Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.454.52<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/П 40 рукописний текст
Автор(и) : Пляка, Любов Володимирівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :241 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Анотація: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Х 76-107503 рукописний текст
Автор(и) : Хоменко, Зінаїда Іванівна
Назва : Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :220 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 207-220.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.064.2+316.454.52 + 37.015.3:159.922.7 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спілкування
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманізація освіти--педагогічне спілкування--ліберальний--демократичний стиль спілкуванн--авторитарний стиль спілкування--психічний стан--емоційне самопочуття--психокорекція
Анотація: Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням впливу стилю спілкування вчителя на емоційне самопочуття учнів різного віку. На підставі теоретичного аналізу понять "психічний стан" й "емоційний стан" запропоновано розуміння понять "емоційне самопочуття" як суб"єктивної оцінки емоційногопсихічного стану, або самооцінки міри комфортності емоційного стану. Емоційне самопочуття залежить від таких чинників: зовнішньої ситуації, до якої відноситься і стиль спілкування вчителя; внутрішньої психологічної ситуації особистості (мотиви, прагнення, бажання) та її загашльного психічного стану. Емпірично встановлено зв"язок між стилем спілкування вчителя й емоційним самопочуттям учнів різного шкільного віку. Показано ті особистісні характеристики вчителя, які впливають на розвиток певного стилю спілкування, і ті особистісні характеристики учнів, які позначаються на їх емоційному самопочуття при різних стилях педагогічного спілкування. Розроблено і апробовано психокорекційну програму, спрямовану на розвиток демократичного стилю спялкування вчителя з учнями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.12:005.57+/Я 60-875945 рукописний текст
Автор(и) : Яновська, Олена Євгеніївна
Назва : Ділове спілкування як чинник результативності діяльності педагогічного колективу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :216 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-227.
УДК : 37.091.12:005.57+316.454.52 + 37.091.12:005.57 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Ділове спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ділове спілкування--педагогічний колектив--організаційна культура--результативність діяльності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене висвітленню ділового спілкування як виду соціального спілкування і соціально-культурної активності, що має протиріччя, вов"язані із стремліннім особистості до творчої самореалізації і залученням її до системи соціокультурної взаємодії. У роботі увага акцентується на тому, що ієрархічність структури, підпорядкованням певним встановленим нормама і кодам проведінки можуть заважати самоорганізації, спрямованості до діалогу і спільної діяльності членів педагогічного колективу, а також руйнувати акт взаємообміну символічними формами смислів між суб"єктами соціального спілкування. У дослідженні наголошується на тому, що ділове спілкування є як передумовою результативності діяльності педагогічного колективу, так і може негативно впливати на самоорганізаційні процеси міжособистісних взаємин членів педагогічної спільноти. В емпіричній частині дисертації представлено, що ділове спілкування має вплив на результативність діяльності педагогічного колективу. Окрім того, в ході констатувального експерименту встановлено, що результативність діяльності педагогічного колективу пов"язана із комунікативною успішністю, що складається із контактності, комунікативної сумісності та адаптованості і емоційного задоволення спільною діяльністю членів спільноти. У даній дисертації ділове спілкування представлене тим чинником, котрий сприяє розвитку результативності діяльності педагогічного колективу (особливо її складових: ефективність, успішність; якостей розвитку педагогічного колективу: підготовленність до діяльності, спрямованість, організованість, активність, згуртованість, інтегративність, референтність). Практична частина дослідження являє собою розроблену й апробовану "Комлексну програму формування ціннісного ставлення педагогічної спільноти до організації спілкування", спрямовану на розвиток організаційної культури педагогічної спільноти, стимулювання позитивних і запобігання негативним проявам спілкування, яка покликана сприяти формуванню самоорганізаційних умінь у педагогів, згуртованості групи й емоційному задоволенню трудовою діяльністю. Результати формувального експерименту підтвердили правильність гіпотези що корекція ціннісно-мотиваційної сфери й комунікативних умінь та навичок суб"єктів педагогічного колективу позитивно впливає на психологічну сумісність, адаптованість і результативність діяльності професійної педагогічної спільноти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:34-05/Б 61-721435 рукописний текст
Автор(и) : Білоножко , Анжела Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Одеса, 2008
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-205.
УДК : 378-057.875:34-051+316.454.52+81'233 + 378-057.875:34-051 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Комунікативна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна культура--комунікативна діяльність--комунікативні вміння--майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописний текст
Автор(и) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Назва : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :2008 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./В 19-213959 рукописний текст
Автор(и) : Василевская, Елизавета Владимировна
Назва : Психологические особенности делового общения старшеклассников : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1985
Кільк.характеристики :138 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 115-131.
УДК : 37.015.3:159.922.7+316.454.52+316.47 + 37.015.3:159.922.7 + 316.454.52 + 316.47
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Деловое общение
Возрастная психология-- Старшеклассники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): общение--старшеклассники--деловое общение--социальное познание
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописний текст
Автор(и) : Власенко, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+316.454/В 67-305871 рукописний текст
Автор(и) : Волинець, Наталія Валентинівна
Назва : Психологічні механізми виявлення та протидії маніпулятивними намірам у студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :280 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-186.
УДК : 159.922.2+316.454.52 + 159.922.2 + 316.454.52
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Маніпуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маніпулятивний вплив--критерії маніпуляції--рівні маніпуляції--маніпулятивні наміри--взаємодія--позитивне спілкування
Анотація: У дисертаційніій роботі проведено психологічний аналіз маніпулятивних впливів у міжособистісній взаємодії; визначено психологічниі характеристики суб`єкта та об`єкта маніпулятивного впливу; описано психологічні засоби розгортання маніпулятивної атаки; визначено психологічні критерії маніпулятивного впливу та оцінки рівня маніпулювання. Встановлено, що репертуар протидії маніпулятивним намірам у студентському середовищі є недостатнім для ефективного захисту від маніпуляцій. Розроблено модель психологічних механізмів виявлення особистістю маніпулятивних намірів та модель психологічного механізму протидії маніпулятивним намірам.ПАоказано, що підвищення здатності до виявлення та протидії маніпулятивним намірам забезпечується комплексним зеастосуванням наступних заходів: 1) тренінгу з розвитку здібностей розпізнання маніпулятивних намірів та немапулятивної взаємодії через позитивне спілкування; 2) формування особистісних установок, спрямованих на немапулятивні способи взаємодії; 3) запровадження окремих тематичних блоків у спецкурсах "Основи ділового спілкування" та "психологія спілкування".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.52+316.454/Г 93-181755 рукописний текст
Автор(и) : Гуменюк, Оксана Григорівна
Назва : Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-223.
УДК : 37.014.52+316.454.52+81'233 + 37.014.52 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія соціальної роботи-- Недільні релігійні школи
Психологя соціальної роботи-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--культура спілкування--ідентифікація--переконуючий вплив--віра--світоглядні установки--ціннісні орієнтації--духовні потреби--духовна культура--недільні релігійні школи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописний текст
Автор(и) : Данченко, Ганна Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 52283
Кількість відвідувачів 1939
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя