Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.955<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.
159.955
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Ю.
    Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника [Текст] / Ю. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 208-220. - Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
дошкільники -- батьківсько-дитячі стосунки -- психологічна стать дитини -- емоційні стосунки -- статево-рольова взаємодія
Анотація: Розглянуто аспекти становлення психологічної статі дітей старшого дошкільного віку у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано ставлення батьків відповідно до статі дитини дошкільного віку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.955
Т 51


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Токарева, Л.
    Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів [Текст] / Л. Токарева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 252-263 : табл. - Бібліогр.: с. 263 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- сім'я -- батьки -- дошкільник
Анотація: Розкривається значення ціннісних орієнтацій у розвитку сучасної дитини дошкільного віку. Представлено діагностику і аналіз ціннісних орієнтацій старшого дошкільника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 47-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- структурність сприймання -- розуміння
Анотація: Представлено результати дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприймання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямками : розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин , розумінню зображеногого.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.955
В 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- розуміння -- естетичний розвиток -- дошкільний вік
Анотація: У статті представлено результат дослідження психологічних особливостей творчого сприймання і розуміння дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприцмання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямами - розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин, розумінню зображеного.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- дитяче експериментування -- дослідницька активність -- творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ваганова, Наталія Аркадіївна.
    Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 77-87. - Бібліогр.: с. 84-86 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленість сприймання -- впізнавання -- інтерпретація -- нова інформація -- старший дошкільний вік
Анотація: У статті представлено результати дослідження перцептивних процесів у дошкільному віці, зокрема вивчення загальних особливостей проявів творчого сприймання нової інформації, поданої у формі різноманітних завдань на впізнавання, коментування, інтерпретацію. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
159.955
Ф 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Федорчук, О.
    Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів [Текст] / О. Федорчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 264-279 : табл. - Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
ФАСИЛІТАЦІЯ -- ФАСИЛІТАТор -- педагогічна ФАСИЛІТАЦІЯ -- ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ -- ЕМПАТІЙНІСТЬ -- гуманність -- САМОРЕГУЛЯЦІЯ -- ТРАНСЦЕНДЕНТНість -- духовність -- дистрес
Анотація: Проаналізовано основні завдання сучасної системи педагогічної освіти, визначено структуру педагогічної фасилітації та її роль у процесі усвідомленого саморозвитку й самореалізації особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.955
Д 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Диса, Олена Вікторівна.
    Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості [Текст] / О. В. Диса // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творчість -- мислення -- діалогічність -- вербальна креативність -- внутрішній діалог -- внутрішнє мовлення -- продуктивність мислення -- креативність мислення
Анотація: У статті висвітлюються питання розвитку творчого потенціалу особистості, зокрема розвитку творчого мислення. Обґрунтовується положення про те, що розвиток діалогічності мислення позитивно впливає на рівень розвитку креативності, що, у свою чергу, відображається у вербальних продуктах творчості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
372
А 43


    Ваганова, Н. М.
    Творче сприймання і його психологічні характеристики [Текст] / Н. М. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 31-40
УДК
РУБ 372
Рубрики: психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- перцептивна діяльність -- пізнавальна активність -- предметність -- цілісність -- осмисленність сприймання -- дошкільний вік
Анотація: У статті аналузуються дослідження, присвячені психології творчого сприймання, визначається саме поняття "творче сприймання", його психологічні характеристики та особливості розвитку у дошкільному віці. У процесі активної пізнавальної діяльності дітей сприймання набуває цілеспрямованого творчого характеру і передбачує обов'язкове отримання нової інформції, яка залежить від того, наскільки дитина зберігає здібність бачити індивідуальні відмінності в об'єктах. У більшості випадіків починає домінувати узагальненість, схематичність, стереотипність сприймання. Важливо спеціально вчити дітей сприйманню, так як без навчання цей процес зберігає злитність, неточність, синкретичність. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість. Сприймання стає цілеспрямованим процесом, у якому виділяються довольні дії - розгляд, пошук - від схематичного, нерозчленованого воно переходить до цілісного цілеспрямованого спостереження.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
15
П 32


    Пиаже, Жан.
    Избранные психологические труды [Текст]. Психология интеллекта. Генезис числа у ребенка. Логика и психология / Ж. Пиаже. - М. : Просвещение, 1969. - 659 с. - 2.15 р.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Збірки праць з психології одного автора

   Психологія мислення

   Інтелектуальний розвиток дитини

   Методологія і логіка науки


Примірників всього: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Знайти схожі

11.
151.6
Ш 37


    Шевченко, Наталія Федорівна.
    Креативна складова професійного мислення: практичний вимір [Текст] : науково-практичний посібник / Н. Ф. Шевченко, Н. М. Кучинова ; Запорізький національний університет. - Павлоград : ТОВ "ІМА-прес", 2016. - 110 с. - ISBN 978-966-331-571-3 : 10.00 грн
УДК
РУБ 151.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
креатив -- мислення -- професійне мислення -- маркетолог

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кучинова, Наталія Миколаївна; Запорізький національний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

12.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хахановська, Т. А.
    Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку [Текст] / Т. А. Хахановська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- медіасередовище -- особистість дитини -- мультиплікаційний образ
Анотація: В статті проаналізовано психологічні особливості впливу мультфільмів та мультиплікаційних образів на емоційний стан дітей дошкільного віку. Розглянуто основні механізми впливу мультфільмів на розвиток особистості дитини. Також розглядалися їх негативні наслідки на поведінку дошкільника, адже сприйняття світу діти як раз переносять на свою поведінку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

13.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шапорда, Г. С.
    Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів [Текст] / Г. С. Шапорда // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335 : табл. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
професійне навчання -- адаптація до навчання -- зовнішня адаптація -- внутрішня адаптація -- мотиви навчання -- зовнішня мотивація -- внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

14.
15
П 32


    Пиаже, Жан.
    Избранные психологические труды [Текст]. Психология интеллекта. Генезис числа у ребенка. Логика и психология / Ж. Пиаже. - Москва : Международная педагогическая академия, 1994. - 680 с. - 3.30 р.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Збірки праць з психології одного автора

   Психологія мислення

   Інтелектуальний розвиток дитини

   Методологія і логіка науки


Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Демків, В. Г.
    Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів [Текст] / В. Г. Демків // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 258-266. - Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- евристика -- дизайнерська діяльність -- принципи розвитку -- параметричні ознаки -- передумови ефективної миследіяльності
Анотація: Метою статті є дослідження сутнісних характеристик, параметричних ознак та основних психолого-педагогічних принципів розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів. Задля її досягнення здійснено порівняльний аналіз сутнісних ознак творчого, продуктивного та дизайнерського мислення як своєрідних передумов формування дизайнерської свідомості майбутнього фахівця. Також критеріально виокремлено основні параметричні ознаки дизайнерського мислення й описано основні суб'єктивні риси особистості, котрі сприяють його розвитку. Автором обстоюється теза, що метою творчого мислення є генерування нових ідей, а критичного - виявляти їхні вади та неточності. Тому для ефективного вирішення дизайнерських завдань вкрай важливими є обидва види мислення. Проте слід пам'ятати, що вони є антогоністами і задіюються роздільно, оскільки творче мислення є перепоною для критичного і навпаки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
151.6
К 17


    Калошин, В.
    Помилки мислення в анфас і профіль [Текст] / В. Калошин. - Київ : [б. в.], 2013. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - 38.00 грн.
УДК
РУБ 151.6

Кл.слова (ненормовані):
мислення

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Біла, І. М.
    Вивчення творчого мислення студентів [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 25-36. - Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- діагностика мислення -- творче мислення студентів -- критерії творчого мислення -- особливості творчого мислення -- рівень творчого мислення
Анотація: Соціально-економічні умови, освітня практика детермінує необхідність розвитку у молодих людей творчого мислення, яке відповідало б запиту сьогодення. Передумовою стимулювання творчих процесів мислення є докладне вивчення його особливостей та перспектив розвитку. Теоретичне переосмислення та інтеграція розроблених раніше підходів у вивченін творчого мислення дозволили нам розв'язати завдання якісного покращення інструментарію вивчення творчого мислення особистості. Нами з'ясовано, що творче мислення суб'єкта найкраще проявляється у творчій діяльності розв'язування поставленої творчої задачі, особистісно значимої творчої проблеми, що завершується створенням суб'єктивно та об'єктивно нового та значимого творчого продукту. Нами визначено приорітетні критерії розвитку творчого мислення студентів, які поєднують процесуальні та результативні компоненти (продуктивність, оригінальність та варіативність), та вибудовало орієнтовану ієрархінчу послідовність становлення їх творчого мислення: від простого - репродуктивного, продуктивного до творчого рівня. У ході емпіричного дослідження з'ясовано переживання у студентів стратегічних мисленнєвих тенденцій аналогізування, репродуктивного, продуктивного рівня творчого мислення, а також його практичну спрямованість. Окреслено перспективи та вектор розвитку творчого мислення у студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Біла, І. М.
    Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості [Текст] / І. М. Біла // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 26-35. - Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- освітній процес -- творче мислення -- технологія розвитку творчого мислення -- творча задача
Анотація: У статті розглядається технологічний підхід до розвитку твочого мислення особистості. Він передбачає особистісно-орієнтоване навчання, яке визначає зміщення акценту з інформаційно-гностичного підходу на розвивальний та діяльнісний, в основі якого формування особистості, здатної до активної творчої діяльності, розв'язування задач, творчого, критичного мислення. Технологія розвитку творчого мислення, яка передбачає керівництво процесом навчання, організацію та мотивацію пізнавальної діяльності учнів і контроль цієї діяльності, включає педагогічне цілевизначення, змістовні, інформаційно-предметні і процесуальні аспекти, спрямовані на засвоєння і діагности якості освітнього процесу. Ефективним розвивальним та діагностичним інструментарієм визначення якісної оцінки творчої мисленнєвої діяльності на всіх етапах онтогенезу є евристичні, проблемні, дослідницькі творчі задачі. Результатом впровадження в освітній процес технології розвитку творчого мислення є формування творчої особистості - суб'єкта діяльності, який виявляє розвинені творчі здібності, творчу мотивацію, творчі вміння, що забезпечують йому здатність породжувати якісно нові ідеї та цінності, а також сприяють саморозвитку та прогресу суспільства.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Гулько, Ю. А.
    Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 84-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
орієнтувальна діяльність -- експериментування -- ігрова діяльність -- аналогізування як наслідування -- смислові орієнтири
Анотація: В статті викладено особливості розумового реагування дітей четвертого року життя на новий предмет, який несе для дитини багато нової інформації, що не вкладається в її систему знань. Виділено чотири рівні розумової діяльності. Перший рівень - рівень примітивних предметних орієнтувальних дій, та привнесення в свою діяльність зразків - предметно-практичних аналогів дій, що відомі дитині. Другий рівень - поява експериментальних дій з новим предметом завдяки чому дитина створює нові смислові орієнтири по яким розуміє новий предмет і одночасно будує свою подальшу діяльність із ним. В пам'яті більш актуалізуються не предметні дії, а образні аналоги, що надає діяльності дитини не лише ознак експериментування, а й ознак ігрової (уявної) діяльності. Третій рівень - дитина виконує експериментальні і ігрові дії, а створюючи завдяки цьому свої нові суб'єктивні смислові орієнтири дитина стає здатною частково сприймати орієнтири, що пропонує їй дорослий. Мовленнєва діяльність дитини більшою частиною пов'язана із дослідженням предмета. Орієнтири, які дитина виділила не пов'язані між собою. Для четвертого рівня розумової діяльності характерним є ускладнене перетікання експериментальних дій в ігрові в рамках однієї задачі, яку дитина сама собі поставила. Завдяки цьому ускладнюється вся діяльність дитини і смислові констукти, які вона створює. Смислові орієнтири виділені дитиною частково пов'язані між собою


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

20.
159.955+159.956
Т 45


    Титов, Виктор Михайлович.
    Особенности интуитивного мышления старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Титов Виктор Михайлович ; науч. рук. Костюк Г. С., Моляко В. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1987. - 130 с. : табл. - Библиогр.: с. 121-131. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Интуиция--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
интуиция -- интуитивное мышление -- мыслительная деятельность -- СТАРШЕКЛАССНИКИ
Анотація: Диссертация посвящена изучению интуиции как процесса осознания смысла непредвиденных средств выполняемой мыслительной деятельености. Исследуется структура процесса интуиции и его место в структуре мыслительной деятельности. Изучается роль знака и значимости психических содержаний в процессе интуиции. Исследуются возрастные особенности интуитивного мышления старшеклассников и возможности его формирования.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Моляко, Валентин Алексеевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 24406
Кількість відвідувачів 1099
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя