Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.954.4(06)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Назва : По психологическим тропинкам и дорогам : Беседа с академиком В.А. Моляко
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 351-356 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
УДК : 159.954.4(06)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Кудрявцев В.
Назва : Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества : интервью с юбиляром
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 345-350 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
УДК : 159.954.4(06)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 191-199 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 198 (3 назви)
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний профіль--самооцінка--професійна діяльність--психологічна компетентність--оптимізація розвитку психологічної компетентності
Анотація: У статті розкрито проблему психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Побудовано психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Проведено аналіз окремих факторів психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України. Виявлено, що психологічний профіль працівника Державної кримінально-виконавчої служби України представлений: відкритістю до взаємодії та комунікації; ригідністю і конкретністю мислення; емоційною стійкістю; дисциплінованістю, відповідальністю, дотриманням моральних норм, сумлінним виконанням професійних обов’язків; рішучістю, сміливістю, схильністю до ризику; лідерськими якостями та високим рівнем розвитку самоконтролю; завищеною оцінкою власних можливостей, умінь та здібностей. Відзначено, що врахування особливостей психологічного профілю працівника Державної кримінально-виконавчої служби України сприятиме здійсненню професійного психологічного відбору та психологічного забезпечення службової діяльності працівників органів та установ виконання покарань.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 34-42 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--стратегія--пошук аналогії--система карус--творчий тренінг--старший дошкільний вік
Анотація: У статті подано загальну характеристику творчій системі КАРУС та описано етапи формування стратегій пошуку аналогій у процесі здійснення творчого тренінгу на основі КАРУСу для дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, проаналізовано варіант творчого перцептивно-розумового тренінгу на оволодіння дітьми стратегією аналогізування, тобто порівняння певних об’єктів і знаходження в них чогось спільного, однакового або використання відомого в нових умовах і по-новому та подано розширену його характеристику на всіх етапах здійснення (загальна схема тренінгу, поточні інструкції, опитувальники та ін.). Також у статті розглядаються спеціальні методи ускладнення процесів розв’язання, які моделюють різноманітні перешкоди в реальних процесах ігрової або навчально-творчої діяльності дітей, а саме: метод інформаційного дефіциту або інформаційної насиченості, метод часових обмежень, метод раптових заборон та методичні прийоми (прийом абсурду, прийом ситуативної драматизації та ін.) і підказки (вербальні, малюнки, жести, комбіновані тощо), які можуть використовуватись на будь-якому етапі розв’язання дітьми нових завдань.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 23
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2017
Кільк.характеристики :376 с.: табл.
Ціна : 23.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія творчості
Зміст : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем/ В. О. Моляко. Проблемы внедрения психологических компонентов в диагностико-лечебную медицинскую практику/ Т. С. Алєксєєва, В. А. Моляко. Аналіз мовленнєвого відображення буття через риму/ О. І. Бедлінський. До питання розв'язування студентами задач в ускладнених умовах/ Л. В. Березова. Епістемологічна психологія творчості: місце і роль праобразу/ О. М. Боровицька. Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів/ Н. А. Ваганова. Регуляционные механизмы перцептивно-мыслительной стратегии конструирования младшими школьниками нового объекта/ Ю. А. Гулько. Психологічні особливості прояву етнічної толерантності української молоді/ І. В. Данилюк, В. В. Гресько. Особливості розвитку співпраці з однолітками в умовах психічної депривації/ Л. А. Девіс. Концептуальні парадигми самоефективності особистості/ М. Т. Дригус. Взаємозв'язки життєстійкості та складових самоорганізації діяльності курсантів - майбутніх правоохоронців у контексті програми психологічного супроводу/ І. В. Клименко. Актуалізація творчих здібностей особистості в період старості і старіння/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Перцептивні основи дизайну як творчої діяльності в індустрії краси і моди/ О. В. Костюченко. Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Дослідження перцептивно-мисленнєвих стратегій творчого конструювання в графічній діяльності молодших школярів/ Н. М. Латиш. Когнітивно-операційний компонент психологічної готовності до професійної діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Основні методи та принципи побудови програми психологічної реабілітації осіб, залежних від опіоїдів/ Л. М. Литвинчук. Індивідуальні особливості основних учасників булінгу підліткового віку в шкільному середовищі/ К. В. Максьом. Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника/ К. А. Марчук. Стратегія аналогізування як мисленнєвий механізм розв'язування творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко, О. М. Витвицька, Г. М. Кулініч. Особливості інновацій в творчій діяльності людини/ В. В. Москаленко. Моральність в структурі характеристик образу "економічно успішної людини" студенської молоді/ В. В. Москаленко, О. В. Лавренко. Онтогенетична динаміка прогностичної самооцінки як детермінанта особистісної ефективності школяра/ Н. І. Мусіяка, . Самоактуалізація як чинник професійного самоздійснення програміста/ Н. М. Панасенко, В. О. Гомонюк. Создание обьектов для изучения исследовательского поведения и мышления: от замысла до психологического эксперимента/ А. Н. Поддьяков. Теоретичне обгрунтування моделі мотиваційної сфери особистості/ Ф. М. Подшивайлов. Перцептивно-мисленнєва стратегія як властивість/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Шепельова. Історико-психологічна трансформація проблеми розвитку здібностей особистості в науковій спадщині вітчизняних психологів/ І. М. Поклад. Структурно-динамічна модель компетентності дільничих інспекторів прикордонної служби у професійному спілкуванні/ Л. В. Преснякова. Оцінка емоційних схем у осіб з тривожними розладами/ С. Сардарзаде. Психосоціальна підтримка учасників бойових дій і членів їх родин: ресурси громади/ Т. І. Сила. Психологічні особливості мисленнєвої діяльності школярів/ Т. М. Третяк. Творче сприймання реальності/ Т. М. Третяк. Самоставлення у структурі самосвідомості особистості: аналіз теоретико-методологічних засад/ І. В. Яворська-Вєтрова. Творчий потенціал особистості працівників державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук. Неповторимое время Валентина Моляко - время творчества/ В. Кудрявцев. По психологическим тропинкам и дорогам/ Ю. А. Гулько.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2016
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 151.51/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 21
Вихідні дані : Київ: Фенікс, 2015
Кільк.характеристики :364 с.: табл.
Колективи : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Генетичні індикатори конструювання образів світу у сучасному інформаційному просторі/ В. О. Моляко. Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору/ Ю. А. Алексєєва. Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема/ Л. В. Березова. Реабілітація творчого сприймання/ І. М. Біла. Самоставлення самотніх жінок/ Н. А. Ваганова. Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості/ Н. Л. Височіна. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/ М. В. Гаража. Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах/ В. В. Горбунова. Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.)/ Ю. А. Гулько. Розвиток толерантності до невизначеності у студентів-психологів/ В. Є. Гурський. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми депривації у психологічній науці/ Т. І. Доцевич. Літературне полотно життя/ О. В. Зінченко. Практичні аспекти ціннісної підтримки особистості у процесі переживання кризи професійної адаптації/ В. В. Кириченко. Стратегіальний підхід у досліджені процесу творчого сприймання релігійної інформації/ Е. В. Кіричевська. Порівняльна характеристика показників соціально-психологічної адаптації та невротизації студентів медичного вузу в різних системах сучасної освіти/ В. О. Климчук. Типологія сприймання студентами рекламної інформації/ Ю. Г. Ковровський. Художня перцепція в системі рекреації/ О. А. Кривопишина. Постнекласичний підхід у дослідженні самореалізації особистості/ О. С. Кущ. Психологічні бар'єри соціалізації підлітків з розладами спектра аутизму/ О. В. Лещенко. Творчість та мислення, психологія та філософія (рос.)/ Л. А. Мойсеєнко. Психофізіологічні чинники обдарованості у працях І.О. Сікорського/ В. В. Москаленко. Методичні основи дослідження психологічних проблем впливу мотивації на навчально-професійну діяльность студентів/ Н. В. Медведева. Вивчення творчого сприймання в контексті концепції Л.С. Виготського/ О. Л. Музика. Психологічні особливості сприймання професійного персонального іміджу жінки-викладача/ С. А. Мул. Особливості економічного та морального в економічній культурі особистості/ Н. І. Мусіяка. Диференційні характеристики професійної діяльності офіцера прикордонного контролю/ Л. М. Найдьонова. Психологічні особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці/ І. В. Опанасюк. Динаміка економічної спрямованості як показника мотиваційної сфери майбутніх психологів (на матеріалі лонгітюдного дослідження)/ О. А. Панченко [и др.]. Вплив ілюзорної картини світу на дитячо-батьківські стосунки/ В. В. Плохіх. Нейропсихологічний підхід до розуміння синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: етіологія, діагностика, корекція/ Ф. М. Подшивайлов. Методика профілактики деструктивних психічних станів начальників відділень соціально-психологічної служби установ виконання покарань/ Н. І. Радченко. ІКласифікація концепцій та основні ознаки психосоматичних розладів/ Т. М. Траверсе. Психологічні особливості реалізації творчого потенціалу вихователів ДНЗ в умовах підвищення професійної педагогічної кваліфікації/ Т. М. Третяк. Дослідження відповідальності у системі профвідбору/ І. О. Філенко. Шляхи та долі психологічної науки (рос.) (Бесіда з проф. В.О. Моляко)/ В. О. Моляко.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Третяк, Тетяна Миколаївна
Назва : Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 349-356 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 356 (3 назви). - Рец. на кн. Е. К. Кіричевської "Психологія творчого світосприймання обдарованої особистості" (за матеріалами літературних творів В. О. Моляко)
УДК : 159.954.4(06)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) :
Назва : Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 345-348 (Шифр 151.51/А 43-958793)
УДК : 159.954.4(06)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 11551
Кількість відвідувачів 523
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя