Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.07:005.95<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:005.95+005./И 17-854127 рукописний текст
Автор(и) : Івкін , Володимир Миколайович
Назва : Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :373 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 342-373.
УДК : 37.07:005.95+005.32 + 37.07:005.95 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні організації--менеджери середньої освіти--психологічна готовність--управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:005./Б 12-852178 рукописний текст
Автор(и) : Байрамуков, Магомет Іссайович
Назва : Психологічні особливості організаторської діяльності менеджера освіти в умовах Карачаєво-Черкеської республіки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :172 с.: табл., рис.
Колективи : Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 156-165.
УДК : 005.32+37.07:005.95 + 005.32 + 37.07:005.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Організаторська діяльність
Географіч. рубрики: Карачаєво-Черкеська республіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджмент--організаторська функція--етнопсихологія--цілепокладання--управлінське спілкування
Анотація: Основну увагу спрямовано на визначення резервів гармонізації особистісного сприймання вчителями цільових орієнтувань роботи школи, а також оптимізації управлінського спілкування і психологічного клімату. Виділено компоненти управлінської діяльності менеджера освіти, які пов`язані з етнопсихологічними особливостями об`єктів управління; визначено роль цілепокладання і управлінського спілкування як ключових компонентів організаторської діяльності директора школи; обгрунтовано відповідні теоретико-методичні засади дослідження. Сформульовано правило "однорідного стилю в управлінні", показано, що його порушення в роботі поліетнічного колективу призводить до значних негативних наслідків. На основі соціометричного аналізу структури професійних груп вчителів виявлена стійка тенденція переважання виборів за ознакою належності суб`єкта і об`єкта до спільної етнічної групи. Встановлено, що роль негативних емоційних станів етнічного походження суттєво знижується за рахунок раціоналізації стосунків у процесах спільної діяльності членів педколективу. Показано також, що за головними резервами удосконалення організаторської діяльності директора школи у Карачаєво-Черкеській республіці є підвищення психологічної культури і етнопсихологічної компетентності та спирання на молрально цінні традиції і звичаї горців у діяльності всіх суб`єктів педагогічного процесу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32+37.07:005./В 64-621033 рукописний текст
Автор(и) : Вознюк , Алла Вікторівна
Назва : Формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників : дис. ... канд психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :318 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 169-191.
УДК : 005.32+37.07:005.95 + 005.32 + 37.07:005.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Керівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педегогічні працівники--психологічна готовність--керівники--освітні організації
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу осбливостей формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної теми. В дослідженні розкрито сутність атестації педагогічних працівників та її роль в діяльності освітньої організації; визначено психологічні особливості управління атестацією педагогічних працівників. Охарактеризовано зміст і структуру психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестацією педагогічних працівників. Проаналізовано рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічних працівників за окремими компонентами ( мотиваційним, когнітивним, операційним, особистісним) та загалом. Досліджено взаємозв`язок між рівнями сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління атестаціє. педагогічних працівників та організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.32:331.101.3+/П 16-558443 рукописний текст
Автор(и) : Панчук, Тетяна Володимирівна
Назва : Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :227 с.: табл., рис.
Колективи : Центральний інститут післядипломної педедагогічної освіти АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-183.
УДК : 005.32:331.101.3+37.07:005.95 + 005.32:331.101.3 + 37.07:005.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація--управлінська діяльність--активність особистості--професійне вдосконалення--керівництво навчальним закладом
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі впливу на управління з боку мотиваційної сфери директора школи. Визначено особливості прояву різних видів активності у процесі виконання управлінських функцій залежно від типу мотивації управління та виділено сукупність зовнішніх ознак поведінки, адекватних різним типам мотивації директорів шкіл до підвищення кваліфікації. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та щодо розподілу директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.944.4+37.07:0/П 16-135907 рукописний текст
Автор(и) : Паньковець, Віталій Леонідович
Назва : Психологічні чинники професійного стресу менеджерів освітніх організацій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :269 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 159.944.4+37.07:005.95 + 159.944.4 + 37.07:005.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія-- Менеджери освіти-- Професійний стрес
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менеджери освіти--професійниц стрес--подолання стресу--типи менеджерів--професійний стрес
Анотація: Дисертацію призначено аналізу психологічних чинників професійного стресу у менеджерів освітніх організацій. Робота містить теоретичне обґрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з даної проблеми. Розкрито сутність професійного стресу та психологічні особливості його виникнення у менеджерів освітніх організацій. Встановлено зв'язок між рівнем професійного стресу та психологічними чинниками, які пов'язані з організаційно-професійним середовищем та особистісними характеристиками менеджерів. Розкрито вплив низки професійно-організаційних та соціально-демографічних чинників на рівень професійного стресу. Розроблено технологію психологічної підготовки менеджерів освіти щодо профілактики та подолання професійного стресу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.07:005.95+37.0/Ч-49-519637 рукописний текст
Автор(и) : Чернышева, Анна Павловна
Назва : Организаторский опыт директора школы как фактор совершенствования руководства педагогическим коллективом : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1975
Кільк.характеристики :147,[7] с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 134-147.
УДК : 37.07:005.95+37.091.113 + 37.07:005.95 + 37.091.113
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Руководство учебным заведением
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): руководство школой--директорская деятельность--организаторский опыт--профессиональный стаж--эффективность руководящей деятельности--классный руководитель
Анотація: Диссертация посвящена изучению взаимосвязи специфики организаторского опыта с различными факторами, опосредующими эффективность деятельности директора школы. Выяснен характер связи между профессиональным стажем директора школы по управлению педколлективом и структурой трудностей в его работе. Определены факторы совершенствования деятельности директора школы. Изучены виды общественно-организаторского опыта, которые играют существенную роль в овладении искусством управления коллективом.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 11976
Кількість відвідувачів 346
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя