Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=316.454.52<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-31 
1.
159.953.5:81'243+316.454.52+81'233
Н 62


    Никипелова, Лилия Николаевна.
    Формирование оптимальной функциональной структуры общения будущих учителей иностранного языка [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Никипелова Лилия Николаевна ; науч. рук. Малков Н. Е. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1983. - 180 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 136-156. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
вербальное общение -- иностранный язык -- структура общения -- студенты-практиканты -- ролевая дискуссия
Анотація: В диссертационной работе исследуется проблема обучения будущих учителей иностранного языка профессионально-речевому общению. Выявлена оптимальная функциональная структура общения. Разработана методика структурно-функционального анализа вербального общения, рассмотрены причины трудностей общения студентов с учащимися на уроке. Также разработана методика организации ролевой дискусии, экспериментально проверена ее эффективность. В результате этого эксперимента выявлены изменения функциональной структуры общения студентов в в процессе обучения.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Малков, Н. Е. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.947.5+005.32+316.454.52
П 19


    Пастухова, Тетяна Іванівна.
    Формування психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Пастухова Тетяна Іванівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 265 с. : табл., рис. + 1(додатки). - Бібліогр.: с. 229-266. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Професійно-ділове спілкування--Майбутні менеджери--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
майбутні менеджери -- психологічна готовність -- професійно-ділове спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації. Проаналізовано труднощі, з якими зустрічаються майбутні менеджери у процесі їх підготовки до професійно-ділового спілкування в організації. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування. Проаналізовано вплив на рівень розвитку психологічної готовності організаційно-професійних та соціально-демографічних характеристик студентів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.776.33+316.454.52
С 17


    Самборська, Олена Володимирівна.
    Соціально-психологічні механізми переконуючого впливу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Самборська Олена Володимирівна ; наук. кер. Казіміренко В. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1997. - 243,[40] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 220-243. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Психологічний плив--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психологічний вплив -- психологічна взаємодія -- переконуючий вплив -- переговори -- компетентність
Анотація: Дисертація містить дослідження проблеми психологічного впливу та співвіднесення феноменів "психологічного впливу" та "психологічної взаємодії". Досліджується динаміка психологічного впливу та місце переконуючого впливу в структурі психологічного впливу. Подається класифікація видів переконуючого впливу, описується організація процесу переконуючого впливу та засоби запуску його механізмів. Досліджуються причини критичного ставлення реціпієнта до переконуючого впливу. Розроблена технологія переговорного процесу, його психологічна специфіка, місце переконуючого впливу в структурі переговорів. Подається теоретичне обґрунтування базових навичок ведення переговорів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Казіміренко, Вячеслав Петрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922.7-053.6+316.454.52+37.064.3
М 12


    Мащак, Світлана Остапівна.
    Психологічний аналіз розвиваючої взаємодії підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мащак Світлана Остапівна ; наук. кер. Киричук О. В. ; Ін-т психології АПН України. - Київ, 1995. - 205 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 151-173. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Розвиваюче спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвиваюче спілкування -- розвиваюча взаємодія -- продуктивне спілкування -- комунікативна активність -- соціальна активність
Анотація: Рукопис містить розгляд проблеми розвиваючої взаємодії підлітків під час навчально-виховного процесу сучасної школи. Визначені зміст, структура і закономірності її здійснення. Показані психологічні умови і способи організацїї розвиваючої взаємодії підлітків. Особливу увагу приділено питанням корекції спілкування. Розроблена тренінгова методика формування раціональних способів спілкування підлітків, яка при відповідній адаптації може бути використана в педагогічній практиці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, О. В. \наук. кер.\; Інститут психології АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
316.454.52+37.091.31-059.2
К 44


    Кисарчук, Зоя Григорьевна.
    Влияние особенностей диалога младших школьников на эффективность их совместной деятельности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Кисарчук Зоя Григорьевна ; науч. рук. Костюк Г. С. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 178 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 159-175. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Совместная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Младшие школьники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
ДИАЛОГ -- МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ -- СОВМЕСТНая деятельность -- мыслительные задачи -- ОБЩЕНИЕ
Анотація: Диссертация посвящена изучению влияния особенностей диалога младших школьников на эффективность их совместной деятельности.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Костюк, Григорий Силович \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
37.064.2+316.454.52
К 68


    Коропецька, Олеся Михайлівна.
    Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Коропецька Олеся Михайлівна ; наук. кер. Орбан Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1997. - 200 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 144-161. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини -- психологічна готовність -- саморегуляція
Анотація: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
316.454.52+81'233
М 27


    Марковец, Леонид Николаевич.
    Формирование коммуникативной деятельности у старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Марковец Леонид Николаевич ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 159 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 125-137. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Коммуникативная деятельность--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
формирование коммуникативных умений -- социальная микросреда -- усвоение материала -- направленность личности -- учебный процесс -- старшеклассники
Анотація: В диссертационном исследовании доказана необходимость объединения изучения общения старшеклассников и их участия в массовых информационных процессах как составляющих коммуникативной деятельности. Описаны особенности становления, проявления и взаимосвязи коммуникативных умений информативности и понимания другого. Разработана методика направленного воздействия на личность старшеклассника с целью формирования этих умений в рамках личностно-ролевого подхода к активизации учебно-воспитательного процесса.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
316.454.52+81'233
С 77


    Староконь, Евгений Григорьевич.
    Формирование интерактивной составляющей профессионального общения у будущих офицеров [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Староконь Евгений Григорьевич ; науч. рук. Ложкин Г. В. ; Науч.-исслед. ин-т психологии Украины. - Киев, 1993. - 176 с. - Библиогр.: с. 144-153. -
УДК
Рубрики: Педагогическая ппсихология--Профессиональная подготовка--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
будущие офицеры -- профессиональное общение -- курсанты военного училища -- деятельность офицера
Анотація: В исследовании разработана совокупность психологических компонентов, которые позволяют комплексно характеризируют интерактивную составляющую профессионального общения офицера, объединяя личностный и поведенческий аспект проблемы. Проанализирована подготовка будущих офицеров к профессиональному общению в высших военных училищах ПВО. Доказана возможность и необходимость коррекции психологических составляющих профессионального общения будущего офицера.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкин, Г. В. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии Украины (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.73-053.6+316.454.52
Ш 66


    Шкуленда, Николай Михайлович.
    Психологические особенности общения подростков с различной направленностью личности [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Шкуленда Николай Михайлович ; науч. рук. Войтко В. И. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1980. - 212 с. : табл. - Библиогр.: с. 153-178. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
   Возрастная психология--Подростки--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
общение -- направленность личности -- коммуникативное поведение -- мотивационная система -- общественная направленность личности -- групповая направленность личности -- "Я"-направленность
Анотація: В работе выявлены типы направленности личности младших подростков и формы их вербального воздействия на сверстников в процессе совместной деятельности. Установлена взаимосвязь между типом направленности личности подростка и формами его коммуникативного поведения. Определены оптимальные условия и пути формирования коллективистической направленности и адекватные ей формы общения подростка со сверстниками.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека. : Україна, 01033, г. Київ, ул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Войтко, В. И. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
37.07+37.091.113-051-055.2+316.454.52+005.32
Ш 66


    Шкурко, Ярослава Іванівна.
    Вплив комунікативних особливостей жінки-керівника закладу освіти на ефективність її управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Шкурко Ярослава Іванівна ; наук. кер. Бондарчук О. І. ; Держ. акад. керівних кадрів освіти. - Київ, 2000. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 146-167. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Керівництво навчальним закладом--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативні якості -- управлінська діяльність -- керівник середньої школи -- комунікативні особливості
Анотація: Праця присвячена вивченню комунікативних особливостей жінки-керівника загальноосвітнього навчального закладу та їх впливу на ефективність її управлінської діяльності, а також визначенню можливостей їх врахування з метою підвищення ефективності роботи директора школи. Розроблено теоретико-методичні засади дослідження комунікативних якостей керівників шкіл з урахуванням фактора статі. Виявлено інтегральну характеристику управлінської взаємодії директорів шкіл - комунікативне ядро. Обґрунтовано вплив комунікативних якостей керівників різної статі на ефективність їх управлінської діяльності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бондарчук, Олена Іванівна \наук. кер.\; Державна академія керівних кадрів освіти (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.946.3+316.454.52+81'233
К 67


    Корніяка , Ольга Миколаївна.
    Психологія комунікативної культури особистості школяра [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Корніяка Ольга Миколаївна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 481 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-436. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
   Вікова психологія--Школярі --Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАТИВНА КУЛЬТУРА -- ШКОЛЯРІ -- спілкування -- КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ -- навчальна практика спілкування
Анотація: В роботі обґрунтовано психологічну концепцію розвитку комунікативної культури особистості на основі розробки моделі її змістової структури. Здійснено психологічний аналіз змісту, функцій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів комунікативної культури школяра. Розкрито сучасні підходи до вивчення комунікативної культури в її зв'язку з соціокомунікативними утвореннями особистості. Досліджено особливості розвитку комунікативної культури школярів різного віку. Виявлено залежність між рівнем сформованості комунікативної культури і показниками ефективності учбової діяльності та спілкування школяра.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
378-057.875:81'233+316.454.52+81'233
Ф 32


    Федосова, Ганна Леонідівна.
    Соціально-психологічні умови подолання комунікативних бар'єрів студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Федосова Ганна Леонідівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 300 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 169-187. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
студенти -- комунікативна діяльність -- комунікативні бар'єри
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу соціально-психологічних умов подолання комунікативних бар'єрів у студентської молоді. Розкрито сутність та основні види таких бар'єрів. Виділено чинники, які впливають на виникнення комунікативних бар'єрів. Визначено соціально-психологічні умови їх подолання. Розроблено тренінг для підготовки студентів до подолання комунікативних бар'єрів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
159.95:316.454.52+316.454.52+316.776
С 88


    Студеникин, Андрей Анатольевич.
    Влияние когнитивного стиля личности на процес общения [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Студеникин Андрей Анатольевич ; науч. рук. Белявский И. Г. ; Одесск. гос. ун-т им. И. И. Мечникова. - Киев, 1999. - 183 с. : табл. - Библиогр.: с. 157-174. -
УДК
Рубрики: Общая психология--Когнитивный стиль личности--Диссертации
   Общая психология--Общение--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
когнитивный стиль -- интелект -- полезависимость -- поленезависимость -- социальная перцепция -- мотивация общения
Анотація: Диссертационное исследование посвящено раскрытию возможностей прогнозирования в сфере общения в когнитивном стиле. Выявлены связи когнитивного стиля с особенностями социальной перцепции и их проявлений в коммуникативной деятельности, раскрыты психологические механизмы, которые приводят к появлению этих связей. Проанализированы особенности некоторых параметров когнитивного стиля, показан характер взаимоотношений между ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, г. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Белявский, Илья Григорьевич \науч. рук.\; Одесский государственный университет имени. И. И. Мечникова (Одесса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
37.013+316.454.52+81'233+37.064.2
Т 50


    Тоба, Маріанна Василівна.
    Психологічні детермінанти діалогового педагогічного спілкування [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тоба Маріанна Василівна ; наук. кер. Орбан-Лембрик Л. Е. ; Прикарпат. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 1999. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 143-159. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Діалогове спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
діалог -- діалогове спілкування -- педагогічна діяльність -- міжособова взаємодія -- педагогічне спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант діалогового педагогічного спілкування. Виявлено психологічні чинники, що детермінують стильові особливості педагогічного спілкування. Показано взаємозв'язок між стильовими особливостями педагогічного спілкування і особливостями системи ціннісних орієнтацій вчителя, розвитком у нього емпатії та рівнем ригідності пізнавальних процесів. Розроблено і апробовано методику формування у майбутніх учителів підготовленості до діалогічності спілкування з учнями.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна \наук. кер.\; Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
378-057.875:37.011.3-051+316.454.52+81'233
Т 50


    Тодорова, Ирина Степановна.
    Психологические факторы подготовки будущих учителей к диалогическому общению [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тодорова Ирина Степановна ; науч. рук. Киричук А. В. ; Киев. ордена. Ленина и ордена Октябрьской Революции гос. ун-т им. Т. Г. Шевченко. - Киев, 1988. - 172 с. - Библиогр.: с. 135-160. -
УДК
ББК 81'233
Рубрики: Педагогическая психология--Диалогическое общение--Диссертации
   Возрастная психология--Будущие учителя--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
педагогическое общение -- диалогическое общение -- будущие учителя -- социально-психологическая подготовка
Анотація: В исследовании выявлены три уровня в развитии диалогического педагогического общения и разработана методика их оценки. Получены данные о ситуативной устойчивости уровня диалогического педагогического общения и связи его с социометрическим статусом студента. Показано влияние ряда личностных качеств и характера профессиональных представлений студентов о целях и методах педагогического взаимодействия на эффективность их подготовки к диалогическому общению.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Киричук, А. В. \науч. рук.\; Киевский ордена Ленина и ордена Октябрьской Революции государственный университет имени Т. Г. Шевченко (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
316.454.52+316.776
К 43


    Кириленко, Валерий Вадимович.
    Психологические условия повышения эффективности информационной функции общения школьников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кириленко Валерий Вадимович ; науч. рук. Бех И. Д. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1991. - 165 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 128-143. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Общение--Диссертации
Кл.слова (ненормовані):
ИНФОРМАЦИЯ -- информационная функция -- ОБЩЕНИЕ -- ШКОЛЬНИКИ -- коммуникативные возможности
Анотація: Диссертация посвящена изучению психологических условий повышения эффективности информационной функции общения школьников. В работе дана содержательная психологическая характеристика обмена учебной информацией в процессе делового общения учащихся старших классов. Обмен информацией школьников рассматривался с позиций метода информационного моделирования. Разработаны алгоритмы информационного общения школьников в системе "ученик-ученики". Установлены критерии речевого взаимопонимания и взаимодействия. Выявлены механизмы восприятия, понимания и обмена учебной информацией в процессе общения старшеклассников.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Бех, Иван Дмитриевич \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
37.015.3:159.928+316.454.52+81'233
В 67


    Волошина, Неоніла Вікторівна.
    Формування комунікативних здібностей старшокласників [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волошина Неоніла Вікторівна ; наук. кер. Ануфрієва Н. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2008. - 2008 с. - Бібліогр.: с. 159-180. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативні здібності--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
старшокласники -- формування -- комунікативні здібності -- потреба в спілкуванні -- міжособистісні стосунки -- соціально-психологічне навчання -- тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ануфрієва, Наталія Михайлівна \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

18.
37.015.3:159.922.7+316.454.52+316.47
В 19


    Василевская, Елизавета Владимировна.
    Психологические особенности делового общения старшеклассников [Рукопись] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Василевская Елизавета Владимировна ; науч. рук. Побирченко Н. А. ; Науч.-исслед. ин-т психологии УССР. - Киев, 1985. - 138 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 115-131. -
УДК
Рубрики: Педагогическая психология--Деловое общение--Диссертации
   Возрастная психология--Старшеклассники--Диссертации

Кл.слова (ненормовані):
общение -- старшеклассники -- деловое общение -- социальное познание

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Побирченко, Н. А. \науч. рук.\; Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
316.62-057.87+316.454.52+81'233
В 58


    Власенко, Людмила Василівна.
    Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Власенко Людмила Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2005. - 196 с. : табл. - Бібліогр.: с. 175-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Культура спілкування--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
культура спілкування -- комунікативна компетентність -- соціальний інтелект -- фрустраційна толерантність -- професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

20.
378-057.875:34-051+316.454.52+81'233
Б 61


    Білоножко , Анжела Володимирівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Білоножко Анжела Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. - Одеса, 2008. - 204 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-205. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Комунікативна культура--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна культура -- комунікативна діяльність -- комунікативні вміння -- майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
Статистика
за 18.08.2024
Кількість запитів 52495
Кількість відвідувачів 901
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя