Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=гендерна толерантність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
154
А 43


    Полякова, В. І.
    Особливості гендерної толерантності педагогічних працівників з різними типами статеворольової ідентичності [Текст] / В. І. Полякова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 102-107. - Бібліогр.: с. 106-107 (18 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендер -- толерантність -- гендерна толерантність -- педагогічні працівники -- тип статеворольової ідентичності
Анотація: Статтю присвячено висвітленню результатів емпіричного дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників та її особливостей залежно від типу статеворольової ідентичності освітян. Наведено результати емпіричного дослідження, за якими виявлено недостатній рівень гендерної толерантності у понад двох третин досліджуваних учителів. Подано дані щодо емпіричного розподілу педагогічних працівників за типами статеворольової ідентичності. Установлено особливості педагогів з різними типами статеворольової ідентичності залежно від статі, стажу професійної діяльності, типу навчального закладу (ліцеї, гімназії або традиційній школи) та місця його розташування (місто, село). Визначено особливості гендерної толерантності педагогів залежно від їх типу статеворольової ідентичності. Відзначено доцільність розроблення диференційованих програм розвитку гендерної толерантності вчителів із урахуванням їх типу статеворольової ідентичності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
153/154
О-64


    Полякова, В. І.
    Психологічні особливості комунікативної складової гендерної толерантності вчителів закладів середньої освіти [Текст] / В. І. Полякова // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ : Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 78-85. - Бібліогр.: с. 84-85 (15 назв)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- комунікативна установка -- комунікативна толерантність -- учителі -- заклади середньої освіти


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 342 с. - Бібліогр.: с. 208-253 (375 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 7725
Кількість відвідувачів 627
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя