Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./П 30-635403 рукописний текст
Автор(и) : Петренко, Ірина Володимирівна
Назва : Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-211.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна успішність--саморегуляція--особистісний розвиток--самоконтроль
Анотація: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Я 22-076340 рукописний текст
Автор(и) : Яворская-Ветрова, Ирина Викторовна
Назва : Особенности субъектного развития младших школьников с различной результативностью учебной деятельности : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1994
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 160-178.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Субъектность
Педагогическая психология-- Учебная деятельность
Возрастная психология-- Младшие школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): субъектность--учебная деятельность--субъект-объектные отношения--мотивационная система--самооценка--младшие школьники--успеваемость--образ "я"
Анотація: В данной диссертации исследуется проблема становления субъектности младших школьников. Осуществлен компонентно-структурный анализ субъектных характеристик младших школьников в учебной деятельности . Раскрыты особенности функционирования и специфика субъектного развития младших школьников с разной успешностью учебной деятельности. Выявлены особенности становления субъектных характеристик учащихся в различных типах учебных заведений.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 138953
Кількість відвідувачів 1950
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя