Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (306)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=готовність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
378-057.875:159.9-051:005.332.4
В 67


    Волеваха, Ірина Борисівна.
    Формування готовності майбутніх практичних психологів до забезпечення конкурентноздатності організації [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Волеваха Ірина Борисівна ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 219 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 197-219. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні психологи--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
психолог -- організація -- конкурентноздатність -- готовність -- компетентність -- мотивація -- формування -- психолого-педагогічні технології
Анотація: Дисертаційне доследження присвячене розробці психолого-педагогічних засобів формування готовності майбутніх психологів до забезпечення конкурентноздатності організації. У роботі на підставі результатів теоретичного аналізу та емпіричного дослідження змісту та особливостей діяльності практичних психологів сучасних організацій ринкового типу визначено внутрішні та зовнішні психологічні чинники конкурентноздатності організації, а також функції психолога щодо їх реорганізації. Вони були покладені в основу запропонованої автором моделі готовності практичного психологадо забезпечення конкурентноздатності організації. Були розроблені й апробовані психолого-педагогічні засоби формування даного виду готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.27
В 67


    Волеваха, Сергій Вікторович.
    Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф [Рукопис] : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05 / Волеваха Сергій Вікторович ; наук. кер. Швалб Ю. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 217 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-217. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
постраждалі спільноти -- соціальне управління -- соціальний розвиток -- муніципальні менеджери -- регіональні менеджери -- психологічна готовність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
37.07:005.95+005.32
И 17


    Івкін , Володимир Миколайович.
    Формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітніхорганізаціях [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Івкін Володимир Миколайович ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 373 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 342-373. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управління--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- менеджери середньої освіти -- психологічна готовність -- управління змінами
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню умов формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження цієї проблеми. У дослідженні розкрито основні підходи до розуміння сутності поняття управління змінами в організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації, визначено специфіку управління змінами в освітній організації. Розкрито зміст та сруктуру психологічної готовності менеджерів до управління змінами в освітній організації, що містить чотири взаємопов"язаних компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Виявлено недостатній рівень психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в організації. Проаналізовано вплив соціально-демографічних та організаційно-професійних характеристик менеджерів на особливості вираженості компонентів психологічної готовності до управління змінами в організації. Розроблено спецкурс, спрямований на формування психологічної готовності менеджерів середньої освіти до управління змінами в освітній організації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:339.15+330.16(043.5)
К 79


    Креденцер, Оксана Валеріївна.
    Психологічні умови підготовки підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Креденцер Оксана Валеріївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 339 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 210-232. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Психологічна підготовка--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- торгівельний бізнес -- психологічна готовність -- семінар-тренінг
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У дослідженні визначено психологічні особливості підприємницької діяльності с сфері торгівельного бізнесу. Розкрито зміст та структуру психологічної готовності підприємців до професійногї діяльності у сфері торгівельного бізнесу як системи мотивів, знань, умінь та навичок, особистісних якостей, необхідних для успішної діяльності. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу. Проаналізовано взаємозв"язок між основними компонентами психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері тргівельного бізнесу та низкою соціально-демографічних, сімейних та професійних чинників. Розроблено семінар-тренінг "Психологія підприємницької діяльності у сфері торгівлі", який забезпечує підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності підприємців до професійної діяльності у сфері торгівельного бізнесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.9:355.2
М 91


    Мул, Сергій Анатолійович.
    Психологічна готовність персоналу прикордонного контролю до дії в екстремальних умовах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мул Сергій Анатолійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 218 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 164-181. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Екстремальні умови--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
стрес -- особистість -- екстремальна ситуація -- стресостійкість -- чинник -- компонент -- психологічна готовність
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-емпіричному дослідженню психологічної готовності персоналу до дій в екстремальній ситуації. Загальна кількість досліджувальних становила 294 особи. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні прийоми та результати емпіричного дослідження з проблеми. У дослідженні реалізовано психотехніки фрормування психологічної готовності особистоті, виокремлено чинники подолання сресовиз ситуацій, негативного впливу стресу на персонал прикордонного контролю, проведено якісно-кількісний аналіз актуального рівня розвитку психологічної готовності. Розроблені методики переборення стресових ситуацій, негативного впливу стресу можуть бути використані в психологічній практиці органів охорони державного кордону, підрозділів МНС, МВС,СБУ для формування дослідження внутрішнього стану персоналу та його психологічної готовності до дії в умовах есктремальної ситуації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923:331.54:159.9-051
О-54


    Олійник, Катерина Сергіївна.
    Схильність до особистісних змінювань як чинник обрання фаху практичного психолога [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Олійник Катерина Сергіївна ; наук. кер. Романовська Л. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 215 с. - Бібліогр.: с. 180-203. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Практичний психолог--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- особистісні зміни -- готовність до змін -- рефлексія
Анотація: Теоретично обгрунтовано і експериментально доведено: конструктивні особистісні зміни сприяють професійному становленню практичних психологів; деструктивні-гальмують його розвиток. Схильність до змінювань реалізується засобамит конструктивного оцінювання ситуації невизначенності. Експерементально доведено, що рефлексія конструктивного оцінювання ситуації, як чинника розвитку особистісних змін, сприяє професійному становленню майбутніх практичних психологів через формування почуття психологічної безпеки. Проаналізовано психологічні прояви особистісних змінювань: конструктивні і деструктивні. Визначено, що конструктивні особистісні зміни викликають появу почуття психологічної безпеки і реалізуються у формі певного рівня готовності приймати новий досвід та перебудовувати структуру власної особистості у відповідності із вимогами до тих чи інших аспектів нової реальності (високий, низький, стійкий). Так, високий рівень психологічної безпеки віддзеркалює готовність особистості до особистісних змінювань й сприяє їх конструктивної реалізації. Й, навпаки, низький та нестійкий рівень психологічної безпеки здійснює деструктивний вплив на процеси особистісного зростання. Конструктивний або деструктивний зміст особистісних змінювань може реалізуватися через такі стратегії: прийняття, заперечення, відчудження. Означені стратегії можуть носити епізодичний, проблемний та екзистенційний характер.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Романовська , Людмила Іванівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
316.454.52+81'233
П 40


    Пляка, Любов Володимирівна.
    Психологічні особливості розвитку професійної комунікативної компетентності у майбутніх провізорів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Пляка Любов Володимирівна ; наук. кер. Тюріна В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 241 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 217-241. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
   Педагогічна психологія--Майбутні провізори--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
комунікативна компентність -- професійна комунікація -- психологічна готовність -- комунікативні здібності -- Я-концепція
Анотація: Розкрито специфіку і структуру професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів під час професійної підготовки. Розкрито спеціфіку і структуру професійної комунікативної компетентності провізорів, розроблено, теоретично обгрунтовано та опробовано психолого-педагогічну технологію розвитку професійної комунікативної компетентності в майбутніх провізорів, яка передбачає розвиток професійної самосвідомості як складової "Я-концепції" майбутніх провізорі, створення ефективних психолого-педагогічних умов розвитку і використання необхідних принципів, методів та прийомів у навчально-пізнавальної діяльності. Цю психолого-педагогічну технологію можна використовуватьи в навчально-виховному процесі, у фаховій підготовці майбутніх провізорів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тюріна, Валентина Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
37.07
Т 58


    Тополенко, Оксана Олександрівна.
    Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Тополенко Оксана Олександрівна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 294 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Управлінські рішення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- психологічна готовність -- керівники
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу особливостей формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. У роботі досліджено психологічні особливості прийняття управлінських рішень у системі середньої освіти. розкрито зміст і структуру психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень як системи мотивів знань, умінь та навичок, особистісних якостей керівника. Запропоновано модель формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень. Виявлено недостатній рівень розвитку основних компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлянських рішень. Встановлено взаємозв"язок між рівнем розвитку компонентів психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень і організаційно-професійними та соціально-демографічними чинниками. Розроблено тренінг "Формування психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень" та підтверджено його ефективність щодо забезпечення підвищення рівня розвитку основних компонентів психологічної готовності.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.5:316.4.063:3/Х 65-040441

    Хмель , Наталія Миколаївна.
    Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / Хмель Наталія Миколаївна ; наук. кер. Карамушка Л. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 368 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 348-368. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія--Соціально-економічні зміни--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні зміни -- майбутні педагоги -- психологічна готовність -- психологічна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Робота містить теоретичне обгрунтування, методологічні засади та результати емпіричного вивчення проблеми. У дослідженні представлено основні підходи до розуміння сутності проблеми психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. розкрито зміст та структуру психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включає в себе такі компоненти: мотиваційний, когнітивний, операційний, особистісний. Досліджено особливості психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах змін, визначено рівні її сформованості. Визначено недостатній рівень розвитку психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін. Проаналізовано взаємозв"язок між рівнем сформованості психологічної готовності та організаційно-професійними, соціально-демографічними і сімейними характеристиками. Розроблено програму психологічної підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах соціально-економічних змін, що включала спецкурс "Формування психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах змін" та ряд тренінгових занять, спрямованих на підвищення рівня психологічної готовності майбутніх педагогів до роботи в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін. Наведено результати її експерементального впровадження.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 21128
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя