Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організаційний стрес<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
153/154
О-64


    Мушегов, О. М.
    Особливості внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників [Текст] / О. М. Мушегов // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; НАПН України. - Київ : Логос, 2016. - № 4 (7). - С. 84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (11 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні детермінанти -- зовнішні та внутрішні детермінанти -- самоефективність -- суб’єктивна комфортність -- ставлення працівника до самого себе -- мотивація -- організаційний стрес -- педагогічний працівник
Анотація: У статті наведено результати емпіричного дослідження особливостей внутрішніх психологічних детермінант самоефективності педагогічних працівників. Здійснено аналіз особливостей суб’єктивної комфортності педагогічних працівників як детермінанти їхньої самоефективності. Розкрито детермінантну роль для самоефективності ставлення педагогічного працівника до самого себе як суб’єкта професійної діяльності. Виокремлено мотиваційні особливості професійної діяльності педагогічних працівників. Встановлено особливості детермінантного впливу сприйнятливості організаційного стресу на самоефективність педагогічного працівника.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Снігур, Ю. С.
    Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти [Текст] / Ю. С. Снігур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49. - С. 40-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)

Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- організаційний стрес -- копінг-стратегії керівників закладів загальної середньої освіти -- організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегій -- методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій
Анотація: Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. У статті представлено комплекс методик для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти. Комплекс включає чотири групи методик, які дають можливість діагностувати такі показники: а) рівень організаційного стресу в керівників закладів загальної середньої освіти; б) копінг-стратегії, якими користуються керівники закладів загальної середньої освіти в стресових ситуаціях на роботі; в) організаційно-психологічних чинники (мезорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти; г) організаційно-психологічні чинники (мікрорівня) вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Матвієнко, Г. М.
    Психологічні особливості навчального стресу в закладах вищої освіти [Текст] / Г. М. Матвієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 145-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- напруга -- організаційний стрес -- навчальний стрес -- тривожність -- стратегії оптимізації організаційного стресу
Анотація: У статті розглядається поняття стресу і ситуацій напруги в житті і діяльності людини. Наведено короткий аналіз основних напрямів, які присвячені дослідженням проблеми стресу в сучасній психології, позначені домінуючі тенденції. Основна увага спрямована на вивчення впливу навчального стресу на учасників навчально-освітнього процесу. Представлено емпіричне дослідження академічного стресу в приватному вищому навчальному закладі м. Києва. У результаті аналізу виділено основні чинники навчальної напруги, показники прояву, в тому числі під час екзаменаційної сесії, визначено копінг-стратегії, які застосовують студенти навчального закладу. Для дослідження стресу в навчальній діяльності була використана авторська розробка Ю. В. Щербатих. В якості додаткових інструментів застосовані методики Ч.Д. Спілбергера і С.А. Райзаса. Дане дослідження виступає як емпіричний матеріал групового та індивідуального вивчення стресу і показує комплексний підхід до вивчення організаційного стресу в навчально-освітній діяльності, пропонує напрями оптимізації навчального стресу в закладі вищої освіти. Водночас дослідження не висвітлює всі проблеми академічного стресу, проте отримані результати можуть сприяти розширенню емпіричної бази наукових досліджень стресу в навчально-професійній діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 22848
Кількість відвідувачів 1101
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя