Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (194)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=уявлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.
159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:502/504
В 35


    Вернік, Олексій Леонідович.
    Психологічні особливості образу довкілля в свідомості підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Вернік Олексій Леонідович ; наук. кер. Москович С. Г. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 160 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 150-160. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Педагогічна психологія--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
свідомість -- образ -- уявлення -- довкілля -- екологічна психологія -- екологічная свідомість -- підліток
Анотація: Дисертацію присвячено процесу формування образу довкілля в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових в системі уявлень підлітків. Показано, що образ довкілля є однією з ключових складових екологічної свідомості підлітків. Доведено доцільність його вивчення саме в підлітковому віці. Визначено семантичну структуру образу довкілля. Побудовано його психосемантичний простір у свідомості підлітків та виявлено деякі особливості. Досліджено специфіку ставлення підлітків до "живої природи", як компоненти образу довкілля. Доведено незалежність проекції образу довкілля у площину специфічного ставлення (позиція почуття власності) від статевих і вікових особливостей людини. Виявлено пряму залежність між деструктивною поведінкою, спрямованою на об`єкти довкілля, і ставленням до них як до нічиїх. Досліджено статеву та вікову специфіку інших його складових серед учнів 7-10-х класів середніх шкіл.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москович, Сергій Георгійович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.6:613+37.015.31:613
Г 56


    Гнатюк, Ольга Владиславівна.
    Формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гнатюк Ольга Владиславівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 227 с. : табл. - Бібліогр.: с.164-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я -- цінності -- уявлення -- молодший шкільний вік -- навчально-виховальний процес
Анотація: Дисертацію присвячено проблемі формування в учнів молодшого шкільного віку уявлення про здоров"я як особистісну цінність. У дисертації викладено теорію і практику цієї проблеми. Здійснено теоретичний аналіз підходів до дослідження уявлень про здоров"я у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено сутність категорій "здоров'я", "цінності", "уявлення", розкрито їхні характеристики, психологічні особливості уявлень і умови формування їх у школярів. Визначено стан, критерії та рівні сформованості уявлень про здоров"я у молодших школярів. Обгрунтовано та експериментально перевірено програму й методику дослідження уявлень про здоров"я у дітей. Програма включала в себе експериментальну перевірку змісту навчання основам здоров"я, різних форм і методів роботи з формування уявлень про здоров"я у молодших школярів у навчально-виховному процесі та у позанавчальній роботі. Запропонована корекційно-розвивальна програма і комплекс заходів спрямовані на удосконалення змісту навчально-виховного процесу шляхом валеологізації, поліпшення стану здоров"я та здоров"я оточуючих людей. Підтверджено ефективність експериментальної програми. Основні результати дослідження впроваджено в практику роботи початкової школи.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
316.614-053.6:336.74
З-92


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Зубіашвілі Ірина Костянтинівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 268 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 176-200. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Економічна соціалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
економічна соціалізація -- ставлення до грошей -- економіко-психологічна адаптація -- монетарні уявлення
Анотація: У дослідженні на засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкриваються психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв"язку зі специфікою ії ставлення до грошей. Обгрунтовується структурно-функціональна модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей в якості чинника іх економічної соціалізації. Емпірично підтверджується положення про те, що зі зменшенням представленості афективних складових з негативною валентністю в структурі ставлення до грошей та збільшенням поінформованності про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі раціональних монетарних установок в організації системи становлення до грошей прямо пов"язане зростання рівня економічної соціалізації особистості на етапі юнацтва. Обгрунтовуються заходи по цілеспрямованому формуванню раціонального ставлення особистості до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Зокрема, розроблено програми спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей та тих економічно-психологічних якостей старшокласників (раціональне, нестереотипне мислення, продуктивність діяльності в ситуаціях невизначенності, ощадливість, здатність до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.923.32-057.67+37.018.1:27-184.2
К 84


    Крупська, Оксана Іванівна.
    Ставлення до батьків як чинник розвитку релігійних уявлень осіб юнацького віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Крупська Оксана Іванівна ; наук. кер. Партико Т. Б. ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2009. - 361 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 182-197. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Релігія--Дисертації
   Вікова психологія--Юнацтво--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
релігійні уявлення -- релігійна віра -- перенесення -- образ Бога -- образ Богородиці -- образ Ісуса Христа -- позарелігійні уявлення -- юнацький вік
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження особливостей релігійних уявлень в контексті ставлення до батьків. Розкрито зміст основних понять та представлено їх співвідношення; розглянуто та систематизовано основні теоретичні підходи формування релігійності та релігійних уявлень. Здійснено переклад та адаптацію окремих методик проведено емпіричне дослідження та опрацювання даних математико-статистичними методиками. Доведено, що релігійні уявлення у представників однієї релігії (у нашому дослідженні-християнської) можуть суттєво відрізнятися і бути взаємопов"язаними із ставленням до батьків. Уявлення про батьків (про взаємини з ними) переносяться на релігійні уявлення і зумовлюють певне ставлення до Бога Отця, Богородиці та ісуса Христа, до релігії загалом та до позарелігійних містичних вчень. позитивне ставлення до батьків сприяє формуванню позитивного розуміння Абсолюту. З"ясовано, що ставлення до обох батьків зумовлюють певне уявлення про Бога Отця та Ісуса, на розуміння Богородиці відображаються лише до матері.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Партико, Тетяна Борисівна \наук. кер.\; Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
159.922.4+159.922.8-057.875+159.923.2-057.875
В 19


    Васильченко, Ольга Миколаївна.
    Етносоціальні уявлення в структурі "Я"-концепції університетської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Васильченко Ольга Миколаївна ; наук. кер. Корнєв М. Н. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 178-193. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Етносоціальність--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- ідентифікація -- етнічна ідентифікація -- ідентифікаційна матриця -- соціальні уявлення -- етносоціальні уявлення -- етнічні стериотипи -- соціальна адаптація
Анотація: В роботі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено зв`язок між етносоціальними уявленнями (головним змістом етнічної ідентичності) і рівнем сформованості "Я"-концепції. Визначено і обгрунтовано вплив етносоціальних уявлень на успішність соціальної адапртації молоді в умовах трансформації суспільства. Доведено, що етнічну ідентичність, утворену етносоціальними уявленнями, треба розглядати як складовий компонент соціальної ідентичності, а не як незалежне психологічне утворення. ПОказано, но найважливішитм чинником соціальної дезедаптації є внутрішня дисгармонійність - неузгодженість ідентичностей в ідентифікаційній матрицізанижена самооцінка і негативне самоставлення, есктернальність, конформізм. Трансформації етнічної ідентичності у вигляді гіпо- та гіперідентичності можна розглядати як гіперкомпенсаторні утворення, що виникають у дисгармонійних особистостей з проблемами адаптації і сомореалізації, заниженною сомооцінкою та очікуваною оцінкою.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корнєв , Микола Никифорович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
316.752+159.922.4 (=512.161)+(=161.2)
Б 87


    Брийовська, Ірина Богданівна.
    Крос-культурні відмінності ціннісних орієнтацій турецьких та українських працівників фармфірм [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Брийовська Ірина Богданівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 198 с. : табл., рис. + 1 (додатки) с. - Бібліогр.: с. 179-198. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Ціннісні орієнтації--Дисертації
   Соціальна психологія--Крос-культурні відмінності--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
цінності -- ціннісні орієнтації -- мотиваційні типи цінностей -- крос-культурні відмінності -- уявлення про культуру -- етнокультурні характеристики культур -- параметри культур -- психологічні виміри культур
Анотація: У дисертації досліджено ціннісні орієнтації турецьких та українських працівників фармфірм і встановлено відмінності та культурні особливості структури цінісних орієнтацій працівників. Встановлено, що турецькі працівники надають перевагу цінностям самовираження. У процесі дослідження з'ясовано, що українці та турки бачать себе досить побідно, а саме: орієнтованими на групу, скерованими на взаємодію і схильними до кулективізму. Виявлено, що ключовою ознакою турецької культури є її висококонтекстуальність та колективізм, а української - інтровертованість. У крос-культурному ціннісному просторі для українських працівників найважливішою цінністю виявилася доброта, а для турецьких - універсалізм (ширше поняття доброти).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
159.922.76:616
Д 44


    Дідковська, Лариса Іванівна.
    Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Дідковська Лариса Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 208 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 182-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Соматичні порушення--Дисертації
   Вікова психологія--Старшокласники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про майбутнє -- цілепокладання -- діяльнісне самовизначення -- моделювання -- психосоматика -- актуальне Я -- локус контролю -- психотренінг -- часова перспектива -- тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
378-057.875:159.9-051
М 69


    Міхно, Катерина Олексіївна.
    Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Міхно Катерина Олексіївна ; наук. кер. Фомічова В. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 210,[55] с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Уявлення--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
уявлення про професію -- образ професії -- динаміка -- студент-психолог -- професійна самосвідомість -- професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Фомічова, Віра Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
159.922.75-053.4
П 14


    Палій, Анатолій Андрійович.
    Особливості статеворольових уявлень дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Палій Анатолій Андрійович ; наук. кер. Кулачківська С. Є. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1996. - 210 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-179. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Статеворольова поведінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
маскулінність -- статево-рольова орієнтація -- фемінінність -- андрогінність -- статево-рольові уявлення
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене комплексному теоретичному й експериментальному вивченню особливостей статеворольових уявлень дітей, вихованців дитячих садків. Розкрито їх обумовленість загальною ситуацією особистісного розвитку протягом дошкільного віку. Показано взаємозв'язок даних уявлень з процесом формування психологічної статі в онтогенезі. Розширені й поглиблені наукові знання про формування психологічної статі дітей дошкільного віку, місце і значення статеворольових уявлень у цьому процесі. Виявлені й уточнені особливості даних уявлень у хлопчиків і дівчаток протягом вікових періодів шкільного дитинства.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кулачківська , С. Є. \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
159.9:331.102.24+316.6:36
С 36


    Сила, Тетяна Іванівна.
    Соціально-психологічні особливості професійної інтеракції у соціальній роботі [Текст] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Сила Тетяна Іванівна ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 269 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-212. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціальна робота--Дисертації
   Соціальна психологія--Професійна інтеракція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
професійна інтеракція -- соціальна робота -- ціннісні уявлення -- інтерактивна компетентність -- професійна підготовка
Анотація: Дисертацію присвячено соціально-психологічному аналізу професійної інтеракції у соціальній роботі в системі соціального захисту населення. Вперше розкрито зміст поняття професійної інтеракції у соціальній роботі, виділено соціально-психологічні особливості та охарактеризовано детермінанти цього феномену. Розроблено соціально-психологічну модель професійної інтеракції в соціальній роботі. Виділено типи інтеракції у соціальній роботі, розроблено соціально-психологічний тренінг професійної інтеракції для соціальних працівників.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 90322
Кількість відвідувачів 1273
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя