Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=378.015.3:005.32<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/З-27 рукописний текст
Автор(и) : Занюк, Сергій Степанович
Назва : Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :190 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-180.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мотивація
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--розвиток мотивації--особистісна причиновість--мотиваційний тренінг--студенти
Анотація: Робота присвячена вивченню структури мотивації учіння та умов її ефективного формування у студентів вищих навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, який забезпечується розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутровення, динаміка когнітивного компоненту мотивації. Встановлено статистично значуще зростання у студентів в ході психотренінгу показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнавального, соціального престижу, досягнення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 63823
Кількість відвідувачів 899
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя