Пошуковий запит: <.>U=159.928.22<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Зазимко О. В. Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці/Зазимко Оксана Володимирівна ; наук. кер. Пономарьова-Семенова Р. О.. - 2003
|
>2.
| Дідковська Л. І. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків/Л. І. Дідковська // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.68-76
|
>3.
| Соловей Я. Г. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості/Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.254-262
|
>4.
| Данилевич Л. А. Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів/Л. А. Данилевич // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.31-39
|
>5.
| Соловей Я. Г. Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості/Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.211-218
|
>6.
| Соловей Я. Г. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості/Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14.-С.152-160
|
>7.
| Кремінський Б.Г. Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності/Б. Г. Кремінський // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 14.-С.15-22
|
>8.
| Мойзріст О. М. Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей/О. М. Мойзріст // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2015,N Вип. 14.-С.503-512
|
>9.
| Кремінський Б.Г. Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів/Б. Г. Кремінський, С. В. Колебошин // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 17.-С.16-24
|
|