Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.955.4:159.9-051<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Носко, Людмила Анатоліївна
Назва : Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 156-164: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивні уміння--тип рефлексії--рефлексивність--рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Проаналізовано дані дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості та рівня її сформованості. Визначено диференційний тип рефлексії респодентів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Носко, Людмила Анатоліївна
Назва : Програма емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 394-400. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 399-400 (7 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлексивні уміння--тип рефлексії--рефлексивність--рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено програму психологічного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Викладено концептуальні положення, покладені в основу програми. Розкрито принципи, на котрих вона базується. Описано методики, спрямовані на дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості, рівня її сформованості, визначення диференційного типу рефлексії. Зазначено особливості проведення і застосування конкретних психодіагностичних методів та методик.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Кутішенко, Валентина Петрівна, Ставицька, Світлана Олексіївна
Назва : Рефлексія як метаздібність до вибудовування цілісності життя та успішності спілкування майбутніх фахівців
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 87-98 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 95-98 (25 назв)
УДК : 159.955.4:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--мета здібність--рефлективність--системна рефлексія--квазірефлексія--інтраспективна рефлексія--продуктивні види рефлексії
Анотація: У статті проаналізовано підходи до розуміння сутності поняття рефлексія. Обгрунтовано розуміння рефлексії як метаздібності, що зумовлює цілісність життя та успішність спілкування особистості. Розкрито результати емпіричного дослідження особливостей рефлексії майбутніх фахівців. З'ясовано, що у студентів всіх спеціальностей набільш вираженою є рефлексія майбутньої діяльності, водночас, недостатньо розвинута рефлексія теперішньої діяльності. Встановлено, що для більшості студентів всіх спеціальностей, притаманні непродуктивні види рефлексії. Також, порівняно низькі показники має системна рефлексія, яка зумовлює цілісність життя особистості та її творче зростання. Отримані результати вимагають обгрунтування умов розвитку продуктивної рефлексії у студентів на початкових етапах їхнього професійного становлення.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 138860
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя