Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розумова діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.955.1
Д 79


    Дуткевич, Тетяна Вікторівна.
    Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) [Текст] / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 206-216 : табл. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- мотивація -- пізнавальні процеси -- суперечність -- мовець -- мотив -- мовлення -- сприйняття -- пам'ять -- мислення -- ірреальне бажання
Анотація: Розкрито складові розумової діяльності мовця і їх функції при побудові висловлення ірреального бажання. Показано, що розумова діяльність мовця містить мотиваційну та операційну сторони, а її результатом є розуміння шляхів подолання суперечностей. Виділено компоненти розумової діяльності мовця при побудові висловлення ірреального бажання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Панчишина, Тетяна Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
371
Ц 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Цавалюк, Тетяна Олександрівна.
    Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів [Текст] / Т. О. Цавалюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
дидактичні ігри -- інтелектуальні почуття -- психологічний супровід -- розумова діяльність
Анотація: Розкрито основні завдання інтелектуального розвитку (формування правильних уявлень про навколишній світ, розвиток пізнавальних психічних процесів, розвиток пізнавальних психічних умінь і навичок; формування найпростіших способів розумової діяльності), як основного чинника успішності психологічного супроводу формування інтелектуальних почуттів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.923
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н.О. Менчинської [Текст] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
асоціативно-рефлекторна теорія навчання -- здатність до навчання -- навчальний експеримент -- діяльнісний підхід -- навчальні цілі -- розумова діяльність
Анотація: Автором констатовано . що центральною проблемою досліджень лабораторії Н.О. Менчинської є питання про особливості "здатності до навчання", обумовленої як здатність до засвоєння знань і способів учбової діяльності.Показано принципово важливі показники при розробці типології учнів у процесі навчання. Встановлено функції навчального експерименту у роботах Н.О. Менчинської та її співробітників.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Дитяче експериментування як показник розумової діяльності дошкільника [Текст] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - Бібліогр.: с. 76 (3 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
Кл.слова (ненормовані):
розумова діяльність -- дитяче експериментування -- дослідницька активність -- творча діяльність
Анотація: Розроблено показники за якими можна оцінювати розумову діяльність дошкільника в процесі самостійного експериментування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
15(08)
А 43


    Моляко, Валентин Олексійович.
    Футурологічна методологія Г. С. Костюка у дослідженнях розумової діяльності [Текст] / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 6-15. - Бібліогр. : С. 14-15 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
мислення -- розумова діяльність -- розуміння -- концепції когнітивної діяльності
Анотація: На сучасному етапі здійснення психологічних досліджень як у широкому, так само й у біль вузькому діапазонах, відшукуючі нові перспективні підходи, ми неодмінно звертаємось до вже здійснених розробок і, в першу чергу, звичайно, до тих, які видаються більш адекватними з точки зору наукових задумів та гіпотез. Продовжуючи багаторічні дослідження проблем творчості та мислення, ми особливою увагою маємо підстави знов і знов звертатись зокрема до праць видатного вітчизняного фахівця - Г. С. Костюка, який з нашої точки зору, є й досі неперевершеним піонером у розробці деяких конкретних складових сфери розумової діяльності, на що ми й будемо звертати увагу в даному й подальних викладах. Тут ми для початку підкреслимо, що в нинішньому досить насиченому потоці розробок когнітивної сфери різного рівня й конкретного спрямування нам видається обгрунтованим звернути спеціальну увагу на цілісне функціонування психіки у вимірах саме розумової діяльності, яка вбирає в себе, так би мовити, процеси мисленн перцепції в першу чергу (звичайна річ, ані пам'ять, ані увага, а тим більш емоційно-почуттєві та вольові мовні складові не залишаються осторонь, але ми, як це прийнято, більшою мірою залишаємо їх дещо остаронь для звичайної зручності аналізу).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(08)
А 43


    Моляко, Валентин Олексійович.
    Г.С. Костюк - видатний стратег психологічної науки (до 120-річчя з дня народження) [Текст] / В. О. Моляко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 7-17. - Бібліогр.: с. 17 (5 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
стратегічне мислення -- стратегічна діяльність -- стратегія -- стратег -- розумова діяльність -- стратегія життєдіяльності Г.С. Костюка
Анотація: Виділемо, як ми їх розуміємо, основні стратегічні досягнення Г.С. Костюка у своїй багаторічній науковій діяльності (а фактично науково-педагогічній, бо він, як це відомо, займався й безпореденьою практичною діяльністю, як вчитель математики в школі, як викладач в інституті, як керівник аспірантами, як завідуючий кафедрою, й нарешті - як директор наукової установи - створеного ним Інституту психології, про що йтиметься окремо трохи далі).Тож основними стратегічними досягненнями Г.С. Костюка, на наш погляд, безперечно можна вважати: свідоме конструювання свого власного науково-практичного шляху у дуже не простому життєвому просторі 20-60-х, та й більш пізніх років, якими вони були конкретно в Україні того часу; створення першого в УРСР (і третього в СРСР) Інституту психології (на той час в системі Міністерства освіти) у 1945 році; здійснення науково-практичного керівництва вказаним Інститутом (до кінця 1972 року, коли це керівництво факточно штучно було призупинено вкрай, в кращому випадку, неграмотною політикою керівництва вказаного міністерства); створення поліфонічної психологічної школи (автономних векторів цілої плеяди шкіл), здобутки якої адекватно не оцінені аж до нашого часу. Звичайно, можна було б сформулювати розгляд наших питань синтетичною назвою: стратегія життєдіяльності академіка Г.С. Костюка (1899-1984), яка б названі стратегії включала певною мірою як складові загальної, але в будь-якому випадку в конкретному плані усі їх слід розглядати як насправді характеризуючі й самого Г.С. Костюка й його теоретико-практичні досягнення безумовно історичного для нашої науки масштабу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.07.2024
Кількість запитів 83294
Кількість відвідувачів 852
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя