Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=атитюд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
154
А 43


    Гомольська, Л. П.
    Екологічність бренду як чинник ефективної бренд-комунікації [Текст] / Л. П. Гомольська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 75-81 : табл. - Бібліогр.: с. 80 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
БРЕНД -- ОБРАЗ бренду -- ЕКОЛОГІЧНІСТЬ бренду -- атитюд -- бренд-комунікація -- ПСИХОЛОГІЯ споживача -- лояльність
Анотація: У статті показано, що бренд-комунікація являє собою комплекс певних дій у процесі соціальної взаємодії, які впливають на думку, мотиви, установки, поведінку споживача щодо певних компаній, їх продуктів і (чи) послуг. Результатом бренд-комунікації є образ бренду як соціального об'єкту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(08)
А 43


    Гірняк, А. Н.
    Психологічні прийоми формування атракцій як способи налагодження освітньої взаємодії [Текст] / А. Н. Гірняк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2018. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 50. - С. 50-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
атракція -- освітня взаємодія -- психологічний механізм -- психологічний прийом -- психологічний вплив -- атитюд
Анотація: У статті здійснюється психологічний аналіз сутнісного змісту атракцій як передумов налагодження конструктивної взаємодії між учасниками освітнього процесу, а також обгрунтовується сутнісний зміст психологічних механізмів та прийомів проективного формування цих соціальних атитюдів. Також обстоюється думка, що сучасний викладач ЗВО має володіти системою прийомів формування атракцій, котра охоплює такі їх різновиди : "Імя", "Дзеркало", "Золоті слова", "Терплячий слухач", "Особисте життя", "Послуга", "Помилка", "Погляд", "Калька", "Долоні" та "Відчуття ліктя"


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 22890
Кількість відвідувачів 1384
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя