Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (24)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ФАХІВЕЦЬ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
378-057.875:37.011.3-051]:159.955
З-36


    Засєкіна, Лариса Володимирівна.
    Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Засєкіна Лариса Володимирівна ; наук. кер. Кримська Г. І. ; Волин. держ. ун-т ім. Л. Українки. - Луцьк, 2000. - 207 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-183. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мислення--Дисертації
   Педагогічна психологія--Іноземна мова--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
МИСЛЕННЯ -- ТВОРЧІСТЬ -- педагогічна творчість -- педагогічна психологія -- ФАХІВеЦь -- професійно-творче мислення -- навчання іноземної мови
Анотація: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кримська, Ганна Іллівна \наук. кер.\; Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.9.01+159.98:001.89
П 16


    Панок, Віталій Григорович.
    Теоретико-методологічні засади розвитку практичної психології в Україні [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Панок Віталій Григорович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 440 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 407-440. -
УДК
Рубрики: Історія психології--Розвиток психології в Україні--Дисертації
   Україна
Кл.слова (ненормовані):
практична психологія -- психологічна практика -- психологічні служби України -- соціально-психологічна реабілітація -- історія психології в Україні -- психотехніка -- педологія -- фахівець психологічної служби
Анотація: В роботі визначено феномен психологічної практики, його роль, місце і специфіку в структурі соціальних практик та психологічного знання. Здійснено аналіз основних вітчизняних та зарубіжних концепцій і підходів у галузі практичної психології. Визначено основні тенденції, періоди та етапи розвитку психологічної практики та практичної психології. Розроблено категоріально-поняттєвий апарат практичної психології. Обґрунтовано організаційні принципи і організаційні моделі діяльності психологічної служби.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
154
А 43


    Приймук, О. О.
    Теоретико-методологічні підходи до формування психологічних умов розвитку професійно важливих якостей майбутніх фахівців [Текст] / О. О. Приймук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 53-58. - Бібліогр.: с. 57 (7 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВІ ЯКОСТІ -- ФОРМУВАННЯ -- ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ -- МОТИВАЦІЯ -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА -- ФАХІВЕЦЬ
Анотація: У статті науково-категоріальний статус досліджувального питання уточнюється через розкриття його змісту, структури, наукових підходів та через дослідження внутрішніх і зовнішніх мотивів, забезпечення полімотивації під час професійної підготовки, а також через з'ясування рівнів особистісної активності майбутнього фахівця.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Костюченко, Олена Вікторівна.
    Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди [Текст] / О. В. Костюченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- професійна самореалізація -- потенціал -- творчий потенціал -- адаптивний потенціал -- складові творчого та адаптивного потенціалів -- індустрія моди -- фахівець індустрії моди
Анотація: У статті розглянуто сутність професійної самореалізації як один з вагомих чинників становлення особистості, як цілісне та інтегральне втілення творчого та адаптивного потенціалів. Обгрунтовано особливе місце у становленні, розвитку та реалізації професійності пошуково-перетворювальної активності у взаємодії з професійною діяльністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
фахівець -- професіоналізм -- суб'єкт -- професійний саморозвиток -- акмеологічний розвиток -- самовизначення -- самореалізація
Анотація: Розглянуто проблему становлення фахівця як професіоналу в умовах сучасної реальності, зокрема вимоги, які висуваються до його фахового рівня. Здійснено аналіз теоретичних поглядів щодо проблеми самоздійснення у контексті акмеогенезу. Зазначено пріоритетне завдання щодо організації супроводу професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
378
Р 15


    Радчук, Галина Кіндратівна.
    Аксіопсихологія вищої школи [Текст] : монографія / Г. К. Радчук ; Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка. - Тернопіль : ТНПУ, 2009. - 414 с. - ISBN 966-7425-79-7 : 22.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
аксіопсихологія -- вища школа -- майбутній фахівець -- культурно-феноменологічне моделювання

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Тернопільський нац. пед. ун-т В. Гнатюка
Примірників всього: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Знайти схожі

7.
153.52
Ж 68


    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Психологія духовного становлення майбутнього фахівця [Текст] : монографія / Н. І. Жигайло ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів : Видавнич. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2008. - 336 с. - ISBN 978-966-613-640-7 : 20.00 грн
УДК
РУБ 153.52
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія духовного -- майбутній фахівець -- релігійні вірування -- духовний розвиток -- духовність -- релігійні цінності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
371.015
А 43


    Подкоритова, Лариса Олександрівна.
    Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери [Текст] / Л. О. Подкоритова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 175-187. - Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- студентський вік -- соціономічна сфера -- студент -- фахівець -- становлення -- рефлексивні механізми
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз особливостей становлення рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Представлено визначення провідних використаних у дослідженні термінів: "рефлексія", "студентський вік", "соціономічна сфера". Визначено окремі психолого-педагогічні умови, які сприяють цілеспрямованому розвитку рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

9.
153
А 43


    Раєвська, Я. М.
    Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії [Текст] / Я. М. Раєвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 197-211
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
соціальна сфера -- фахівець соціальної сфери -- взаємодія -- міжпрофесійна взаємодія -- теоретична підготовка -- практична підготовка -- професійна підготовка -- міжпрофесійна взаємодія майбутніх фахівців соціальної сфери
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасного стану професійної підготовки фахівців соціальної сфери у ВНЗ України. Сьогодення реформування професійної освіти висуває нові вимоги до фахівців, які мають володіти глибокими професійними знаннями, що визначаються специфікою майбутньої професії, мати сформовані практичні навички та вміння для ефективного виконання функцій в професійній діяльності. Серед проблем професійної підготовки таких фахівців в України виокремлено: труднощі в адаптації до умов професійної діяльності; низький рівень конкурентноспроможності майбутніх фахівців на ринку праці; недосконалість системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери; труднощі працевлаштування випускників тощо. Зміст підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії повинен включати такі компоненти: глибокий аналіз сучасного соціального розвитку і формування вміння дати об'єктивну оцінку соціальній політиця, запропонувати альтернативні варіанти; чітке уявлення і класифікацію сучасних моделей, форм і методів самої практики соціальної роботи; власне педагогічний процес підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; розробку теорій, концепцій, моделей і технологій, спрямованих на ефективне функціонування фахівців соціальної сфери у міжпрофесійній взаємодії; розробку і реалізацію програм, що підвищують компетентність міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Підготовка фахівців соціальної роботи в Україні має орієнтуватися на забезпечення умов для їх професійного самовизначення, професійноособистісного формування, готовності до здійснення професійної діяльності й професійного самовдосконалення, тобто на підготовку висококваліфікованих фахівців соціальної роботи з високим рівнем культури, мобільності, творчости, адаптивності до соціально-економічних змін, здатних забезпечувати невпинний прогресивний розвиток суспільства. Актуальність обраної теми визначається кількома характерними для цієї ситуації тенденціями. По-перше, особливими соціальними очікуваннями щодо міжпрофесійної взаємодії в соціальній сфері та пов'язаною з цими очікуваннями необхідністю значно підвищити рівень професійної діяльності сучасного фахівця. По-друге, комплексним характером досліджуваної проблеми: в галузі гуманітарних наук практично немає дисциплін, для якої проблема взаємодії не посідала б центрального місця. По-третє, посиленням інтегративних процесів у науці, професійній діяльності, а також проникненням ідеї синтезу в суспільну практику. Ситуації міжпрофесійної взаємодії складають невід'ємну частину новітніх форм організації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
316.6-053.9
П 32


    Піонтківська, Олена Георгіївна.
    Соціально-психологічна підтримка суспільної активності людей похилого віку [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / О. Г. Піонтківська ; наук. кер. С. М. Хоружий ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (14 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
   Психологія соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
суспільна активність -- соціально-психологічна підтримка -- люди похилова віку -- фахівець із соціальної роботи
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному та емпіричному визначенню аспектів соціально - психологічної підтримки суспільної активності людей похилого віку. У роботі обґрунтовано модель соціальної активності людей похилого віку, яка містить чотири рівні: міжособистісн ий ; суспільн ий ; громадськ ий , громадянський. Встановлено, що люди похилого віку можуть займати принципово різні позиції щодо суспільно ї активності – споживача соціальних впливів та послуг (суспільно неактивні); та активного суб’єкта соціальної дії (суспільно активні). У роботі розкрито зміст суспільної ак тивності людей похилого віку та з’ясовано соціально - психологічні чинники , що впливають на ї ї рівень : структура ціннісних орієнтацій особистості, тип спрямованості, наявність соціальних інтересів, ступінь задоволеності потреб, відчуття соціальної підтримки, рівень самооцінки особистості. Провідним зовнішнім соціально - психологічним чинником є цілеспрямована соціальна робота з підтримки та підвищення суспільної активності. Розроблено та апробовано програму соціально - психологічної підтримки суспільної активності людей похилого віку, яка містить тр и напрями роботи : безпосередньо з самими людьми похилого віку у груп ах особистісного зростання , взаємопідтримки та взаємодопомоги , а також підготовку та перепідготовку фахівц ів , що здійснюють або можуть її здійснювати .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хоружий, Сергій Миколайович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 24147
Кількість відвідувачів 1215
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя