Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.955<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/С 12
Автор(и) : Савченко Ю.
Назва : Цінність батьківсько-дитячих стосунків у процесі особистісного розвитку дошкільника
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 208-220 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 219 (11 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільники--батьківсько-дитячі стосунки--психологічна стать дитини--емоційні стосунки--статево-рольова взаємодія
Анотація: Розглянуто аспекти становлення психологічної статі дітей старшого дошкільного віку у системі батьківсько-дитячих стосунків. Проаналізовано ставлення батьків відповідно до статі дитини дошкільного віку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/Т 51
Автор(и) : Токарева Л.
Назва : Формування у дітей- дошкільників ціннісних орієнтирів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 252-263: табл. (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 263 (5 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--сім'я--батьки--дошкільник
Анотація: Розкривається значення ціннісних орієнтацій у розвитку сучасної дитини дошкільного віку. Представлено діагностику і аналіз ціннісних орієнтацій старшого дошкільника.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/В 12
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 47-56 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--перцептивна діяльність--пізнавальна активність--предметність--структурність сприймання--розуміння
Анотація: Представлено результати дослідження психологічних особливостей творчого сприймання дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприймання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямками : розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин , розумінню зображеногого.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/В 12
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Психологічні особливості художнього сприймання в дошкільному віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 18-31 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 30-31 (9 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--розуміння--естетичний розвиток--дошкільний вік
Анотація: У статті представлено результат дослідження психологічних особливостей творчого сприймання і розуміння дошкільниками сюжетних картин. Показано, що розвиток художнього сприцмання у дошкільному віці відбувається за декількома напрямами - розвиток естетичного сприймання, формування естетичних почуттів та розвиток здібності до інтерпретації картин, розумінню зображеного.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Гулько, Юлія Анатоліївна
Назва : Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумова діяльність--дитяче експериментування--дослідницька активність--творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Сприймання як творчий перцептивний процес у пізнавальній діяльності дітей
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 77-87 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 84-86 (15 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--перцептивна діяльність--пізнавальна активність--предметність--цілісність--осмисленість сприймання --впізнавання--інтерпретація--нова інформація--старший дошкільний вік
Анотація: У статті представлено результати дослідження перцептивних процесів у дошкільному віці, зокрема вивчення загальних особливостей проявів творчого сприймання нової інформації, поданої у формі різноманітних завдань на впізнавання, коментування, інтерпретацію. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/Ф 33
Автор(и) : Федорчук О.
Назва : Ціннісні орієнтації як особистісні передумови здатності до процесу фасилітації у майбутніх педагогів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 264-279: табл. (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 278-279 (12 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фасилітація--фасилітатор--педагогічна фасилітація--ціннісні орієнтації--емпатійність--гуманність--саморегуляція--трансцендентність--духовність--дистрес
Анотація: Проаналізовано основні завдання сучасної системи педагогічної освіти, визначено структуру педагогічної фасилітації та її роль у процесі усвідомленого саморозвитку й самореалізації особистості.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.955/Д 48
Автор(и) : Диса, Олена Вікторівна
Назва : Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 59-67 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--мислення--діалогічність--вербальна креативність--внутрішній діалог--внутрішнє мовлення--продуктивність мислення--креативність мислення
Анотація: У статті висвітлюються питання розвитку творчого потенціалу особистості, зокрема розвитку творчого мислення. Обґрунтовується положення про те, що розвиток діалогічності мислення позитивно впливає на рівень розвитку креативності, що, у свою чергу, відображається у вербальних продуктах творчості.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Ваганова Н.М.
Назва : Творче сприймання і його психологічні характеристики
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 31-40 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче сприймання--перцептивна діяльність--пізнавальна активність--предметність--цілісність--осмисленність сприймання--дошкільний вік
Анотація: У статті аналузуються дослідження, присвячені психології творчого сприймання, визначається саме поняття "творче сприймання", його психологічні характеристики та особливості розвитку у дошкільному віці. У процесі активної пізнавальної діяльності дітей сприймання набуває цілеспрямованого творчого характеру і передбачує обов'язкове отримання нової інформції, яка залежить від того, наскільки дитина зберігає здібність бачити індивідуальні відмінності в об'єктах. У більшості випадіків починає домінувати узагальненість, схематичність, стереотипність сприймання. Важливо спеціально вчити дітей сприйманню, так як без навчання цей процес зберігає злитність, неточність, синкретичність. Наприкінці дошкільного віку сприймання характеризується вже такими властивостями як: предметність, цілісність і осмисленість. Сприймання стає цілеспрямованим процесом, у якому виділяються довольні дії - розгляд, пошук - від схематичного, нерозчленованого воно переходить до цілісного цілеспрямованого спостереження.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 32
Автор(и) : Пиаже, Жан,
Назва : Избранные психологические труды . Психология интеллекта/ Ж. Пиаже . Генезис числа у ребенка. Логика и психология
Вихідні дані : М.: Просвещение, 1969
Кільк.характеристики :659 с
Ціна : 2.15 р.
УДК : 159.9.01(081) + 159.955 + 159.922.72 + 167/168
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Збірки праць з психології одного автора
Психологія мислення
Інтелектуальний розвиток дитини
Методологія і логіка науки
Примірники : всього : ЧЗ(4)
Вільні : ЧЗ(4)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.6/Ш 37
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна, Кучинова, Наталія Миколаївна
Назва : Креативна складова професійного мислення: практичний вимір : науково-практичний посібник
Вихідні дані : Павлоград: ТОВ "ІМА-прес", 2016
Кільк.характеристики :110 с.
Колективи : Запорізький національний університет
ISBN, Ціна 978-966-331-571-3: 10.00 грн
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креатив--мислення--професійне мислення--маркетолог
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Хахановська Т.А.
Назва : Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 317-324 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний стан--медіасередовище--особистість дитини--мультиплікаційний образ
Анотація: В статті проаналізовано психологічні особливості впливу мультфільмів та мультиплікаційних образів на емоційний стан дітей дошкільного віку. Розглянуто основні механізми впливу мультфільмів на розвиток особистості дитини. Також розглядалися їх негативні наслідки на поведінку дошкільника, адже сприйняття світу діти як раз переносять на свою поведінку.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Шапорда Г.С.
Назва : Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 325-335: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне навчання--адаптація до навчання--зовнішня адаптація--внутрішня адаптація--мотиви навчання--зовнішня мотивація--внутрішня мотивація
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємозв'язку зовнішніх та внутрішніх мотивів навчання у коледжі та процесу адаптації до такого навчання. Наголошується на активізації психологічних досліджень мотиваційної сфери діяльності людини, у тому числі - навчальної діяльності.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 32
Автор(и) : Пиаже, Жан,
Назва : Избранные психологические труды . Психология интеллекта/ Ж. Пиаже . Генезис числа у ребенка. Логика и психология
Вихідні дані : Москва: Международная педагогическая академия, 1994
Кільк.характеристики :680 с
Ціна : 3.30 р.
УДК : 159.9.01(081) + 159.955 + 159.922.72 + 167/168
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Збірки праць з психології одного автора
Психологія мислення
Інтелектуальний розвиток дитини
Методологія і логіка науки
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Демків В.Г.
Назва : Психологічні особливості розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 258-266 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 265-266 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--евристика--дизайнерська діяльність--принципи розвитку--параметричні ознаки--передумови ефективної миследіяльності
Анотація: Метою статті є дослідження сутнісних характеристик, параметричних ознак та основних психолого-педагогічних принципів розвитку творчого мислення у майбутніх дизайнерів. Задля її досягнення здійснено порівняльний аналіз сутнісних ознак творчого, продуктивного та дизайнерського мислення як своєрідних передумов формування дизайнерської свідомості майбутнього фахівця. Також критеріально виокремлено основні параметричні ознаки дизайнерського мислення й описано основні суб'єктивні риси особистості, котрі сприяють його розвитку. Автором обстоюється теза, що метою творчого мислення є генерування нових ідей, а критичного - виявляти їхні вади та неточності. Тому для ефективного вирішення дизайнерських завдань вкрай важливими є обидва види мислення. Проте слід пам'ятати, що вони є антогоністами і задіюються роздільно, оскільки творче мислення є перепоною для критичного і навпаки.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151.6/К 17
Автор(и) : Калошин В.
Назва : Помилки мислення в анфас і профіль
Вихідні дані : Б.м., 2013
Кільк.характеристики :128 с.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
Ціна : 38.00 грн.
УДК : 159.955
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Біла І.М.
Назва : Вивчення творчого мислення студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 25-36 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 35 (5 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): креативне мислення--діагностика мислення--творче мислення студентів--критерії творчого мислення--особливості творчого мислення--рівень творчого мислення
Анотація: Соціально-економічні умови, освітня практика детермінує необхідність розвитку у молодих людей творчого мислення, яке відповідало б запиту сьогодення. Передумовою стимулювання творчих процесів мислення є докладне вивчення його особливостей та перспектив розвитку. Теоретичне переосмислення та інтеграція розроблених раніше підходів у вивченін творчого мислення дозволили нам розв'язати завдання якісного покращення інструментарію вивчення творчого мислення особистості. Нами з'ясовано, що творче мислення суб'єкта найкраще проявляється у творчій діяльності розв'язування поставленої творчої задачі, особистісно значимої творчої проблеми, що завершується створенням суб'єктивно та об'єктивно нового та значимого творчого продукту. Нами визначено приорітетні критерії розвитку творчого мислення студентів, які поєднують процесуальні та результативні компоненти (продуктивність, оригінальність та варіативність), та вибудовало орієнтовану ієрархінчу послідовність становлення їх творчого мислення: від простого - репродуктивного, продуктивного до творчого рівня. У ході емпіричного дослідження з'ясовано переживання у студентів стратегічних мисленнєвих тенденцій аналогізування, репродуктивного, продуктивного рівня творчого мислення, а також його практичну спрямованість. Окреслено перспективи та вектор розвитку творчого мислення у студентів.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Психолого-педагогічні засади технологічного підходу до розвитку творчого мислення особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 26-35 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 33-34 (18 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологічний підхід--освітній процес--творче мислення--технологія розвитку творчого мислення--творча задача
Анотація: У статті розглядається технологічний підхід до розвитку твочого мислення особистості. Він передбачає особистісно-орієнтоване навчання, яке визначає зміщення акценту з інформаційно-гностичного підходу на розвивальний та діяльнісний, в основі якого формування особистості, здатної до активної творчої діяльності, розв'язування задач, творчого, критичного мислення. Технологія розвитку творчого мислення, яка передбачає керівництво процесом навчання, організацію та мотивацію пізнавальної діяльності учнів і контроль цієї діяльності, включає педагогічне цілевизначення, змістовні, інформаційно-предметні і процесуальні аспекти, спрямовані на засвоєння і діагности якості освітнього процесу. Ефективним розвивальним та діагностичним інструментарієм визначення якісної оцінки творчої мисленнєвої діяльності на всіх етапах онтогенезу є евристичні, проблемні, дослідницькі творчі задачі. Результатом впровадження в освітній процес технології розвитку творчого мислення є формування творчої особистості - суб'єкта діяльності, який виявляє розвинені творчі здібності, творчу мотивацію, творчі вміння, що забезпечують йому здатність породжувати якісно нові ідеї та цінності, а також сприяють саморозвитку та прогресу суспільства.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Гулько Ю. А.
Назва : Особливості розумової діяльності дошкільників в ситуаціях інформаційної невизначеності
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 84-93 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примітки : Бібліогр.: С. 92-93 (5 назв)
УДК : 159.955
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): орієнтувальна діяльність--експериментування--ігрова діяльність--аналогізування як наслідування--смислові орієнтири
Анотація: В статті викладено особливості розумового реагування дітей четвертого року життя на новий предмет, який несе для дитини багато нової інформації, що не вкладається в її систему знань. Виділено чотири рівні розумової діяльності. Перший рівень - рівень примітивних предметних орієнтувальних дій, та привнесення в свою діяльність зразків - предметно-практичних аналогів дій, що відомі дитині. Другий рівень - поява експериментальних дій з новим предметом завдяки чому дитина створює нові смислові орієнтири по яким розуміє новий предмет і одночасно будує свою подальшу діяльність із ним. В пам'яті більш актуалізуються не предметні дії, а образні аналоги, що надає діяльності дитини не лише ознак експериментування, а й ознак ігрової (уявної) діяльності. Третій рівень - дитина виконує експериментальні і ігрові дії, а створюючи завдяки цьому свої нові суб'єктивні смислові орієнтири дитина стає здатною частково сприймати орієнтири, що пропонує їй дорослий. Мовленнєва діяльність дитини більшою частиною пов'язана із дослідженням предмета. Орієнтири, які дитина виділила не пов'язані між собою. Для четвертого рівня розумової діяльності характерним є ускладнене перетікання експериментальних дій в ігрові в рамках однієї задачі, яку дитина сама собі поставила. Завдяки цьому ускладнюється вся діяльність дитини і смислові констукти, які вона створює. Смислові орієнтири виділені дитиною частково пов'язані між собою
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955+159.956/Т 45 рукописний текст
Автор(и) : Титов, Виктор Михайлович
Назва : Особенности интуитивного мышления старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :130 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 121-131.
УДК : 159.955+159.956 + 159.955 + 159.956
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Интуиция
Возрастная психология-- Старшеклассники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): интуиция--интуитивное мышление--мыслительная деятельность--старшеклассники
Анотація: Диссертация посвящена изучению интуиции как процесса осознания смысла непредвиденных средств выполняемой мыслительной деятельености. Исследуется структура процесса интуиции и его место в структуре мыслительной деятельности. Изучается роль знака и значимости психических содержаний в процессе интуиции. Исследуются возрастные особенности интуитивного мышления старшеклассников и возможности его формирования.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 54274
Кількість відвідувачів 783
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя