Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=апробація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
159.922.73-053.4+159.954.4
Б 61


    Біла, Ірина Миколаївна.
    Психологія творчого конструювання в дошкільному віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Біла Ірина Миколаївна; наук. конс. Моляко В. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 530 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 452-495. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творче конструювання--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- конструювання -- творчі мисленеві тенденції -- творчий процес -- розуміння -- задум -- апробація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню специфіки конструкторської творчості у дошкільному віці. У результаті дослідження розкрито закономірності та характеристики конструкторської творчості дошкільників, з'ясовано особливості процесуально-динамічних та індивідуально-регулятивних компонентів їх творчого конструювання. Сформульовано ефективні психолого-педагогічні умови та засоби активації, розвитку творчого конструювання у дошкільному віці, розроблено структурно-функціональну модель та комплексну програму стимулювання творчих стратегіальних тенденцій конструкторської діяльності дошкільників на всіх етапах творчого процесу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
154
А 43


    Дроздова, Ю. В.
    Аналіз результатів апробації комплексної психологічної програми регуляції самовизначення майбутніх фахівців торгівельного підприємництва [Текст] / Ю. В. Дроздова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 81-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (13 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
АПРОБАЦІЯ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПРОграма -- РОЗВИТОК -- САМОВИЗНАЧЕННЯ -- ПЕРШОКУРСНИКИ -- ВИПУСКНИКИ -- торговельне підприємництво
Анотація: У статті за результатами порівняльного аналізу обох експериментальних і контрольних груп випускників і першокурсників зроблено висновки, за якими визначено загальні закономірності, які полягають у тому, що у другому обстеженні викускників і першркурсників зафіксовано істотні позитивні зміни у порівнянні з фоновими і контрольними даними.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 347 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
153
П 86


    Кочергіна, І. А.
    Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині [Текст] / І. А. Кочергіна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
критерії психологічного насильства -- форми психологічного насильства -- жінки -- апробація методики
Анотація: У статті наведено результати апробації методики для дослідження психологічного насильства щодо жінок в родині. Опитано 90 жінок віком від 18 до 48 років. Проведено групування членів родини, з боку яких жінки найчастіше зазнають психологічного насильства. Описано форми психологічного насильства. Виділено найвагоміші фактори родинного насильства: «Заборони та примус», «Погрози», «Контроль», «Презирство та знецінення особистості», «Негативне оцінювання розумових здібностей», «Емоційне нехтування». Здійснена оцінка надійності методики за допомогою коефіцієнту α-Кронбаха. Показано, що усі шкали мають достатню внутрішню узгодженість.


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 46 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2017. - 156 с. : табл. - ISSN 2072-4772. - 10.00 грн.
    Зміст:
Галустян, О. А. Особливості внутрішньої та зовнішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності: результати пілотажного дослідження / О. А. Галустян, Л. М. Захаренко, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .3-10. - Бібліогр.: с. 9 (1 назва)
Карамушка, Людмила Миколаївна. Методики для дослідження складових, видів, чинників та умов соціальної напруженості в організації / Л. М. Карамушка. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (30 назв)
Рутина, Ю. В. Чинники професійної самоактуалізації державних службовців / Ю. В. Рутина. - С .17-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (26 назв)
Терещенко, Кіра Володимирівна. Аналіз взаємозв'язку між толерантністю освітнього персоналу і рівнем організаційного розвитку традиційних та інноваційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .22-28. - Бібліогр.: с. 26-27 (15 назв)
Дембицька, Наталія Миколаївна. Сиситемна модель соціально-психологіного забезпечення економічної соціалізації школяра / Н. М. Дембицька. - С .29-34. - Бібліогр.: с. 33-34 (2 назви)
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна. Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах / І. К. Зубіашвілі. - С .34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
Креденцер, Оксана Валеріївна. Розвиток внутрішньоорганізаційного підприємництва в умовах соціальної напруженості: психологічний аспект / О. В Креденцер. - С .39-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (22 назви)
Лавренко, Ольга Василівна. Морально-ціннісні орієнтації економічної соціалізації студентської молоді / О. В. Лавренко. - С .45-50. - Бібліогр.: с. 49-50 (14 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Батьківська модель сім'ї як один із чинників економічної соціалізації молодого подружжя: аналіз проблем / Т. І. Мельничук. - С .51-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (10 назв)
Новосядла, О. М. Економічна соціалізація сучасного школяра: теоретичний аналіз / О. М. Новосядла. - С .56-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (13 назв)
Філончук, З. В. Фінансова грамотність учнів як чинник їхньої успішної економічної соціалізації / З. В. Філончук. - С .59-66. - Бібліогр.: с. 65-66 (15 назв)
Гомольська, Л. П. Диференціованість бренду як чинник споживчої поведінки студентської молоді / Л. П. Гомольська. - С .67-72. - Бібліогр.: с. 70-71 (15 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості акультурації як макрорівня соціалізації / І. В. Данилюк, А. О. Курапов. - С .72-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (10 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Фешн-бренд як результат проектної діяльності в індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .77-81. - Бібліогр.: с. 80-81 (7 назв)
Кузин, Е. Д. Особенности мужчин и женщин, находящихся в разных типах семейных отношений / Е. Д. Кузин. - С .81-87. - Бібліогр.: с. 86-87 (11 назв)
Кульбіда-Остапенко, Я. Г. Особливості кризових станів студентів / Я. Г. Кульбіда-Остапенко. - С .88-92. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кушнір, П. Т. Культура міжетнічного спілкування у процесі соціалізації особистості / П. Т. Кушнір, Ю. В. Кушнір. - С .92-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (21 назва)
Мілютіна, К. Л. Психологічні особливості інформального варіанту трудової соціалізації / К. Л. Мілютіна. - С .98-102. - Бібліогр.: с. 101-102 (8 назв)
Попович, І. С. Досвід дослідження властивостей соціальних очікувань контент-аналізом / І. С. Попович. - С .103-109. - Бібліогр.: с. 109 (4 назви)
Станишевская, Ж. Вербальная коммуникация. Анализ современных теорий интерперсональной коммуникации / Ж. Станишевская. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 117-119 (36 назв)
Станишевский, М. Эмоционально-стрессовый подход в профилактике и терапии межличностной зависимости / М. Станишевский. - С .120-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (29 назв)
Хамініч, О. М. Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей / О. М. Хамініч. - С .128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Пространство осуществления социальных способностей личности / А. Ю. Швалб. - С .134-140. - Бібліогр.: с. 140 (3 назви)
Яковлева, Н. Ю. Тип ставлення до захворювання та його зв'язок з інтрапсихічними патернами у пацієнтів з отосклерозом / Н. Ю. Яковлева. - С .141-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (9 назв)
Ятчук, М. С. Особливості спілкування працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .146-151. - Бібліогр.: с. 150-151 (6 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
154
А 43


    Хамініч, О. М.
    Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей [Текст] / О. М. Хамініч // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 128-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- розлучення -- адаптація -- психологічна стійкість -- резільєнтність
Анотація: У статті звертається увага на наявність маловивченої в теоретичному і психопрактичному плані проблеми психологічної стійкості молоді юнацького віку, що переживають розлучення своїх батьків. Викладені деякі положення теорії резільєнтності як засади для створення психопрактичних програм з подолання соціально-психологічних наслідків перебування в несприятливих обставинах, стресових ситуаціях. Представлена модель соціальної резільєнтності – CommunityResilienceModel™ – навчальної програми з актуалізації і створення вмінь та ресурсів резільєнтності. Наводяться результати апробації даної моделі в умовах вищого навчального закладу, у тому числі із студентами, які переживають ситуацію розлучення своїх батьків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(12) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - 344 с. - 21.00 грн.
    Зміст:
Тітов, Іван Геннадійович . Психологія світогляду / І. Г. Тітов. - С .13-24. - Бібліогр.: С. 22-23 (26 назв)
Омельченко, І. М. Сутнісні модуси категорії "комунікативна діяльність" у дискурсі постнекласичної психології / І. М. Омельченко. - С .25-40. - Бібліогр.: С. 37-39 (30 назв)
Мирошник, Олена Георгіївна. До проблеми генезису рефлексії / О. Г. Мирошник. - С .41-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (19 назв)
Петровська, І. Р. Громадська ідентичність: теоретико-методологічні основи соціально-психологічного аналізу / І. Р. Петровська. - С .53-63. - Бібліогр.: С. 61-62 (20 назв)
Клименко, Ю. О. Категорія часу в психологічній науці / Ю. О. Клименко. - С .64-72. - Бібліогр.: С. 71 (12 назв)
Булатевич, Н. М. Пентаграма Гінгера та її застосування в практичній діяльності дитячого психолога / Н. М. Булатевич. - С .73-81. - Бібліогр.: С. 80 (7 назв)
Кочергіна, І. А. Апробація методики дослідження психологічного насильства над жінками в родині / І. А. Кочергіна. - С .82-93. - Бібліогр.: С. 92-93 (15 назв)
Крамченкова, . Методика психодіагностики впливу паління на сімейне функціонування / В. О. Крамченкова. - С .94-108. - Бібліогр.: С. 104-105 (14 назв)
Компанович, М. С. Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями / М. С. Компанович. - С .109-119. - Бібліогр.: С.118 (11 назв)
Куроєдова, В. Д. Психологічні особливості адаптаційного періоду ортодонтичного лікування / В. Д. Куроєдова, А. В. Довженко. - С .120-129. - Бібліогр.: С. 128-129 (12 назв)
Лавріненко, В. А. Особливості смислової сфери підлітків із неформальних об'єднань агресивної та романтико-ескапітської спрямованості / В. А. Лавріненко. - С .130-145. - Бібліогр.: С. 143-144 (22 назви)
Перетятько, Л. Г. Аналіз емпатії та темпераменту як компонентів педагогічної діяльності / Л. Г. Перетятько, Н. О. Юдіна. - С .146-154. - Бібліогр.: С. 153-154 (18 назв)
Тітова, Т. Є. Особливості ціннісно-смислової регуляції підлітків / Т. Є. Тітова, К. О. Красильна. - С .155-163. - Бібліогр.: С. 162-163 (8 назв)
Фельдман, Ю. І. Установки особистості по відношенню до здоров'я у період молодості / Ю. І. Фельдман. - С .164-173. - Бібліогр.: С. 172-173 (6 назв)
Харченко, А. С. Психологічні особливості ціннісного ставлення до здоров'я сучасних підлітків / А. С. Харченко. - С .174-182. - Бібліогр.: С. 180-181 (9 назв)
Шевчук, В. В. Гендерний аспект особливостей мимовільної пам'яті при вивченні іноземної мови старшими дошкільниками / В. В. Шевчук. - С .183-192. - Бібліогр.: С. 191-192 (16 назв)
Гончарова, Н. О. Концепції професійної кар'єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях / Н. О. Гончарова. - С .193-201. - Бібліогр.: С. 200 (7 назв)
Калюжна, Ю. І. Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
Коваленко, М. В. Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності / М. В. Коваленко. - С .213-222. - Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
Пахомова, Н. Г. Мотивація як основа формування інтегративних знань у процесі професійної підготовки / Н. Г. Пахомова. - С .223-236. - Бібліогр.: С. 234-235 (20 назв)
Процай, Л. П. Інтеграція хмарних і проектних технологій у підготовці майбутніх психологів / Л. П. Процай, Н. В. Гібалова. - С .237-248. - Бібліогр.: С. 246-247 (6 назв)
Потоцька, Ірина Сергіївна. Індивідуально-типологічні властивості вчителів музичних шкіл / І. С. Потоцька. - С .249-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
Тодорова, І. С. Розвиток креативно-інноваційного потенціалу майбутніх менеджерів / І. С. Тодорова, Д. С. Бульченко. - С .258-267. - Бібліогр.: С. 265-266 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача / М. М. Мельничук. - С .268-278. - Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
красильников, І. О. Екзистенційна конфліктність суб'єкта в поглядах К. Ясперса / І. О. красильников. - С .279-288. - Бібліогр.: С. 287 (9 назв)
Кузнецов, О. І. Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанні / О. І. Кузнецов. - С .289-297. - Бібліогр.: С. 296-297 (22 назви)
Мельник, В. В. Вибір як страх свободи в психології протестантизму / В. В. Мельник. - С .298-307. - Бібліогр.: С. 306-307 (10 назв)
Ларін, Д. І. Методологія історико-психологічного дослідження періоду "відкритої кризи" в контексті становлення сучасної парадигми / Д. І. Ларін. - С .308-316. - Бібліогр.: С. 314-315 (20 назв)
Максименко, Сергій Дмитрович. До 70-річчя наукової діяльності Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка. - С .317-326
75-річний ювілей С. Д. Максименка . - С .327-329
70-річний ювілей Л. Ф. Бурлачука . - С .330-332
70-річний ювілей В. В. Рибалки . - С .333-335
Балл Георгій Олексійович . - С .336-338
Дьяконов Геннадій Віталійович . - С .339-340
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(08)
А 43


    Мойсеєнко, Л. А.
    Психологія взаємодії процесів розуміння і апробації в творчому математичному мисленні [Текст] / Л. А. Мойсеєнко, І. М. Гураль, Л. Р. Смоловик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 202-214. - Бібліогр.: с. 212-214 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
творче математичне мислення -- розуміння математичної задачі -- апробація мисленнєвих результатів
Анотація: У статті розглядаються питання стосовно психологічної сутності взаємодії мисленнєвих процесів розуміння і апробації при розв'язуванні творчих математичних задач. За результатами досліджень математичного мислення, констатовано його творчий характер та означено підхід до його вивчення через аналіз мисленнєвих дій у процесі розв'язання творчих математичних задач. Наголошено, що результативність пошукових дій досягається завдяки взаємодії числової, символьної та просторової складової математичного мислення. Встановлено, що процеси розуміння математичної задач та апробація мисленнєвих результатів функціонують впродовж усього процесу розв'язування математичних задач. З'ясовано, що зміст пошукових дій, спрямованих на розуміння задачі та апробацію мисленнєвих результатів залежить від етапів розв'язання задачі (вивчення умови, пошук розв'язку, перевірка знайденого розв'язку), в яких їх процесуально-динамічна сторона не лише проявляється, але й формується. При цьому процеси розуміння творчої математичної задачі та процес апробації є взаємодоповняльними. Встановлено, що розуміння умови задачі формує зміст апробаційних дій, формуючи суб'єктивну впевненість у правильності (або неправильності) мисленнєвого результату, водночас спрямовані на поглиблення розуміння сутності самої задачі. Апробація мисленнєвих результатів є допоміжним актом, інструментом процесу розуміння, а стан розуміння формує зміст апробаційних дій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гураль, І.М.; Смоловик, Л.Р.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 43679
Кількість відвідувачів 1360
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя