Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=професійно-педагогічна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.011.3-051+81'233
М 15


    Макаренко, Стефанія Стефанівна.
    Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макаренко Стефанія Стефанівна ; наук. кер. Заброцький М. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2001. - 181 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 132-153. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативна компетентність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
РОЗВИТОК комунікативності -- компетентність -- УЧИТЕЛЬ -- професійно-педагогічна діяльність -- самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заброцький, Михайло Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3
М 41


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мешко, Олександр Іванович.
    Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції [Текст] / О. І. Мешко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
професійна позиція -- майбутні педагоги -- суб'єктність -- професійне становлення -- професіоналізація -- майбутні фахівці -- професійно-педагогічна діяльність
Анотація: Обґрунтовано сутнісно-змістові характеристики суб'єктності як складової професійної позиції майбутнього педагога. Проаналізовано зміст суб'єктності майбутніх педагогів у контексті вікових особливостей та процесу професіоналізації майбутнього фахівця. Розкрито особливості розвитку та реалізації суб'єктної активності студента в умовах навчально-професійної діяльності у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(08)
А 43


    Яблонський, А. І.
    Професійно-педагогічна діяльність вчителя як об'єкт психологічної експертизи [Текст] / А. І. Яблонський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 186-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
експертиза -- професійно-педагогічна діяльність -- показники -- особистісні характеристики педагогів -- типи освітніх середовищ
Анотація: Стаття обумовлена актуальністю дослідження проблеми професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та суб'єкта актуальних освітніх трансформацій з позиції гуманітарно-психологічної експертизи освіти, для якої базовими є фундаментальні положення загальної психології та інших галузей психологічної науки. Подано результати емпіричного дослідження професійно-педагогічної діяльності вчителя, як об'єкта та складника гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти, які містять аналіз його компонентів та особливосі дяльності в різних типах освітніх середовищ школи: психологічно безпечного та дискомфортного. Кількісний та якісний аналіз отриманих результатів, їхня аналітична оцінка та інтерпритація емпіричних результатів дозволили виокремити моніторингові показники професійно-педагогічної діяльності педагога як предмета гуманітарно-психологічної експертизи середньої освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 72917
Кількість відвідувачів 1049
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя