Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.928.22<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928.22/З-12 рукописний текст
Автор(и) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Назва : Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-211.
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--технічна обдарованість--ідентифікація обдарованості--юнацький вік--актуальний рівень--потенційний рівень
Анотація: В роботі здійснено аналіз концептуальних підходів до проблеми загальної і технічної обдарованості, а також розкрито особливості застосування психодіагностичних методів у психології обдарованості. Визначено базисні компоненти в структурі технічної обдарованості. Висвітлені принципи, на основі яких розроблено валідну процедуру ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці. Означена процедура включає в себе психодіагностичний і тренінговий етапи та дозволяє виявляти як актуальний, так і потенційний рівні обдарованості цього типу на етапі юнацтва. Визначено критерії ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці і показано, що створена процедура може служити засобом реалізації особистістю своїх потенційних можливостей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928.22/Д 44
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 68-76: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча обдарованість--підлітковий вік--я-концепція--особистісні особливості--самоставлення--самоприйняття--самоцінність
Анотація: Представлено результати дослідження особливостей Я-концепції творчо обдарованих підлітків. Аналізуються підходи до поняття Я-концепції у психології, її структура, особливості розвитку в онтогенезі загалом та у підлітковому віці зокрема. Висвітлено основні підходи до вивчення творчої обдарованості обдарованості особистості.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928.22/С 60
Автор(и) : Соловей, Яніна Григорівна
Назва : Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 254-262 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--цінності--ціннісне становлення--музична обдарованість--самоактуалізація--соціокультурне середовище--професійна спрямованість--професійна мотивація--особистісне самовизначення
Анотація: Висвітлено цінності майбутніх музикантів та психологічні особливості їх професійного становлення. Визначено вплив соціокультурного середовища на систему цінностей музично обдарованої особистості та розвиток її смисложиттєвих орієнтацій. З'ясовано роль мотиваційної спрямованості особистості як однієї з особливостей становлення та розвитку цінностей.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Данилевич Л. А.
Назва : Академічна та педагогічна обдарованість як чинник професіоналізму майбутніх педагогів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 31-39 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-39 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--академічна обдарованість--педагогічна обдарованість--перфекціонізм--педагогічні здібності--студенти-педагоги--професіоналізм--майбутні педагоги
Анотація: Висвітлено питання академічної та педагогічної обдарованості. Розглянуто різні підходи до визначення структури академічної обдарованості та характеристики педагогічних здібностей.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Соловей, Яніна Григорівна
Назва : Теоретико-методологічні підходи до розуміння сутності цінностей музично обдарованої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 211-218 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 216 (14 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--обдарована особистість--музична діяльність--цінності--особистісні цінності--емоційне переживання
Анотація: Визначено основні функції цінностей, які впливають на життя та розвиток музичного дарування. Встановлено, що для музично обдарованої особистості цінною є саме музична діяльність, яка з досвідом має вплив на емоційну сферу особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Соловей, Яніна Григорівна
Назва : Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 152-160 (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--становлення--ціннісні впливи--соціокультурне середовище--батьки
Анотація: У статті висвітлено аналіз психологічних підходів до проблеми ціннісного впливу педагогів, батьків та соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості. Визначено, що музично обдаровані люди, зазвичай самі особливо підкреслюють роль сімейного музичного середовища чи надлишок музично-слухових уявлень у ранньому дитинстві. Підкреслено, що починаючи заняття у ранньому віці, більшість музикантів обирають не тільки професію, але й спосіб життя, а отже, до певної міри, специфічні умови, середовище та спосіб особистісного росту. Виділено теоретичні принципи, які слід використовувати педагогам під час роботи над розвитком музичних здібностей юного дарування.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Кремінський Б.Г.
Назва : Вікова залежність прояву ознак інтелектуальної обдарованності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 15-22 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелектуальна обдарованість--здібності--діяльність--узагальнення--етап--вік
Анотація: У статті розглянуто та описано залежність прояву інтелектуальної обдарованості та аналізу результатів досліджень процесів розвитку здібностей обдарованої молоді виокремлено та описано найбільш важливі етапи прояву інтелектуальної обдарованості. Етапи окреслено, взявши за основу переважний вік та адміністративно-педагогічні умови досягнення молодими людьми особливо яксравих результатів своєї інтелектуальної діяльності, суттєву зміну рівня та спрямованості пізнавальних потреб, водночас узгодивши їх з соціально-психологічними умовами формування особистості та віковими фізіологічними особливостями розвитку молоді. Основними етапами визначено: перехід з молодшої школи до середньої ланки, що відповідає віку приблизно десяти років: перехід до старшої школи (з дев'ятого до десятого класу), що відповідає віку п'ятнадцяти років, та етап, окреслений часом здобуття повної вищої (або іншої професійної) освіти.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Мойзріст О. М.
Назва : Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 14. - С. 503-512 (Шифр 15(06)/П 68-105019402)
Примітки : Бібліогр.: с. 512 (9 назв)
УДК : 159.928.22
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кремінський Б.Г., Колебошин С.В.
Назва : Психолого-педагогічний аналіз перших результатів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 16-24 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 24 (9 назв)
УДК : 159.928.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--пізнавальні потреби--розвиток--інтелектуальні здібності--мотивація--учні
Анотація: Дослідження спрямоване на пошук і розробку шляхів, форм та методів впровадження дистанційного навчання, спрямованого на розвиток інтелектуальних здібностей учнів. Отримані результати дослідження на якісному рівні свідчать про те, що технології дистанційного навчання можуть бути успішно використані з метою покращення якості навчання, стимулювання пізнавальних потреб та інтересів учнів і створення умов для розвитку їх інтелектуальних здібностей. Сучасні технології дистанційного навчання погано забезпечують об'єктивний та вичерпний контроль за рівнем навчальних досягнень учнів. Тому у цьому сенсі змішана (очно-дистанційна) форма навчання є кращою. Дистанційні технології навчання мають широкі можливості для мотивування та зацікавлення учнів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 40672
Кількість відвідувачів 765
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя