Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.964.22<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа :
Шифр видання : /С 25
Назва :
Вихідні дані : Б.м.,Б.р.
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіічна психологія-- вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний опір--психологічний захис
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947.3-053.4/С 60-719261 рукописний текст
Автор(и) : Святка, Олег Олексійович
Назва : Феномен опорів як проблема в глибинно-психологічній груповій корекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :319 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 298-319
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психологічний опір-- Групова корекція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний опір--психологічний захист--несвідоме--витіснення--символізація--умовні цінності--глибинно-психологічна корекція
Анотація: У дисертації здійснюється комплексне дослідження психологічних опорів в глибинно-психологічній груповій корекції. Предметом розгляду є особливості опорів та специфіка їх врахування в груповому процесі за методом АСПН. Робота містить обґрунтування психологічних засад дослідження психологічних опорів, аналіз їхньої залежності від системи психологічних захистів, опис особливостей взаємодії психологічного опору з механізмами витіснення, символізації, умовними цінностями. Доведено необхідність глибинно-психологічного пізнання опорів з метою попередження їхньої актуалізації у професійній роботі психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.22/С 12 рукописний текст
Автор(и) : Савчук, Надія Антонівна
Назва : Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-183.
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісна дисгармонія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дисгармонійні психічні утворення--дисгармонійні психічні стани--особистісна дисгармонія--педагогічна діяльність--психолого-педагогічна корекція
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню дисгармонійних психічних станів та особистісних дисгармоній у вчителів загальноосвітньої середньої школи. Розглядаються чинники формування дисгармонійних утворів психіки, особливості їхнього психодіагностичного виявлення та психолого-педагогічні умови ефективної корекції. Встановлено факторну структуру дисгармонійних психічних утворень. Побудовано та апробовано модель психічної корекції виявлених у вчителів дисгармоній, здійснено порівняльний аналіз ефективності корекції психічних станів і особистісних дисгармоній залежно від застосованих по відношенню до них психокорекційних підходів та технік.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:373.29-05/Г 68-227766 рукописний текст
Автор(и) : Гордова, Олена Валер`янівна
Назва : Спільна музично-ігрова діяльність як засіб корекції емоційної сфери першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :183 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-213.
УДК : 159.942:373.29-052+159.964.22+37091.31-059.2 + 159.942:373.29-052 + 159.964.22 + 37091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Музично-ігрова діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний розвиток--креативне вираження переживань--корекційно-розвивальна програма--адаптація--емоційне благополуччя
Анотація: Розроблено модель організації спільної музично-ігрової діяльності першокласників як засобу корекції емоційних станів першокласників та підтримки їх емоційного благополуччя. Емпіричне дослідження показало. що у значної частини дітей спостерігалися підвищенні показники негативних емоцій (активних -агресії і пасивних-тривоги, пригніченості), низькі показники позитивних емоцій (щастя, радості). Упродовж навчального року виявлено тенденцію до зниження показників емоційного благополуччя і креативного вираження переживань; тобто, психолого-педагогічні умови в сучасних дитячих освітніх установах не сприяють розвиткові креативного вираження емоцій, швидше його гальмують. З урахуванням теоретичного аналізу та результатів емпіричного дослідження розроблено програму спільної музично-ігрової діяльності, яка сприяє креативному вираженню першокласниками переживань та підвищенню рівня емоційного благополуччя дітей. Результати дослідження підтвердили ефективність даної корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.22/Т 81 рукописний текст
Автор(и) : Туз, Лариса Григорівна
Назва : Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2010
Кільк.характеристики :363 с.: рис., табл.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 342-363.
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психоаналітика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психоаналітична інтерпретація--глибинно-психологічне пізнання--самопізнання--процесуальна діагностика--психокорекція--навчання--несвідоме--психологічні захисти--механізми психіки
Анотація: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.22/Б 13 рукописний текст
Автор(и) : Бабенко, Катерина Анатоліївна
Назва : Взаємозв`язок механізмів символізації змісту несвідомого : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2007
Кільк.характеристики :439 с.: табл., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 199-238.
УДК : 159.964.22
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Символізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): символізація--механізми символізації--несвідоме--психодинамічний підхід--психоаналіз психомалюнків--психоаналіз казки--витіснення--психологічний захист--опір
Анотація: Дисертаційну роботу присвячено вивченню механізмів символізації несвідомого змісту психіки у їх взаємзв"язках, що, як продемонструвало проведене дослідження, пов"язане з внутрішньою динамікою цілісної психіки. У роботі презентовано історичний аспект дослідження феноменів несвідомого та символізації його змісту у вітчизняній та зарубіжній психології;розглянуто методи, завдяки яким можливе їх вивчення. Аналіз емпіричного матеріалу групової психокорекційної роботи за методосм соціально-психологічного навчання (АСПН) з майбутніми психологами-практиками дозволяє констатувати, що механізми символізації,відкриті З.Фрейдом при тлумаченні сноведінь, проявляються особливо рельєфно у малюнковому матеріалі та матеріалі "Казок про власне життя" людей, що знаходяться в межах психічного здоров"я. Доведено. що механізм символізації змісту несвідомого знаходяться у взаємозв"язках, але і узгоджуються з генеральним механізмом захисної системи "до сили". Дисертаційне дослідження переконливо свідчить про переваги психодинамічного підходу до аналітичної роботи з малюнками порівняно з формалізованою інтерпритацією. також у роботі доведена необхідність врахування особливостей механізмів символізації несвідомого змісту психіки та їх взаємозв"язків у фаховій підготовці психологів-практиків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 37864
Кількість відвідувачів 617
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя