Пошуковий запит: <.>U=159.956.2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Резникова Н. В. Інтуїтивний компонент у структурі когнітивного стилю навчальної діяльності студентів/Резникова Наталія Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2012
|
>2.
| Губенко О. В. Соціально-психологічні аспекти взаємодії обдарованої особистості із соціальним оточенням у процесі просування у суспільстві/О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 12.-С.61-68
|
>3.
| Губенко О. В. Використання механізму переструктурування для розвитку інтелектуально-творчої обдарованості учнів/О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 14.-С.99-106
|
>4.
| Губенко О. В. Застосування теорії креативного капіталітичного полісемантичного поля в дослідженні психосемантичних механізмів наукового відкриття (інтегративний підхід)/О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 15.-С.163-169
|
>5.
| Чудакова О. М. Особливості та проблеми педагогічної взаємодії між вчителем і обдарованими школярами/О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 15.-С.442-453
|
>6.
| Губенко О. В. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення/О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 16.-С.98-102
|
>7.
| Максименко С. Д. Досвід реалізації генетико-моделюючого методу в дослідженні психологічних механізмів наукового відкриття (на прикладі історії створення теорії відносності) /С. Д. Максименко, О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2018,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 1.-С.199-209
|
>8.
| Губенко О. В. Комплексний підхід до розвитку творчого мислення учнів за допомогою переструктурування гештальту/О. В. Губенко // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2019,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 2.-С.96-97
|
>9.
| Чудакова О.М. Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини/О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.148-161
|
|