Пошуковий запит: <.>U=159.955<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Руденко С. В. Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності/Руденко Світлана Вікторівна ; наук. кер. Балл Г. О.. - 2008
|
>2.
| Гродская Н. В. Структурные изменения мышления в процессе усвоения системы понятий/Гродская Н. В. ; науч. рук. Костюк Г. С.. - 1971
|
>3.
| Гулько Ю. А. Стратегії розуміння учнями творчих задач у звичайних та ускладнених умовах/Гулько Юлія Анатоліївна ; наук. кер. Моляко В. О.. - 2006
|
>4.
| Москвіна В. В. Ціннісно-смислові установки як фактор регуляції індивідуальногоінтелекту/Москвіна Валентина Валентинівна ; наук. кер. Холодна М. О. . - 1994
|
>5.
| Рычик М. В. Метод структурного анализа мыслительного процесса (на материале мышления научных работников)/Рычик М. В. ; науч. рук. Антонов А. В.. - 1975
|
>6.
| Титов В. М. Особенности интуитивного мышления старшеклассников/Титов Виктор Михайлович ; науч. рук. Костюк Г. С., Моляко В. А.. - 1987
|
>7.
| Якимчук Б. А. Образне мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення/Якимчук Борис Андрійович ; наук. кер. Моляко В. О.. - 1998
|
>8.
| Засєкіна Л. В. Структурно-функціональна організація інтелекту особистості/Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. конс. Пасічник І. Д.. - 2006
|
>9.
| Косма Т. В. Мышление младшего школьника (в 2-х ч.)/Косма Т. В.. - 1969
|
>10.
| Ваганова Н. А. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2014,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 20.-С.47-56
|
>11.
| Ваганова Н. А. Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці/Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.18-31
|
>12.
| Савченко Ю. Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника/Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.208-220
|
>13.
| Токарева Л. Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів/Л. Токарева // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.252-263
|
>14.
| Федорчук О. Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів/О. Федорчук // Актуальні проблеми психології. -Київ:Срібна хвиля, 2014,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10.-С.264-279
|
>15.
| Диса О. В. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості/О. В. Диса // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 11.-С.59-67
|
>16.
| Гільман А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28.-С.58-69
|
>17.
| Гулько Ю. А. Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника/Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12
|
>18.
| Теслинов А. Концептуальное мышление в разрешении сложных и запутанных проблем/А. Теслинов. - 2009
|
>19.
| Ваганова Н. А. Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей/Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2015,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 21.-С.77-87
|
>20.
| Хахановська Т.А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/Т. А. Хахановська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Фенікс, 2016,N Т. 12:Психологія творчості, Вип. 22.-С.317-324
|
|
|