Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=159.964.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Назва : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :215 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Анотація: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/А 39-421307 рукописний текст
Автор(и) : Акименко, Юрій Федорович
Назва : Психологічна корекція ставлення батьків до дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :240 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-199.
УДК : 159.922.73-053.5+159.964.3+159.98 + 159.922.73-053.5 + 159.964.3 + 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ставлення батьків
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--тип батьківського ставлення--детермінанти батьківського ставлення--діагностичні критерії--психологічна корекція--індивідуальний тренінг--груповий тренінг--психологічна ефективність
Анотація: Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини від типу батьківського ставлення. Зроблений теоретичний аналіз специфіки ставлення батьків до дитини молодшого шкільного віку. Визначені соціально-психологічні детермінанти батьківського ставлення, діагностичні критерії та методи вивчення батьківського ставлення, розроблена нова типологія ставлення батьків до дітей. Розроблена трикомпонентна модель психологічної корекції батьківського ставлення, яка включає індивідуальний і груповий тренінги та комбіновану форму роботи з батьками. Визначена психолого-педагогічна ефективність корекційної моделі та проаналізовані зміни у ставленні батьків до дітей. Основні результати праці знайшли практичне впровадження у роботі з психологічного консультування батьків та психокорекції неадекватного батьківського ставлення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3/В 32 рукописний текст
Автор(и) : Вереіна, Людмила Вадимівна
Назва : Формування позитивної емоційної орієнтації я-образу засобами психокорекції : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луганськ, 2003
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-178.
УДК : 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Я-образ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--любов до себе--емоційна орієнтація--рефлексія--психотехнічна процедура--психокорекція
Анотація: Представлено систему структурних складових позитивної емоційної орієнтації Я-образу, відносно кожної з яких дібрані діагностичні методики. Розроблено й апробовано програму формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу. Визначено й обгрунтовано принципи психокорекції негативних емоційних особистісних проявів, егоїстичних тенденцій. Обгрунтовано приорітетність вибору групового методу психокорекційної роботи. Обгрунтована послідовність етапів психотехнічної процедури. Модифікація психокорекційних процедур побудована з урахуванням забезпечення повноти реалізації всіх етапів. Ефективність використання психокорекційної програми знайшла підтвердження в ході формуючого та контрольного експериментів. У дослідженні знайшла підтвердження гіпотеза, за якою ефективним шляхом формування позитивної емоційної орієнтації Я-образу є розвиток у індивіда здатності до позитивної рефлексії внутрішніх психологічних актів і станів у процесі реалізації спеціально розробленої в дослідженні психотехнічної процедури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3/І-18 рукописний текст
Автор(и) : Іваненко, Богдана Борисівна
Назва : Особистісна психокорекція майбутнього практичного психолога засобами активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 2005
Кільк.характеристики :306 с.: фот., рис.
Колективи : Черкаський національний університет ім.Б.Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-229.
УДК : 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психокорекція
Педагогічна психологія-- Соціально-психологічне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практична психологія--майбутні психологи--глибинні механізми психіки--базові та ситуативні захисти--соціально-перцептивні викривлення--особистіна психокорекція
Анотація: У дисертації проаналізовано наукову літературу, вякій досліджено професійні аспекти підготовки практичних психологів та поставлена проблема формування інструментарію професійної роботи. Констатовано, що різновиди психокорекційної практики, які функціонують у межах соціально-перцептивного тренінгу та психокорекції, забезпечують тренування навичок спілкування, зняття емоційної напруги, проте не здійснюють особистісної психокорекції майбутнього психолога. Досліджено деструктивний вплив особистісної проблематики (внутрішньої суперечливості) психолога на його професійне становлення у зв'язку з наявністю соціально-перцептивних викривлень. Виявлено труднощі та бар'єри особистісної психокорекції, визначено психологічні характеристики відкоректованої особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/К 64-056778 рукописний текст
Автор(и) : Кондрашихина, Оксана Александрова
Назва : Формирование способности к фасилитационным влияниям у будущих практических психологов : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2004
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 165-188.
УДК : 378-057.875:159.98-051+159.964.3 + 378-057.875:159.98-051 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Подготовка психологов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практический психолог--подготовка психологов--фасилитационное влияние--способность к фасилитационному влиянию
Анотація: Диссертационное исследование посвящено изучению особенностей формирования способности к фасилитацийних воздействий у будущих практических психологов. В нем теоретически обоснована и экспериментально выявлены психологические факторы, детерминирующие способность к фасилитационному влиянию, а также условия формирования данной способности. Разработаны и апробированы средства диагностики способности к фасилитацийнным влияниям, их практическое воплощение осуществлено на основе специально разработанной программы, направленной на формирование этой способности. Программа включает формирование мотивационного и инструментального составляющих способности к фасилитацийнным влияниям.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.98:/О-57-252451 рукописний текст
Автор(и) : Омельченко, Яніна Миколаївна
Назва : Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :247 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-210.
УДК : 159.964.3+159.98:616.89-008.441.1 + 159.964.3 + 159.98:616.89-008.441.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Тривожність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школярі--тривожні стани--тривожність у дітей--психологічна корекція--дезадвптивна форма тривожності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 12-652085 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-204.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3 + 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки-- Агресія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--самооцінка--міжособистісні відносини--соціометричний статус--продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.3+159.9:6/Т 35-874525 рукописний текст
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості корекції невротичних переживань першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :309 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 216-236.
УДК : 159.964.3+159.9:616.89-008.441.1+373.29-052 + 159.964.3 + 159.9:616.89-008.441.1 + 373.29-052
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Невротичні переживання
Вікова психологія-- Першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): невротичні переживання--самоактуалізація--невроз--психічне здоров'я--шкільна дезадаптація--психокорекція--першокласники
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми корекції невротичних переживань у першокласників. Встановлено спільні риси і відмінності між неврозом і невротичними переживаннями. Створено й обґрунтовано психологічну модель структури невротичного переживання. Визначено зміст і специфіку невротичних переживань і переживань, пов'язаних із самоактуалізацією першокласників. Розроблено методику діагностування у першокласників невротичних переживань в умовах значущої навчальної ситуації. Створено й апробовано психокорекційну програму, спрямовану на подолання невротичних переживань з урахуванням рівнів їх розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922-057.2:616/Т 51-864548 рукописний текст
Автор(и) : Токман, Анна Александровна
Назва : Психодиагностика и коррекция личностных дезадаптаций у пострадавших в аварии шахтеров : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Луганск, 2005
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Луганский государственный медицинский университет (Луганск)
Примітки : Библиогр.: с. 170-192.
УДК : 159.922-057.2:616-001+159.964.3 + 159.922-057.2:616-001 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Медицинская психология-- Личностная дезадаптация
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптация--пострадавшие в аварии--психологическая коррекция--психологический профиль--тревожные тенденции
Анотація: В диссертации исследован характер реакции личностной дезадаптации у пострадавших во время аварий на шахтах. Определена специфика преобладающих личностных нарушений, возникающих у шахтеров после аварий на предприятии. Отслежена динамика изменения психологических черт у пострадавших после аварии.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942+159.944:3/Х 73-651883 рукописний текст
Автор(и) : Холодова, Ольга Олексіївна
Назва : Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3 + 159.942 + 159.944:37.011.3-051 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Фрустрація-- Професійна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фрустрація--депривація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія--педагогічна діяльність--молодий вчитель
Анотація: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43567
Кількість відвідувачів 1359
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя