Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=81'233<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-28 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52:37.013/Г 15-283810 рукописний текст
Автор(и) : Галузяк, Василь Михайлович
Назва : Мотиваційно-ціннісні детермінанти індивідуального стилю педагогічного спілкування : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-200.
УДК : 316.454.52:37.013+37.064+81'233 + 316.454.52:37.013 + 37.064 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--спілкування--мотивація--ціннісні детермінанти--стиль педагогічного спілкування
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/П 40 рукописний текст
Автор(и) : Пляка, Любов Володимирівна
Назва : Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :241 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 217-241.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Педагогічна психологія-- Майбутні провізори
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна компентність--професійна комунікація--психологічна готовність--комунікативні здібності--я-концепція
Анотація: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.2+159.922/А 50-721300 рукописний текст
Автор(и) : Алинкіна, Дінара Едуардівна
Назва : Розвиток мовленнєвих здібностей дошкільників у різному соціокультурному оточенні : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :192 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 163-189.
УДК : 159.922.2+159.922.73-053.4+159.928.23+81'233 + 159.922.2 + 159.922.73-053.4 + 159.928.23 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Мовленнєві здібності
Вікова психологія-- Дошкільники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєві здібності--полікультурне оточення--психолого-педагогічне проектування--спілкування
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі розвитку мовленнєвих здібностей дошкільників п"ятого року життя, які виховуються в полікультурному оточенні. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток мовленнєвих здібностей дітей п"ятого року життя (на матеріалі аналізу російської та кримськотатарської мов) відбуваєтся процес активної комунікативної діяльності і демонструє загальні тенденції збагачення комунікативних, когнітивних, лінгвістичних та творчих характеристик мовлення. Дослідженно взаємозв"язок між ступенем розвитку різних змістовних компонентів мовленнєвих здібностей дітей зазначеного віку в умовах полікультурного оточення. Охарактеризовано поетапне формування здібностей дітей п"ятого року життя до активного засвоєння рідної мови в процесі двомовного супроводу та апробовано програму впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти засобів ефективного впливу на розвиток означених здібностей дошкільників. Доведено, що ситуація двомовного супроводу мовленевого розвитку дитини потребує врахування соціокультурного національного контексту, що передбачає посилення уваги до суб"єктних особистісних механізмів (розвиток мотивівта інтересу до національної мови, самооцінки дитини як партнера по спілкуванню, формування ціннісних орієнтацій в національній культурі). практичне значення дослідження зумовлене можливістю використання одержаних результатів як практичного інструментарію оптимізації розвитку здібностей дітей у різному соціокультурному оточенні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:34-05/Б 61-721435 рукописний текст
Автор(и) : Білоножко , Анжела Володимирівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення комунікативної культури майбутнього юриста в процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Одеса, 2008
Кільк.характеристики :204 с.: табл., рис.
Колективи : Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова (Одеса)
Примітки : Бібліогр.: с. 179-205.
УДК : 378-057.875:34-051+316.454.52+81'233 + 378-057.875:34-051 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Комунікативна культура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікативна культура--комунікативна діяльність--комунікативні вміння--майбутні юристи
Анотація: Комунікативна культура майбутнього юриста інтегрує в собі комунікативні знання, цінності, досвід, реалізація яких дає змогу досягти взаєморозуміння мід суб"єктами правоохоронної діяльності. вона включає у свою структуру такі компоненти: культуру почуттів, культуру мислення, культуру мовлення і культуру здоров"я. Комунікативна культура є основою цілісної системи професійної культури юристів. Найбільш загальними параметрами комунікативної культури, а також високої успішності розуміння тексту, є: аналітичне мислення, чіткість і продуманість дій, послідовність переходів від одного етапу до іншого; креативність, дивергентність мислення, незалежність у судженнях; мотивація самоактуалізації, уява; саморегуляція, спокійне обміркування своїх дій, уміння прогнозувати події; емоційність, чутливість до навколишнього середовища; знакове мислення. Важливими показниками сформованості комунікативної культури юристів є: переконаність у правильності власної життєвої позиції, надання пріорітетного значення комунікативній, а також статусній, екзистенційній категоріям як суттєвим життєвим смислам. Крім того, показниковим є той факт, що розрізненність техніки спілкування у юристів не завжди сприяє розумінню їх іншими людьми. Цілісна система соціально-психологічних засобів формування комунікативних умінь майбутніх юристів. Однак воно дає змогу окреслити коло проблем, які потребують додаткового вивчення: це питання подальшого реформування системи вищої освіти, адаптації юристів на ринку праці, створення нових особистісно орієнтованих методик професійного навчання.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.928+/В 67-857911 рукописний текст
Автор(и) : Волошина, Неоніла Вікторівна
Назва : Формування комунікативних здібностей старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :2008 с.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 159-180.
УДК : 37.015.3:159.928+316.454.52+81'233 + 37.015.3:159.928 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативні здібності
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старшокласники--формування--комунікативні здібності--потреба в спілкуванні--міжособистісні стосунки--соціально-психологічне навчання--тренінг спілкування
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню процесу комунікативних здібностей учнів старших класів, його змісту та чинників, які забезпечують ефективність цього процесу. Визначено структуру комунікативних здібностей старшокласників. Нами розроблено модель процесу формування комунікативних здібностей старшокласників, визначено критерії діагностування комунікативних здібностей та чинників їх формування. Виявлено рівні сформованості та позитивну динаміку комунікативних здібностей старшокласників в результаті цілеспрямованого формування комунікативних здібностей засобами активного соціально-психологічного навчання. Підтверджено гіпотези про взаємозв"язок між рівнем комунікативних здібностей старшокласників і рівнем їх потреби в спілкуванні та про те, що ефективною умовою формування комунікативних здібностей старшокласників є цілеспрямоване, активне, соціально-психологічне навчання в учнів старших класів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946+81'233+15/Д 64-404940 рукописний текст
Автор(и) : Долга , Тетяна Олександрівна
Назва : Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2011
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-218.
УДК : 159.946+81'233+159.953.5:81'243 + 159.946 + 81'233 + 159.953.5:81'243
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Перекладацька діяльність
Вікова психологія-- Студенти-філологи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перекладацька діяльність--готовність студента до перекладацької діяльності--фази діяльності--спеціальні знання--вміння--навички--професійно важливі якості фахівця--стратегії здійснення перекладу
Анотація: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52:37.013/Б 81-994744 рукописний текст
Автор(и) : Бондаренко, Александр Федорович
Назва : Оптимизация коммуникативной деятельности учителя на уроке : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1978
Кільк.характеристики :218 с.: табл.
Колективи : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примітки : Библиогр.: с.162-184.
УДК : 316.454.52:37.013+81'233 + 316.454.52:37.013 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Пегогическая психология-- Коммуникативная деятельность
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолингвистика--учитель--урок--коммуникативная деятельность
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописний текст
Автор(и) : Власенко, Людмила Василівна
Назва : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :196 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Анотація: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.52+316.454/Г 93-181755 рукописний текст
Автор(и) : Гуменюк, Оксана Григорівна
Назва : Соціально-психологічні особливості культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 2005
Кільк.характеристики :254 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 203-223.
УДК : 37.014.52+316.454.52+81'233 + 37.014.52 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія соціальної роботи-- Недільні релігійні школи
Психологя соціальної роботи-- Культура спілкування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування--культура спілкування--ідентифікація--переконуючий вплив--віра--світоглядні установки--ціннісні орієнтації--духовні потреби--духовна культура--недільні релігійні школи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене аналізу соціально-психологічних особливостей культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Встановлено, що включення учнів недільних релігійних шкіл в процес спілкування обумовлено комплексом мотивів. Виявлено ціннісні орієнтації, які зумовлюють зміст культури спілкування. Ідентифікація є одним із соціально-психологічних механізмів, дія якого забезпечує успішність і продуктивність формування культури спілкування учнів недільних релігійних шкіл. Особливими різновидами психологічного впливу в недільній школі є переконання через заборону і переконання довірою. В основі культури спілкування учнів релігійних шкіл лежать поведінкові нормативи, які включають синтезовані цінності суспільної моралі та релігійної культури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописний текст
Автор(и) : Данченко, Ганна Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 47079
Кількість відвідувачів 1382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя