдарованість -- обдарованість -- особистість -- цінності
Анотація: У роботі представлені результати емпіричного дослідження особистісних цінностей інтелектуально обдарованої особистості, проведеного за допомогою глибинного структурованого інтерв'ю. До участі в досліджені були залучені студенти 2-4 курсів різних спеціальностей, а також інтелектуально обдаровані дорослі, що мають особливі професійні досягнення. У результаті було виділено та описано шість типів життєвої активності, що внутрішньо пов'язані з орієнтацією на конкретні особистісні цінності та формують в аспекті прояву обдарованості певний спосіб життя: емоційно насичений, орієнтований на комфорт, різноспрямований, утилітарний, орієнтований на роботу та сфокусований на зміст діяльності спосіб життя. У межах проаналізованих типів взаємозв'язок особливих досягнень та прийняття певних особистісних цінностей свідчить про важливу роль останніх в регуляції життєдіяльності обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Марчук, К. А.
    Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 167-172
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творча особистість -- творчий потенціал -- літературна обдарованість -- біографічний метод у психології
Анотація: У статті розкрито психобіографічний аспект творчості українського письменника Григора Тютюнника, означено передумови формування та умови розвитку його літературної обдарованості. Простежено зв'язки між значущими періодами життя Григора Тютюнника та створеними ним літературними творами. Дослідницький фокус спрямовано на мікро- та макросеридовище письменника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

21.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ткачишина, Оксана Романівна.
    Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів [Текст] / О. Р. Ткачишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 349-356. - Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована особистість -- стереотип -- стереотипізація -- стереотипне мислення -- інформаційне середовище
Анотація: Стаття присвячена аналізу проблеми обдарованості особистості у контексті соціальних стереотипів, що існують в інформаційному середовищі сучасного суспільства. Розкривається психологічний зміст обдарованості особистості, виділено чинники, що визначають обдарованість. Розглядається сутність соціальних стереотипів, основні характеристики та функції у суспільстві. Визначається роль та місце стереотипів у сучасному інформаційному середовищі та їх зв'язок з обдарованістю особистості. Психологічні особливості обдарованої особистості дозволяють їй уникати негативного впливу стереотипів у сучасному інформаційному середовищі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

22.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Анотація: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

23.
153.6
А 43


    Мазяр, Олег Васильович.
    Проблема обдарованості: субособистісний підхід [Текст] / О. В. Мазяр // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
субособистість -- обдарованість -- творчість -- інвенції -- наслідування -- рефлексія -- імітація -- досвід
Анотація: У статті відображено теоретичні положення субособистісного підходу, зокрема питання структури та онтогенезу особистості. У відповідності з субособистісним підходом існує три основні форми обдарованості: інвенційна, реконструктивна і наслідувальна.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

24.
153.6
А 43


    Марчук, К. А.
    Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- свідомість -- підсвідомість -- образ -- асоціація -- уява -- фантазія -- відчуття
Анотація: У статті розкрито особливості наукового підходу Івана Франка до питання психологічної природи літературної творчості. Зокрема проаналізовано трактат "Із секретів поетичної творчості", в якому дослідник наполягає на винятковій ролі підсвідомого у творчій діяльності письменника, акцентує увагу на особливостях творчої уяви, фантазії, асоціативного мислення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

25.
153.6
А 43


    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу [Текст] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
суб'єктивна картина здібностей -- літературні здібності -- ціннісна регуляція -- цінності -- потреби
Анотація: У статті описано особливості рефлексії старшокласниками розвитку литературних здібностей. Літератупні здібності розглядаються як ресурс розвитку особистості в літературній діяльності; при усвідомленні їх цінності особистістю вони стають внутрішнім регулятором її поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

26.
15(08)
А 43


    Щербакова, О. О.
    Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку [Текст] / О. О. Щербакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 287-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- креативність -- мотивація -- академічні здібності -- академічна успішність -- молодші підлітки
Анотація: У статті подано результати емпіричного дослідження типології академічно успішних та академічно неуспішних учнів, яка передбачає розгляд співвідношення рівня інтелекту, креативності, внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також загальної та парціальної успішності. Охарактеризовано шість типів академічних здібностей: для академічно успішних молодших підлітків це "Академічно обдаровані успішні у навчанні молодші підлітки" та два компенсаторні типи "Зовнішньомотивовані успішні у навчанні молодші підлітки" та "Некреативні вмотивовані успішні у навчанні молодші підлітки", для академічно неуспішних молодших підлітків - "Необдаровані неуспішні у навчанні молодші підлітки", "Невмотивовані неуспішні у навчанні молодші підлітки". Визначено особливості розподілу учнів гімназії на тих, що навчаються за проектом "Інтелекту України" за типами академічних здібностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

27.
15(08)
А 43


    Мельник, М. О.
    Психогенетична та соціокультурна детермінація розвитку інтелектуально обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 140-147. - Бібліогр.: с.146-147 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- компетентність -- освітнє середовище -- психогенетична та соціокультурна детермінація
Анотація: Стаття присвячена проблемі психогенетичної та соціокультурної детермінації розвитку обдарованості. Аналізується роль освітнього середовища у розвитку інтелектуально обдарованої особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

28.
15(08)
А 43


    Науменко, О. С.
    Соціальний та емоційний інтелект як складові соціальної обдарованості [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна обдарованість -- соціально обдарована особистість -- соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- емпатія
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз розробок вітчизняних та зарубіжних вчених щодо визначення та розуміння понять "соціальний інтелект" та "емоційний інтелект" як складових соціальної обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

29.
15(08)
А 43


    Сніжна, М. А.
    Особливості побудови освітнього середовища для образотворчо обдарованих підлітків [Текст] / М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 197-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Анотація: Стаття присвячена особливостям побудови освітнього середовища для образотворче обдарованих підлітків. Розглянуто підходи до визначення освітнього середовища, основні його компоненти та принципи побудови.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

30.
15(08)
А 43


    Карабаєва, І. І.
    Модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку [Текст] / І. І. Карабаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 51-61. - Бібліогр.: с. 61 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- пізнавальна активність -- діагностичне обстеження
Анотація: У статті представлена модель психодіагностичного обстеження дітей старшого дошкільного віку, спрямована на виявлення інтелектуально обдарованих дошкільників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-30    31-49 
 
Статистика
за 12.09.2024
Кількість запитів 11590
Кількість відвідувачів 556
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя