Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=373.5:316.334.55<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванцанич В. І.
Назва : Психологічні складові стресостійкості школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 115-122. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
УДК : 373.5:316.334.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресостійкість--чинники стресостійкості--компоненти стресостійкості--стресостійкість школярів--стреси у школярів--стресові ситуації--стресори--рівні стресостійкості
Анотація: У статті проаналізовано наукові уявлення вчених щодо проблеми структури стресостійкості особистості. Описані причини стресів у школярів, сутність стресостійкості, чинники стресостійкості, особливості прояву сформованої стресостійкості учнів. Зауважується, що часто складовими стресостійкості особистості різні автори називають фактично її чинники, передумови, якості, які проявляються за певних рівнів стресостійкості. Однак, на наш погляд, підміна понять "складова" та "чинник" веде до упущення з виду дослідника самої сутності і специфіки стресостійкості як психологічного утворення, яке не зводиться до суми рівня тривожності, впевненості у собі, вольових якостей, тощо, і яке проявляє себе у ситуації стресу. Обгрунтовується структура стресостійкості як властивості особистості, що неодмінно проявляється у стресовій ситуації (якого б рівня вона не була), як взаємозв'язок такихкомпонентів: оцінвання ситуації та себе у ній, емоційні переживання з приводу стресової ситуації та їх свідомий контроль, дії з приводу стресора (прийняття рішення про які здійснюється на підгрунті наявних у людини інстинктів, знань про стресори такого виду та способи їх нейтралізації, попереднього досвіду подолання стресових ситуацій).
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванцанич В.В.
Назва : Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 116-124 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
УДК : 373.5:316.334.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресостійкість--особистість школяра--стресостійкість школярів--чинники стресостійкості--компоненти стресостійкості
Анотація: У статті акцентується увага на важливому завдання соціальних інституцій різного рівня, що займаються вихованням підростаючого покоління, - сприяння розвитку таких характеристик молоді, які б забезпечували високий рівень її стресостійкості. Проаналізовані наукові уявлення вчених щодо проблеми структури стресостійкості особистості. Описані причини стресів у школярів, сутність стресостійкості, чинники стресостійкості, особливості прояву сформованої стресостійкості учнів. Обгрунтовується структура стресостійкості як властивості особистості, що неодмінно проявляється у стресовій ситуації : оцінюванні ситуації та себе у ній, емоційні переживання з приводу стресової ситуації та їх свідомий контроль, дії з приводу стресора (прийняття рішення про яке здійснюється на підгрунті наявних у людини інстинктів, знань про стресори такого виду та способи їх нейтралізаці, попереднього досвіду подолання стресових ситуацій).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Іванцанич В.В.
Назва : Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 89-99 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
УДК : 373.5:316.334.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): релігійні громади--особистість--школярі--екосистема формування особистості--психологічний вплив
Анотація: У статті обгрунтовується, що релігійні громади володіють значним потенціалом впливу на особистість та забезпечення її психологічного здоров'я. Психологічний зміст діяльності релігійних громад розкривається через вплив на внутрішні регулятори поведінки її об'єктів та суб'єктів. Релігійна громада, до якої належать значущі для дитини люди, є важливою екосистемою формування особистості загалом та її психологічних особливостей зокрема. Релігійна громада виступає також своєрідною психотерапевтичною групою - взаємодія з її членами сприяє перебудові свідомості: зняття стресу, катарису, медитації, духовній насолоді. Окрім того, вона дає відчуття приналежності до групи, до вищої духовної інстанції через спілкування, церковну благодійність, молитву тощо. Психологічну сутність соціальної діяльності релігійних громад можна охарактеризувати таким чином: наповнення життя людини сенсом, надання людині відчуття опри у житті, надання підтримки особимстості у складних життєвих обставинах, сприяння адаптації особистості до змінених умов життя у теперішній час та формування здатності до адаптації у майбутньому, зміцнення власної духовної позиції через допомогу іншим. Залучення школярів до діяльності релігійних громад як її об'єктив чи суб'єктив передбачає вплив на формування важливих внутрішніх структур особистості учнів та їхньої поведінки загалом.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 70237
Кількість відвідувачів 900
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя