Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=37.091.315.7<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.315.7+37.0/Г 27-652659 рукописний текст
Автор(и) : Гебос А. И.
Назва : Зависимость эффективности программированного обучения от способов активизации познавательной деятельности учащихся : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1969
Кільк.характеристики :399 с.: табл., рис.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 361-395.
УДК : 37.091.315.7+37.091.33:001.895 + 37.091.315.7 + 37.091.33:001.895
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Познавательная деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обучение--программированное обучение--познавательная деятельность--активизация--ученики
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дітюк П. П.
Назва : До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 123-132 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примітки : Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
УДК : 37.091.315.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня система--вчитель--учень--навчання--мета --завдання
Анотація: В статті розглянуто та певною мірою розвинуто деякі положення концепції Ю. І. Машбиця про діяльність підходу до навчання як до управління учбовою діяльністю. Проаналізовано найпростішу ієрархію управління учбовою діяльністю, розглянуто позиції системи освіти, вчителя та учня щодо їхньої мети, напрямків та способів її досягнення, основні завдання управління навчанням
Знайти схожі

 
Статистика
за 05.09.2024
Кількість запитів 61703
Кількість відвідувачів 1285
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя