Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=378-057.875:159.9-051<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/Д 76-686903 рукописний текст
Автор(и) : Дружиніна, Інна Анатоліївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :239 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.225-252.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--ідентифікація--криза ідентичності--професійна ідентичність--майбутній практичний психолог--структурні компоненти ідентичності--тренінг професійної діяльності
Анотація: Дисертація є теоретичним та емпіричним дослідженням провідних чинників і особливостей розвитку професійної ідентичності у студентів, що освоюють спеціальність практичного психолога. У роботі проаналізовано основні підходи до вивчення феноменів ідентичності та ідентифікації. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності, яка постає як результат процесів професійного самовизначення і самоорганізації. Виділено складові професійної ідентичності психолога, які забезпечують успішність його діяльності як фахівця-практика: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий, а також досліджено динаміку формування означених складових у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку професійної ідентичностімайбутніх психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми відповідного спрямування, побудованої на принципах активного навчання. Результати проведеного формувального дослідження виявили ряд позитивних змін у виділених складових професійної ідентичності досліджуваних експериментальної групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 46-229896 рукописний текст
Автор(и) : Скулиш, Наталія Євгенівна
Назва : Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-185.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотиваційні чинники--креативна активність--новизна діяльності--престиж--мотивація професіоналізму--студент-психолог
Анотація: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4+378-057/Ш 23-674269 рукописний текст
Автор(и) : Шапошникова , Юлія Геннадіївна
Назва : Психологічні особливості рефлексивних компронентів у професійному становленні практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :233 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-201.
УДК : 159.955.4+378-057.875:159.9-051 + 159.955.4 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--професійне становлення--особистісне ставлення--рефлексія--особистісна рефлексія--професійна діяльність
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей рефлексивних компонентів у професійному становленні практичного психолога. В ній з"ясовано місце та характер значущих рефлексивних компонентів у професійному становленні майбутніх практичних психологів. Досліджено особливості та специфіку розгортання особистісної рефлексії та рефлексії фахової діяльності студентів-психологів за роки фахової підготовки. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку рефлексивної сфери студентів-психологів є впровадження у навчальний процес тренінгової програми розвитку професійнеої рефлексії, побудованої за принципами інтегрованого соціально-психологічного тренінгу, за умови організації навчальної діяльності на засадах суб"єкт-суб"єктної взаємодії з викладачами, високого рівня проблемності, інтегративності та адекватного відображення суттєвих характеристик професійного середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 15-515390 рукописний текст
Автор(и) : Бадалова , Марина Вікторівна
Назва : Формування в майбутніх психологів інтелектуальної готовності до розв`язування консультативних задач : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 190-206.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практичний психолог--інтелектуальна готовність--консультативна задача--інтелектуальна готовність
Анотація: В роботі досліджено можливості формування у студентів-майбутніх практичних психологів інтелектуальної готовності до консультативної діяльності. Визначено загальні характеристики консультативних задач, а також способи та засоби їх розв"язання. Запропоновано теоретичну модель інтелектуальної готовності практичних психологів до розв"язування консультативних задач; на базі цієї моделі розроблено психодіагностичний комплекс. Його застосування й обробка отриманих даних за допомогою копеляційного, кластерного і факторного аналізу дозволили виділити інтелектуальні детермінанти успішного розв"язування консультативних задач. Розроблено й успішно опробовано тренінг формування в майбутніх психологів головних компонентів дослідженої інтелектуальної готовності. основні результати дисертаційного дослідження знайшли застосування у спеціальній підготовці практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Б 81-549402 рукописний текст
Автор(и) : Бондаренко, Ірина Ігорівна
Назва : Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-182.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професійна адаптація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка психологів--професіоналізація психологів--професійна адаптація--психолог-практик--психологічні умови
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 52-027489 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-172.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--практичний психолог--рефлексивно-професійний тренінг--майбутні психологи
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54+/К 90-508296
Автор(и) : Куліш, Віктор Іванович
Назва : Особливості усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :237 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-202.
УДК : 159.923.2:331.54+378-057.875:159.9-051 + 159.923.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна самореалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація особистості--професійна самореалізація--перспектива--усвідомлення--студенти-психологи
Анотація: У дисертації наведено теоретичне обгрунтування та результати емпіричного вивчення проблеми усвідомлення майбутніми психологами перспектив професійної самореалізації, вивчено критерії та рівні усвідомлення, з'ясовано зв'язок усвідомлення професійних перспектив з особистісними властивостями студентів старших курсів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.323:378/Ч-12-547779 рукописний текст
Автор(и) : Чала, Юлія Миколаївна
Назва : Особливості набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2012
Кільк.характеристики :302 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-222.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно значущий досвід--особистісний досвід--соціальний досвід--мнемічний досвід--досвід психологічної освіченості--майбутні психологи
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей та передумов набуття професійно значущого досвіду майбутніми психологами під час їх навчання у вищій школі.У роботі розроблено модель професійного досвіду майбутнього психолога, виокремлено компоненти досвіду та охарактеризовано функції, властиві кожному компонентові. Зазначено, що професійний досвід вміщує три шари: особистісний, соціальний та мнемічний. Було підтверджено гіпотезу дослідження про те, що процес набуття майбутніми психологами професійно значущого досвіду детермінується дотриманням комплексу особливостей - залучення студентів до участі в різних видах професійно-нормативних стосунків, зокрема в рольових іграх, бесідах, дискусіях, тренінгах.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/З-13-459011 рукописний текст
Автор(и) : Завіниченко, Наталя Борисівна
Назва : Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 378-057.875:159.9-051+81'23 + 378-057.875:159.9-051 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практична психологія--професійне спілкування--комунікативна компетентність--психологічні особливості--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 29-140048 рукописний текст
Автор(и) : Мартинюк, Ірина Анатоліївна
Назва : Розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів для роботи в початковій школі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :205 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.172-192.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Вікова психологія-- Майбутні психологи-- Початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільний психолог--особистісна підготовка--психолог-практик--професійні якості--студенти
Анотація: У роботі розкривається значущість особистісного аспекту в підготовці психолога для роботи в початковій школі. Висвітлюється розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах навчання у вузі. В ході дослідження встановлено, що успішність роботи психолога з учнями молодшого шкільного віку зумовлюється певним комплексом професійно важливих якостей. Запропоновано перелік із 48 таких якостей, об'єднаних у 12 груп за критерієм семантичної спільності. Встановлено, що надзвичайно важливою для розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців є орієнтація процесу підготовки на максимальне наближення навчання до вимог діяльності. Створено тренінгову програму, спрямовану на розвиток професійно важливих якостей у майбутніх психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописний текст
Автор(и) : Міхно, Катерина Олексіївна
Назва : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:159.9-0/Н 34-432637 рукописний текст
Автор(и) : Наумчик, Нина Васильевна
Назва : Эмоциональные и поведенческие составляющие в системе личностных характеристик будущих психологов : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Киев, 2005
Кільк.характеристики :184 с.: рис., табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка АПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 158-184.
УДК : 159.923.3:159.9-051-057.875+378-057.875:159.9-051 + 159.923.3:159.9-051-057.875 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- Личностные качества
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): качества личности--эмоциональные тенденции--поведенческие тенденции--личностные характеристики--типы темперамента--ценностность--идентификация
Анотація: Диссертационная работа посвящена исследованию особенностей и системных оснований общих тенденций эмоциональной сферы и поведения студентов-психологов. Исследование выполнено в контексте изучения проблемы личностного соответствия специалистов-психологов профессиональным требованиям и поиска путей достижения этого соответствия. Проведен содержательный анализ эмоциональных и поведенческих тенденций личности, определены их место и значение в профессиональной деятельности психолога, построены их теоретические модели. Определены направления углубленного экспериментального изучения оснований и связей исследуемых личностныххарактеристик.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописний текст
Автор(и) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Назва : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Т 35-940274 рукописний текст
Автор(и) : Терлецька, Лариса Гаріївна
Назва : Рольова гра як засіб формуваня професійно-значущих якостей майбутнього практичного психолога : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :175 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б. Грінченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-160.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійні якості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній психолог--професійні якості--рольова гра--практичний психолог--професійне становлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню процесу формування професійно значущих якостей майбутнього практичного психолога: професійно-психологічної рефлексії та саморефлексії, діапазону репертуару професійних ролей, уявлень про образ практичного психолога, адекватності образу "Я", оптимальності психічного стану.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/А 72-998573 рукописний текст
Автор(и) : Антонова, Наталія Олександрівна
Назва : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :450 с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 347-388.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.2:331.54 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.2:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна діяльність-- Майбутні психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--готовність до професійної діяльності--передпрофесійна діяльність--професійна ідентичність--психологічна зрілість--професійна мотивація--майбутній психолог
Анотація: В роботі охарактеризовано сутність, структуру й форми прояву готовності до професійної діяльності. Описано послідовні етапи процесу формування готовності до професійної діяльності. Здійснено аналіз основних наукових поглядів на сутність професійної діяльності психолога, окреслено коло професійно важливих у його діяльності якостей. Сформовано й обґрунтовано авторську концепцію готовності до професійної діяльності психолога-практика. Розроблено й апробовано комплекс діагностичних методик і процедур по дослідженню готовності до професійної діяльності майбутнього психолога.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/П 44-328800 рукописний текст
Автор(и) : Подольська, Тетяна Анатоліївна
Назва : Розвиток у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :239 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-207.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Довірливі стосунки
Педагогіічна психологія-- Майбутні психологи
Дескриптори:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): довіра--довірливі стосунки--майбутні психологи--професійна підготовка психологів
Анотація: У дисертації досліджується проблема встановлення довірливих стосунків, аналіз психологічних умов і засоби розвитку у майбутніх практичних психологів здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом. Визначено психологічну структуру довірливих стосунків майбутніх психологів в професійній взаємодії з клієнтом, з'ясовано критерії та рівні розвитку цієї структури. Досліджено сформованість компонентів психологічної структури довірливих стосунків в професійній взаємодії з клієнтом у майбутніх психологів. Розроблено та апробовано спеціалізовану психолого-педагогічну програму розвитку здатності до встановлення довірливих стосунків з клієнтом у майбутніх практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942:159.956+3/П 64-046222 рукописний текст
Автор(и) : Потапова, Валентина Дмитрівна
Назва : Розвиток функціональної системи інтуїтивно- почуттєвого відображення у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :459 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 396-441.
УДК : 159.942:159.956+378-057.875:159.9-051 + 159.942:159.956 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Інтуїція і почуття
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтуїція--інтуїтивно-почуттєве відображення--майбутні психологи--професійне навчання--психомистецький підхід--принцип процесуальності
Анотація: В дослідженні створена теоретична модель функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення, визначені її змістово-процесуальні компоненти. Сконструйовані змістово-процесуальні компоненти предметної діяльності майбутніх психологів. Експериментально перевірена дієздатність функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення та її ефективність у процесі навчання. Виявлена міра впливу гуманістично спрямованих та гуманітарно забезпечених умов навчання на розвиток функціональної системи інтуїтивно-почуттєвого відображення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Ш 37-696349 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Наталія Федорівна
Назва : Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :485 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 400-433.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--майбутні психологи--психологічна освіта--практичний психолог--формування особистості--професійна свідомість--мовленнєва компетентність--вербальна креативність
Анотація: В роботі здійснено аналіз проблеми та обґрунтовано концепт "професійна свідомість". Побудовано структурно-функціональну модель професійної свідомості та охарактеризовано специфіку професійно-психологічної свідомості. Розкрито психологічні особливості мовленнєвої репрезентації професійної свідомості та діяльності практичних психологів. Досліджено динаміку становлення професійної свідомості практичних психологів у період підготовки у внз. Виокремлено й обґрунтовано сукупність спеціальних професійних знань як складову структури свідомості практичних психологів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/Г 82-961152 рукописний текст
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теоретико-методологічні засади підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :448 с.: табл., рис. + 1 (додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 388-448.
УДК : 378-057.875:159.9-051+159.922.73-056.49 + 378-057.875:159.9-051 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Підготовка психологів-- Дезадаптовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна діяльність--підготовка психологів--дезадаптація неповнолітніх--образ я--неповнолітні--стосунки--адаптивність--психологічна травма--психологічна корекція--психологічна допомога
Анотація: В роботі визначено методологічні підходи до проблеми підготовки психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Проаналізовано детермінанти соціальної дезадаптації неповнолітніх та розроблено концепцію їх адаптації. З'ясовано типи психологічних бар'єрів майбутніх психологів на шляху до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Побудовано процесуальну модель системи підготовки майбутніх психологів до роботи з дезадаптованими неповнолітніми. Розроблено та апробовано психолого-педагогічні технології розвитку особистісно-професійних компетенцій майбутніх фахівців, необхідних для роботи з означеним контингентом. Визначено та експериментально перевірено систему психолого-педагогічних умов фасилітації підготовки психологів до роботи з девіантами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955:159.942+3/Ж 91-075790 рукописний текст
Автор(и) : Журавлева, Маргарита Олеговна
Назва : Развитие эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2014
Кільк.характеристики :206, [78] с.: табл., мал., фотогр.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка НАПН Украины (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 174-206.
УДК : 159.955:159.942+378-057.875:159.9-051 + 159.955:159.942 + 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогическая психология-- Интеллектуальная деятельность-- Профессиональная подготовка
Возрастная психология-- Студенты-психологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): эмоциональный интеллект--будущие психологи--профессиональная подготовка--будущие специалисты--студенты
Анотація: В исследовании рассмотрены внешние и внутренние факторы, влияющие на развитие эмоционального интеллекта будущих психологов. Разработана и теоретически обоснована концептуальная модель эмоционального интеллекта психологов. определены особенности и тенденции развития эмоционального интеллекта будущих психологов в процессе профессиональной подготовки. разработана и апробирована программу развития эмоционального интеллекта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 69223
Кількість відвідувачів 782
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя