Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.011.3-051<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописний текст
Автор(и) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Назва : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:37.01/Б 82-038524 рукописний текст
Автор(и) : Борденюк , Ольга Васильевна
Назва : Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1983
Кільк.характеристики :153 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 121-135.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Профессиональное самосовершенствование
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовоспитание--самосовершенствование--студент--учитель--будущие учителя--профессиональное совершенствование
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+3164/Г 15-230797 рукописний текст
Автор(и) : Галян, Олена Іванівна
Назва : Співвідношення імперативності та діалогічності у стильовій характеристиці діяльності вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1999
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-186.
УДК : 37.011.3-051+316454.52:37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 316454.52:37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Діяльність вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--активність--монологічна стратегія--діалогічність--імперативність--навчальний процес
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.947+37.011.3-/Д 40-040691 рукописний текст
Автор(и) : Джужа, Надежда Федоровна
Назва : Специфика волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 154-172.
УДК : 159.947+37.011.3-051+37.013 + 159.947 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Воля
Педагогическая психология-- Педагогическая деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): воля--волевые компоненты--профессионально-педагогическая деятельность--педагог--волевая регуляция
Анотація: Диссертация посвящена специфике волевых компонентов в структуре профессионально-педагогической деятельности. В работе представлен системный подход к изучению профессиональной деятельности в психологии. Изложена проблема воли и волевой регуляции в психологии. Изучена структура волевой сферы личности педагога и специфика волевой регуляции педагогической деятельности. Представлены основные этапы и психологические особенности процесса формирования эффективной волевой регуляции педагогической деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/И 18-020582 рукописний текст
Автор(и) : Иванчук, Ирина Адамовна
Назва : Влияние познавательного стиля на систему способов деятельности педагога и пропагандиста : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 1987
Кільк.характеристики :158 с.: табл., рис.
Колективи : (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 131-153.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Познание
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): познание--деятельность педагога--педагог--пропагандист
Анотація: В диссертации выявлено действие закономерности связи познавательной структуры и операций в познании человека человеком. В работе обнаружена связь дифференцированности познавательной структуры, соответствующей социальной перцепции, с параметром когнитивного стиля "психологическая дифференцированость". проанализированы особенности некоторых параметров стиля. Способ строения структуры и стиль познания рассмотрены как компоненты целостной системы регуляции коммуникативной деятельности на уровне способов ее осуществления.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:37.091.12./К 90-021996 рукописний текст
Автор(и) : Кулик, Світлана Миколаївна
Назва : Психологічні особливості управління професійною адаптацією вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :209, [25] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-208.
УДК : 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.332+37.011.3-051 + 005.32:37.091.12.011.3-051]-044.33 + 37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--професійна адаптація--професійне вигорання--управління адаптацією--професійна адаптація вчителів--керівники шкіл
Анотація: Дисертацію присвячено психологічним особливостям управління професійною адаптацією вчителів. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з проблеми управління професійною адаптацією вчителів. Розкрито психологічні особливості процесу професійної адаптації вчителів (зміст, структуру, функції).Показано, що у практиці управління професійною адаптацією вчителів існує ряд психолого-управлінських проблем, які проявляються у недостатньому рівні забезпечення власне професійної та соціально-психологічної адаптації вчителів, виражених ознак дезадаптації, агресивності педагогічних працівників , а також недостатній психологічній компетентності керівників шкіл з означеного напрямку управління.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописний текст
Автор(и) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Назва : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Т 35-265816 рукописний текст
Автор(и) : Терещук, Сергій Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти комунікативного потенціалу вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2001
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-205.
УДК : 37.011.3-051+37.013+81'233 + 37.011.3-051 + 37.013 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна діяльність--комунікативний потенціал--педагогічна діяльність--комунікативна підготовка--студентська група--майбутній педагог
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних детермінант комунікативного потенціалу вчителя, виявленню шляхів його актуалізації на етапі вузівської підготовки майбутнього педагога. Уточнені і конкретизовані уявлення про зміст, сутність та особливості комунікативного потенціалу вчителя, виокремлено його психологічну та соціальну основу. Обґрунтована доцільність комунікативної підготовки майбутніх спеціалістів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописний текст
Автор(и) : Черненький, Юрій Петрович
Назва : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Щ 61-050776 рукописний текст
Автор(и) : Щербан, Тетяна Дмитрівна
Назва : Професійне становлення молодого вчителя як психологічна проблема : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :160 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-160.
УДК : 37.011.3-051+37.013 + 37.011.3-051 + 37.013
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна діяльність--молодий вчитель--педагогічні задачі--комунікативна компетентність
Анотація: В дослідженні виділені психологічні умови цілеспрямованого і продуктивного професійного становлення вчителів-початківців. Обгрунтована методика діагностики ефективності процесу професійного становлення молодих учителів. Апробована модель управління процесом формування у початківців когнітивної основи прийняття педагогічниїх рішень і розвитку їх комунікативної компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ю 74-264216 рукописний текст
Автор(и) : Юрківський, Євген Володимирович
Назва : Психологічні детермінанти конфліктності вчителя у педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Тернопіль, 2001
Кільк.характеристики :176 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-161.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064+316.48 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064 + 316.48
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Конфліктність-- Педагогічна діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфліктність--педагогічний конфлікт--психологічні детермінанти--педагогічна взаємодія--діалогічне спілкування
Анотація: Дисертація присвячена психолого-педагогічному обгрунтуванню джерел, причин та умов виникнення і розвитку конфліктних ситуацій у загальноосвітній школі, шляхів та способів профілактики і конструктивного вирішення негативних конфліктів в навчально-виховному процесі та у вчительському колективі. Виявлені суттєві відмінності конструктивних та деструктивних конфліктів у практичній діяльності вчителів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Я 14-137096 рукописний текст
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2000
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис., ил.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+159.955.4 + 37.011.3-051 + 159.955.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--особистісна рефлексія--вчитель початкових класів--особистісне становлення
Анотація: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 12729
Кількість відвідувачів 725
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя