Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ГЕНЕТИЧНИЙ метод<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
159.923.5+37.015.3
З-12


    Заярна, Ірина Миколаївна.
    Формування когнітивних структур особистості як проблема педагогічної психології [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Заярна Ірина Миколаївна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2001. - 234 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-196. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Когнітивні структури --Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
КОГНІТИВНІ СТРУКТУРИ -- СТУДЕНТИ -- КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗНАННЯ -- ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ГЕНЕТИЧНИЙ метод -- СТРУКТУРА ЕКСПЕРТНОГО ЗНАННЯ -- ТЕЗАУРУС
Анотація: Дисертація присвячена проблемі формування когнітивних структур особистості на вищому етапі навчання в процесі засвоєння концептуальних знань. В якості критерію оцінки ефективності сформованості когнітивних структур особистості був обраний ступінь їх відповідності когнітивним структурам носія експертного знання. На конкретних прикладах продемонстрована перспективність та доцільність використання моделі інформаційного тезаурусу для упорядкування бази декларативних знань та загальних принципів експериментально-генетичного методу для забезпечення формування когнітивних структур особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3+37.016:91
Ш 95


    Шулдик, Наталія Володимирівна.
    Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шулдик Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 153-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Середній шкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- формування понять -- особистісний розвиток -- засвоєння понять -- експериментально-генетичний метод
Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
159.922-043.86:37.06-043.5(043.5)
К 56


    Ковальчук, Зоряна Ярославівна.
    Генетично-психологічні засади оптимізації педагогічної взаємодії в освітніх закладах різного типу [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05 / З. Я. Ковальчук ; наук. консультант С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 537 с. : табл. - Бібліогр.: с. 406-476. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Генетична психологія--Педагогічна взаємодія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- педагогічна взаємодія -- розвиток особистості -- експериментально-генетичний метод -- психологія впливу -- міжособистісні стосунки -- педагогічне спілкування -- комунікативна компетентність -- стиль педагогічної взаємодії -- професійне становлення -- особистісне самовизначення -- професіогенез
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз феномена педагогічної взаємодії у контексті основних теоретико-методологічних підходів. Розкрито систему психолого-педагогічних засобів та критеріїв ефективності оптимізації педагогічної взаємодії у різнотипних освітніх закладах. Розроблено концептуальні засади вивчення психогенези педагогічної взаємодії у генетично-психологічному вимірі. Розроблено комплексний проект з оптимізації педагогічної взаємодії.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.922
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології [Текст] / С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
вищі психічні функції -- генетична психологія -- експериментально-генетичний метод -- конструювання -- моделювання -- предметна діяльність -- психіка
Анотація: У статті розкриваються методологічні засади проектування психічного розвитку особистості як системоутворюючого чинника її психічного буття. Теоретичний рівень вивчення психічних процесів в експериментально-генетичному методі спеціально задається через конструювання змістово-операціональних сторін предметної діяльності. Робиться висновок, що експериментально-генетичний метод несе у собі способи побудови вищих психічних функцій, які присвоюються суб'єктом у процесі перетворення ним певного змісту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 11529
Кількість відвідувачів 377
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя