Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.015.3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописний текст
Автор(и) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Назва : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :221 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.018.1/А 56-603616 рукописний текст
Автор(и) : Альперіна, Вікторія Юхимівна
Назва : Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :165 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 148-163.
УДК : 37.015.3+37.018.1:81'243+81'243 + 37.015.3 + 37.018.1:81'243 + 81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Домашнє навчання
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): онтогенез--мовленнєвий розвиток--навчання--білінгвізм--домашня освіта--сімейна система
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження особливостей мовленнєвого розвитку дитини у процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально долведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника в умовах білінгвізму набирає специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім"ї при здійсненні раннього навчання. Доведено, що раннє навчання інозумній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли навчання здійснюється як домашня освіта, а родина включається у цей процес як цілісна сімейна ситема. Розроблено психолого-педагогічні засоби і методи організації домашнього навчання іноземній мові, які можуть бути використані широким батьківським загалом в процесах організації домашнього навчання дітей раннього та молодшого дошкільного віку іноземній мові.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/А 65 рукописний текст
Автор(и) : Андрєєва, Ярослава Федорівна
Назва : Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Біібліогр.: с. 175-186.
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Читання тексту
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): читання--текст--комунікативна компетентність--діалогічна взаємодія
Анотація: Дисекртація присвячена формуванню в учнів старших класів прийомів діалогічного читання тексту, які є провідними чинниками, що визначають результативність читацької діяльності. Визначено структуру і психологічні механізми діалогічного читання. Виявлено психологічні характеристики тексту, що зумовлюють активну взаємодію читача з ним. Обгрунтовано критерії сформованості комунікативної читацької компетентності, яка є однією із складових загальної читацької компетентності. Виявлено комплекс психолого-педагогічних умов, що забезпечують формування прийомів діалогічного читання в процесі вивчення творів художньої літератури. Розроблено та апробовано програму їх формування.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.072:159.953/Г 93-096841 рукописний текст
Автор(и) : Губа, Наталия Александровна
Назва : Критерии и показатели измерения обучаемости в младшем школьном возрасте : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1994
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 120-146.
УДК : 159.9.072:159.953.5+37.015.3 + 159.9.072:159.953.5 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая и возрастная психология-- Обучаемость
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обучаемость--зона ближайшего развития--уровень интелектуального развития--коэффициент интелектуального развития--умственный возраст--младшие школьники
Анотація: Установлено, что основным критерием обучаемости является зона ближайшего развития, который имеет своё выражение в коэффициенте интеллектуального потенциала. При определении успешности в обучении коэффициент интеллектуального потенциала является более прогностическим предиктором, чем уровень интеллектуального развития и коэффициент интеллектуальности. Разработанная методика измерения ЗБР и КИП, является валидной и надёжной благодаря чему школьный практический психолог может пользоваться ею при диагностики умственного развития учащихся младших классов.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.5+37.015./З-12-181604 рукописний текст
Автор(и) : Заярна, Ірина Миколаївна
Назва : Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2001
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-196.
УДК : 159.923.5+37.015.3 + 159.923.5 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивні структури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні структури--студенти--концептуальні знання--експериментально-генетичний метод--структура експертного знання--тезаурус
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3+37.091.3/І-24-925513 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Розвиток у старшокласників діалогічних якостей пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :253 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-184.
УДК : 37.015.3+37.091.31-059.2 + 37.015.3 + 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--діалогічні якості--педагогічні впливи--змістовні впливи--дискретні впливи--інтелектуально-рефлексивні впливи--особистісно-рефлексивні впливи--характеристики пізнавальної ситуації
Анотація: У дисертації визначено діалогічні якості пізнавальної діяльності особистості: толерантність по відношенню до інших, навіть протилежних точок зору; здатність обґрунтовувати свою позицію; здатність до співпраці з партнерами по спілкуванню в процесі розв'язання завдань; здатність аналізувати свої судження, порівнювати їх з точкою зору партнера по спілкуванню; здатність до творчого розв'язання проблемних завдань. Доведено, що педагогічні впливи вчителя на старшокласників сприяють діалогічному наповненню мотиваційної, змістовної, операційної сторін пізнавальної діяльності. З'ясовано характеристики пізнавальної ситуації, які активізують мислення особистості та розвиток діалогічних якостей пізнавальної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/С 79 рукописний текст
Автор(и) : Степанов, Олександр Максимович
Назва : Динаміка взаємозв'язків у системі навчальних навичок і вмінь молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1974
Кільк.характеристики :159 с.: табл., рис.
Колективи : Науково-дослідний інститут психології УРСР (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 147-159.
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навички і вміння
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): формування навичок--формування вмінь--молодші школярі--навички читання--спеціально організоване навчання--прийоми аналізу--прийоми синтезу--зв'язок між навичками і вміннями
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей формування навичок і вмінь молодших школярів в умовах звичайного навчання та в умовах спеціально організованого навчання. Вивчається структура системи взаємозв'язків між навичками і вміннями у молодших школярів, вплив навчання на зміну взаємозв'язків між навичками і вміннями.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5+37.013+/Г 61-351754 рукописний текст
Автор(и) : Головская, Ирина Георгиевна
Назва : Эмоциогенные компоненты дидактического материала как условие развития учебной деятельности : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1993
Кільк.характеристики :175 с.
Колективи : Институт психологии АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 119-139.
УДК : 159.953.5+37.013+37.015.3 + 159.953.5 + 37.013 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Учебная деятельность-- Эмоции
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоции--познавательная деятельность--эмоциогенные ситуации--учебная деятельность
Анотація: В исследовании раскрыта роль эмоциональных факторов в оптимизации учебной деятельности младших школьников. Определены психологические условия моделирования эмоциогенных ситуаций. Разработана система методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций в учебном процессе. Создана и апробирована система психологической подготовки студентов пединститута к использованию методик и приемов моделирования эмоциогенных ситуаций с целью повышения эффективности учебной деятельности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.953.5:37.016:/Г 82-893092 рукописний текст
Автор(и) : Гришин, Владимир Вениаминович
Назва : Психологические закономерности формирования геометрических понятий у школьников : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1982
Кільк.характеристики :171 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 131-146.
УДК : 159.953.5:37.016:513+37.015.3 + 159.953.5:37.016:513 + 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Формирование понятий
Возрастная психология-- Школьники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мышление--школьники--мыслительные действия--формирование понятий--анализ проблемной ситуации
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 37.015.3/М 17
Автор(и) : Максим О. В.
Назва : Психологічні механізми адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції до соціокультурного середовища
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 346-354 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 353 (3 назви)
УДК : 37.015.3
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморегуляція--самоконтроль--самокорекція--самооцінка--адаптація--рефлексія--емпатія
Анотація: Стаття розкриває соціально-психологічні аспекти адаптації дітей з порушеннями розвитку саморегуляції. розглянуто та описано деякі психологічні механізми адаптації дітей до соціокультурного середовища.
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 24701
Кількість відвідувачів 1190
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя